Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

Sprzęgła nie ma:(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Sprzęgło
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wsk2010
Poziom 20



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Śro 14:04, 28 Lip 2010    Temat postu: Sprzęgła nie ma:(

po wymianie tarcz sprzegłowych nie mam sprzegła tzn naciskam klamke wbijam 1 chce poruszac kolem i nic nie idzie co może byc przyczyna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzych94
Poziom 16



Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Śro 16:33, 28 Lip 2010    Temat postu:

regulacja sprzęgła wadliwa, sklejone tarcze, zły olej przekładniowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wsk2010
Poziom 20



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Śro 19:40, 28 Lip 2010    Temat postu:

regulacja sprzęgła wadliwa ????
sklejone tarcze??? długo się moczyły ze 30h
zły olej przekładniowy --->hipol


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buchwi
Poziom 32



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Śro 22:21, 28 Lip 2010    Temat postu:

sprzęgło to mechaniczna sprawa no zobacz gdzie jest luka. Czy jak naciskasz klamkę czujesz opór?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wsk2010
Poziom 20



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Śro 22:38, 28 Lip 2010    Temat postu:

jak naciskam klamke to jest opór ale nie rozmiem gdzie ma byc ta luka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzych94
Poziom 16



Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Śro 23:21, 28 Lip 2010    Temat postu:

masz sklejone tarcze jeżeli jest wyraźny opór na klameczce. Gdyby była ona luźno( jej praca) oznaczałoby to wadliwą regulację na naciągaczach linki. Dlatego więc masz ten problem często występujący.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buchwi
Poziom 32



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Czw 13:20, 29 Lip 2010    Temat postu:

spróbuj wcisnąć sprzęgło na dwójce i go zapchaj to może tarcze się rozkleją. Możesz też go odpalić na pycha i z wciśniętym sprzęgłem go pogazować. Próbuj kilka razy jak nic nie da to czeka Cie rozkładanie sprzęgła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wsk2010
Poziom 20



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Czw 21:28, 29 Lip 2010    Temat postu:

ok rozłożyłem sprzegło co teraz zrobic ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzych94
Poziom 16



Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Czw 22:10, 29 Lip 2010    Temat postu:

wyczyścić wszystkie elementy, ocenić zużycie, wymienić na nowe wadliwe części, złożyć wg schematu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wsk2010
Poziom 20



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Czw 23:20, 29 Lip 2010    Temat postu:

człowieku nowe tarcze załozyłem dopiero nie jezdzone co jeszcze moge wymienic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buchwi
Poziom 32



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Pią 16:27, 30 Lip 2010    Temat postu:

a tarcze były sklejone jak wyciągnąłeś sprzęgło?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wsk2010
Poziom 20



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Wto 22:14, 03 Sie 2010    Temat postu:

tarcze sklejone co zrobic aby sie nie sklejały

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buchwi
Poziom 32



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Wto 22:20, 03 Sie 2010    Temat postu:

dziwne ja złożyłem sprzęgło, zalałem skrzynie hipolem i chodzi jak marzenie... Spróbuj jeszcze raz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wsk2010
Poziom 20



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Śro 11:34, 04 Sie 2010    Temat postu:

ale ja moczyłem tarcze ze 30 h może dlatego sie sklejaja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koron4
Poziom 20



Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 19:21, 04 Sie 2010    Temat postu:


wsk2010 napisał:
ale ja moczyłem tarcze ze 30 h może dlatego sie sklejaja


A sprawdzałeś czy klin na wale nie jest ścięty?bo jak mówisz że wbijasz jedynke i nie jedzie to może ślizga się zębatka?sprawdź, kto wie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buchwi
Poziom 32



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Śro 22:06, 04 Sie 2010    Temat postu:

ja nie moczyłem i jest dobrze ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wsk2010
Poziom 20



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Śro 22:11, 04 Sie 2010    Temat postu:

koron4 ja już nia jezdziłem ale tarcze wymieniłem i od tej pory sie porabało złożyłem sprzegło i nie chodzi to jak cos na wale

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koron4
Poziom 20



Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 19:25, 05 Sie 2010    Temat postu:


wsk2010 napisał:
koron4 ja już nia jezdziłem ale tarcze wymieniłem i od tej pory sie porabało złożyłem sprzegło i nie chodzi to jak cos na wale


A na wyłączonym silniku są biegi? i jak się zachowuje motor(tylne kolo) po wciśnięciu sprzęgła?to samo przy uruchomionym silniku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wsk2010
Poziom 20



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Pią 9:05, 06 Sie 2010    Temat postu:

to samo przy odpalaniu silnika po prostu wbija 1 (nie zawsze jest ) na wyłaczonym silniku wciskam sprzegło chcem zakrecic kołemi dupa sprzegła nie ma nic:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koron4
Poziom 20



Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 16:20, 06 Sie 2010    Temat postu:

czy wszystkie części są na swoich miejscach?czyli popychacze, kulki itd?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wsk2010
Poziom 20



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Pią 18:03, 06 Sie 2010    Temat postu:

własnie tak wszysko jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Pią 22:14, 06 Sie 2010    Temat postu:

Niemożliwe-cudów nie ma-musi działać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koron4
Poziom 20



Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 10:12, 07 Sie 2010    Temat postu:


wsk2010 napisał:
własnie tak wszysko jest ok


to brak mi pomysłów, jedyne wyjście to rozebrać jeszcze raz i złożyć ponownie i wyregulować, przy okazji sprawdź zabierak sprzęgła i wałek główny.
Jak napisał Dyziek musi działać, wsk to nie jest jakiś japończyk żeby tarcze musiały być włożone w odowiedniej pozycji..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wsk2010
Poziom 20



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Sob 13:47, 07 Sie 2010    Temat postu:

panowie po 1 to dzięki za tak liczne odpowiedzi a teraz do rzeczy rozebrałem sprzegło złożyłem od początko wbijam 1 (na wyłaczonym silnkiku) naciskam sprzegło i kolo sie kreci ale troszczke ciezko jeszcze nie tak jak powinny i tarcze terz sie kręcą pomiędzy blaszkami to dobrze??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Sob 14:26, 07 Sie 2010    Temat postu:

Jest OK,musisz dokręcić wkręt na płaski śrubokręt na pokrywie od strony magneta przytrzymując jednocześnie przeciwnakrętke kluczem bodajże 17 lub 19.Spróbuj wkręcić najpier o poł obrotu i tak aż do skutku,próbuj sie co regulacje przejechać i zobaczysz jak sprzegło bierze,czy nie ciagnie itd..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wsk2010
Poziom 20



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Sob 15:39, 07 Sie 2010    Temat postu:

reguluje na wszystkie sposoby sprzegłonadal trzyma po wcisnieciu obracam kolem ale jest mi ciezko dodam ze tarcze sie scizgaja pomiedzy blaszkami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koron4
Poziom 20



Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 18:03, 07 Sie 2010    Temat postu:

jak jest ale ciężko chodzi koło, to olej za gęsty lub nie rozgrzany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Sob 23:15, 07 Sie 2010    Temat postu:

Najprawdopodobniej po prostu za gęsty,wlej LUX 10 i będziesz miał spokój.Nie wiem jak nie możesz sobie poradzić z czymś tak banalnym jak sprzęgło..jakos ja zawsze składam i działa za pierwszym razem.Jak teraz składałem swojego motóra po generalce silnika poskładałem,zalałem olejem,dokręciłem pół obrotu regulacje i chodzi wszystko perfekt Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wsk2010
Poziom 20



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Śro 21:18, 11 Sie 2010    Temat postu:

ale ja nie mam zadnego oleju w skrzynibo dekiel jest odkrecony i skaładam juz chyba te sprzegło z 5 raz i to samo naciskam klamke sprzegła i kolo ciezko sie kreci i tarcze tez sie przekrecaja miedzy tarczami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Czw 0:52, 12 Sie 2010    Temat postu:

A wiesz może o tym że WSK ma sprzęgło mokre?Bez oleju pracować nie będzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wsk2010
Poziom 20



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Czw 12:58, 12 Sie 2010    Temat postu:

to jaki olej do niej nalać??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deluxe
Poziom 13



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: nieważne

PostWysłany: Czw 15:27, 12 Sie 2010    Temat postu:

Wszędzie do wsk leje się LUX 10 tz. do skrzyni ,do amortyzatorów i do paliwa .A więc zrub jak przewidział producent i nalej LUX 10

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Czw 21:54, 12 Sie 2010    Temat postu:

Do paliwa kiepski pomysł ponieważ kiepsko się z benzyna misza i po to wymyślono mixol Very Happy Ale do sprzęgła LUX 10 jest jak najbardziej odpowiedni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PATRYKWRAGA3
Poziom 5



Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Krzywdy

PostWysłany: Sob 9:52, 14 Sie 2010    Temat postu:

a ściągnij ten dekiel co iłanie zębadke zdawczą i skprawdż czymasz tam taka kulke i czy taki booles jest i czy ci sie ślimak rusza na deklu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PATRYKWRAGA3
Poziom 5



Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Krzywdy

PostWysłany: Sob 9:55, 14 Sie 2010    Temat postu:

a jesłi jest wszyskto co rozbierz i połużtarsze sprzęgłwe w gorącym miejscy żeby sie nagrzały następnie namocz je w wodzie tak zę 5 godz.nastepnie ponownie wysusz namocz w oleju ale lekko tak ze 10 godz. i załuż i ma działać! nie ma chama

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slash_88
Poziom 2



Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Pon 18:05, 23 Sie 2010    Temat postu:

hmm jestem ciekaw czy koledze się udało z tym sprzęgłem .. WSK 125 mam od półtora tygodnia, a wcześniej żadnego motoru, póki jeździłem ja było OK, potem siadł brat i... rozwalił sprzęgło, zimering, czy tam blokada (różnie na to mówią Razz) poszedł w drobny mak, kapturki pogięte, sprężyny też... Pomijając fakt mojej wściekłości na brata przeraża mnie fakt naprawienia tego Razz Ściągnąłem kopułe, wyciągnąłem wszystkie dziadostwa, te które oczywiście widziałem, części już mam zamówione będą w tym tygodniu w czwartek... teraz pytanie, czy mogło coś się zapodziać gdzieś jakiś fragment? Czy muszę rozpoławiać cały silnik? czy raczej nie, czy tylko złożyć sprzęgło i gitara? :> i wogóle hmmm, czemu tak się stało? Pomijam fakt braku umiejętności jazdy mojego brata... łoś do kwadratu :/ no nie wiem co mam myśleć kurcze, bardzo będę wdzięczny jak ktoś mnie uświadomi, pokieruje itd Smile

Z góry bardzo dziękuję Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koron4
Poziom 20



Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 19:21, 23 Sie 2010    Temat postu:

jeśli posypało się w mak to istnieje szansa że coś tam wpadło, zależy czy coś się połamało?jeśli tak to mogło...żeby to sprawdzić złóż sprzęgło, sprawdź najpierw biegi na sucho, potem spróbuj odpalić, a;e jeśli chcesz mieć pewność to rozłóż silnik i sprawdź przy okazji pozostałe elementy, będziesz miał pewność że wszystko jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Pon 21:50, 23 Sie 2010    Temat postu:

Ani kapturek,ani sprężyna nie jest w stanie wpaść do skrzyni biegów,są po prostu za duże.Czy pierścień zabezpieczający się rozleciał?Jeśli tak,to sprawdź,czy masz wszystkie jego kawałki,tylko on mógł się dostac do skrzyni.Jeśli masz wszystko smiało składaj,jeśli nie-niestety musisz rozpołowic silnik.Pamiętaj,że do poskładania sprzęgła potrzebujesz dużego ścisku stolarskiego,i uwaga na oczy przy składaniu.Warto sprawdzić również stan łańcuszka sprzęgłowego po tej demolce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slash_88
Poziom 2



Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Wto 13:39, 24 Sie 2010    Temat postu:

No niestety pierścień zabezpieczający też się rozleciał Sad I ciężko stwierdzić czy wydobyłem jego wszystkie części :/ Najmniejszy kawałek jaki wyciągnąłem miał długość 1cm, więc prawdopodobne że faktycznie coś do skrzyni mogło się dostać :/ Ok więc skoro taka masakra, to lepiej rozbiorę silniczek.. pytanie teraz mam takie, lepiej kupić uszczelki, czy może na samym silikonie wysokotemperaturowym go poskładać? A może i to i to? :> Ehh a kapitalke miałem robić dopiero w zimie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koron4
Poziom 20



Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 20:04, 25 Sie 2010    Temat postu:

uszczelki + silikon, lub uszczelki + hermetyk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hart88
Poziom 35



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ELA

PostWysłany: Pon 18:52, 23 Maj 2011    Temat postu:

No u mnie też mam ten sam problem ,że sprzęgło nie działa.Olej w skrzyni to hipol.Tarcze nowe.Myślałem ,że może są za grube i 1dną tarcze wymieniłem na starą i dalej nic.Niby popychacz wypycha tarcze ,ale po wbiciu biegu i trzymaniu sprzęgła nie idzie obrócić kołem.Regulacja w ślimaku była też robiona.Kółki są,popychacze proste ,żeby uprzedzić pytania.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pon 18:53, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wsk2010
Poziom 20



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Sob 11:12, 04 Cze 2011    Temat postu:

poprostu wkręc te srubke na czucie zeby popychacz dotchnął tej ostatniej blaszki odpal silnik i sie przejedz sprzegło chyba bedzzie trzymac to odkrec z 1/4 obrotu i zobacz jeśli znowubedzie trzymac to odkręc znowu a na zgaszonym silniku nie kręc kolem na sprzegle bo bedzie trzymac bo masz nowe tarcze ustaw sobie zeby ci nie trzymało lub zeby nie ciągneło cie do przodu na biegi:D
Powodzenia:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patyk
Poziom 6



Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 11:18, 16 Lip 2011    Temat postu:

Odgrzebuje temat bo mam taki sam problem, wszystko dobrze poskładane na nowych tarczach a sprzęgła nie ma. Ciekawie jak kolega WSK2010 poradził sobie z tym problemem i co było przyczyną braku sprzęgła?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pavlo
Poziom 23



Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubuskie

PostWysłany: Sob 16:52, 16 Lip 2011    Temat postu:

U mnie po wymianie też nie było ale to kwestia regulacji i po temacie .Koledzy powiedzcie mi o co chodzi z tym moczeniem tarcz i co to ma na celu??????????????????????Ja założyłem normalnie nowe tylko posmarowałem olejem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rino
Poziom 75



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CHAMSK

PostWysłany: Sob 22:08, 16 Lip 2011    Temat postu:

Do wsk 125 i 175 są tylko tarcze wykonane z korka naturalnego, ich się nie moczy bo nie ma potrzeby, namacza się pozostałe typy tarcz wykonane z innych materiałów (np: dla jawy 350, simsona, wszystkich nowych moto).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pavlo
Poziom 23



Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubuskie

PostWysłany: Nie 10:01, 17 Lip 2011    Temat postu:

A co ma na celu to moczenie???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rino
Poziom 75



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CHAMSK

PostWysłany: Nie 18:27, 17 Lip 2011    Temat postu:

Tam są mokre sprzęgła, tarcze trzeba namaczać jakieś 12 godzin w tym oleju którym będzie zalana skrzynia, te z korka naturalnego wystarczy jak podczas montażu posmarujemy olejem, chodzi o to by nie pracowały one na sucho bo mogą się spalić podczas pierwszych chwil jazdy (dynamiczne ruszanie).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Sprzęgło Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin