Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

Sprzegło nie daje rady

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Sprzęgło
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly15
Poziom 25



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Śro 19:16, 04 Lut 2009    Temat postu: Sprzegło nie daje rady

jak w temacie moje sprzegło nie daje teraz rady;/ mam zapłon bateryjny ( z AQ) obroty są wieksze troche wiecej mocy i sprzeghło juz niedaje sie wyregulowac ;/ albo strasznie ciągnie albo wcale niema.
Niewiem w jakim stanie tarcze ale pytanie(silnik kupiony od typka miał problem,y juz ze sprzegłem na standard zapłonie)
Czy wstawic tylko nowe tarcze?
Czy dodas jakies spręzyny odrazu dodaktowe ?
NIechce mi sie 2 razy rozkrecac tego sprzegła to pytam ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek3490
Poziom 7



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Dąbrowa Białostocka

PostWysłany: Śro 19:52, 04 Lut 2009    Temat postu:

Żeby się sprzęgło nie ślizgało to trzeba rozebrać cały kosz sprzęgłowy żeby dojść do sprężyny i na rozmiar sprężyny dorabia się tulejkę podkładkę ok 1,5 mm grubości i sprężyna jest wtedy bardziej dociśnięta.Ja miałem nowe tarcze sprzęgłowe i się ślizgało dalej, ale jak założyłem tą tulejkę to się nie ślizga ani trochę nawet przy zmianie biegów na całym gazie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maly15
Poziom 25



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Śro 21:42, 04 Lut 2009    Temat postu:

a widzisz Very Happy dobry pomysł hehe Very Happy dzieki teraz bede kobinowałSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aronek
Poziom 31



Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pstrągowa

PostWysłany: Śro 21:49, 04 Lut 2009    Temat postu:

sprawdz tez przedkladki blaszane, jak maja kolor od brązowego do fioletowego to kosz je czeka- objaw przegrzania. w takie patenty sie nie baw- wies tuning sie kłania. skoro tak pany w swidniku zrobili to musi dzialac, nawet dodatkowy kucyk mocy wiecej nie powinien tutaj sprawiac problemow ze sprzeglem. rozbierz, wymien tarcze, w razie potrzeby przedkladki. moze juz kosz zuzyty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
soldyy
Moderator na urlopie



Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Garbów

PostWysłany: Czw 9:43, 05 Lut 2009    Temat postu:

Dla całkowitej pewności wymień tarcze korkowe, jeśli przekładki stalowe są zabarwione na niebiesko 0 też je wymień i sprężynki dociskowe. Po takim zabiegu nie ma bata, musi chodzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aronek
Poziom 31



Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pstrągowa

PostWysłany: Czw 10:04, 05 Lut 2009    Temat postu:

tarcze korkowe to chyba oczywista oczywistosc Razz moze tarcze tylko sa zuzyte, albo przypaliles to sprzeglo i tyle. na jakim oleju jezdzisz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maly15
Poziom 25



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Czw 12:28, 05 Lut 2009    Temat postu:

ja mam zwykłego luxaa;D ale pewnie to tarcze spaliłem hehe ;| rozbiore i zobacze Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
squorpion
Poziom 10



Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Domatków

PostWysłany: Wto 22:24, 10 Lut 2009    Temat postu:


krzysiek3490 napisał:
Żeby się sprzęgło nie ślizgało to trzeba rozebrać cały kosz sprzęgłowy żeby dojść do sprężyny i na rozmiar sprężyny dorabia się tulejkę podkładkę ok 1,5 mm grubości i sprężyna jest wtedy bardziej dociśnięta.Ja miałem nowe tarcze sprzęgłowe i się ślizgało dalej, ale jak założyłem tą tulejkę to się nie ślizga ani trochę nawet przy zmianie biegów na całym gazie.

sądzę że napisałeś to z myślą o motocyklu WSK 175, a autor wątku w opisie ma WSK 125, nie wiem dokładnie o którą chodzi, ale jeśli o 125 to pod kapki podłóż podkładki, które kupisz w zwykłym sklepie żelaznym,
i jeśli można to zapytam jak zauważyć zużycie się kosza sprzęgłowego
(też mam sprzęgło do remontu) ja wymieniłem tarcze i sprężynki na nowe, jeździłem jakiś miesiąc ciesząc się sprawnym sprzęgłem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Śro 0:35, 11 Lut 2009    Temat postu:

Jesli ma na tych wglebieniach zadziory i na przekladkach stalowych pozadzierane.(chodzi o te wystajace z obudowy kosza oraz obudowe).Jak nie skumaliscie to gadac..

Drugie to tarcza korkowa ciensza jak 4 mm to tez juz słabo. A ta stalowa jesli przegrzana jak soldyy mowi to fioletowa bedzie albo pokrzywiona ,to tez za plot.

Ogolnie wpusty na zabieraku i wałku glownym trzeba sprawdzic. I czy rarcze cierne po zabieraku przesuwaja sie bez zacieć reką.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Sprzęgło Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin