Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

ślizgające sprzęgło na 2

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WSK Strona Główna -> Sprzęgło
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toldiks
Poziom 3



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 12:25, 26 Sty 2008    Temat postu: ślizgające sprzęgło na 2

Mam tylko jedno zapytanie do was: czemu mi się slizga sprzęgło tylko i wyłącznie na 2 biegu. Na 1 i 3 wszystko elegancko chodzi. Jeśli nawet całkiem popuszcze sprzęglo tak żę ciągnie na 1 i3 to na 2 dalej się ślizga Ja już nie mam pojęcia o co biega. Wszystko niby już ustawiłem a problem dalej istnieje. Będe bardzo wdzięczny za jakąś rade

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Sob 18:55, 26 Sty 2008    Temat postu:

Jak , tak mówisz, to pewnie skrzynia szwankuje na drugim biegu..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
toldiks
Poziom 3



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 14:06, 27 Sty 2008    Temat postu:

no ale jak by skrzynia szwankowała to albo wogule by nie było 2 biegu albo by wyskakiwał albo by koła zębate zgrzytały, przynajmniej tak myśle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pon 0:24, 28 Sty 2008    Temat postu:

Mze byc tak ze masz juz wyrobiony ze nie czujesz zgrzytow a myslisz ze to sprzegło... Bo nie wyobrazam sobie zeby sprzego chodizlo dobrze na 1 i 3 a akurat na 2 nie:) ALbo cos tu nie gra i na pozostałych tez ciagnie ale nie zauwazasz tego czy jak... Bo skoro sprzeglo dobre to tylko w skrzyni szukac...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radvarin
Poziom 34



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk

PostWysłany: Pon 17:29, 28 Sty 2008    Temat postu:

hehe, jest sposób aby sprawdzić czy sprzęgło się ślizga,: a mianowicie stań wską przed jakimś murem, zaprzyj się przednim kołem o niego, wrzuć jedynkę daj gazu jakbyś chciał ruszyć i puszczaj sprzęgło..... a teraz wnioski: jeżeli silnik przymuli, a tylne koło nie będzie się kręcić, w ogóle ani razu sie nie zakręci, to sprzęgło się ślizga, a gdy koło będzie się kręcić i silnik będzie rwał ostro kapcia, bądź od razu zgaśnie, lecz bez poślizgu( momentalnie), to sprzęgło ok...SmileSmileSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grandes
Poziom 10



Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 18:11, 28 Sty 2008    Temat postu:

Dobrze kolega Radvarin napisal ;], ale pozwole sobie wprowadzic male sprostowanie ;] / takia akcje przeprowadza sie zwykle na ostatnim biegu, poniewaz na pierwszym biegu kolo moze sie slizgac i sprzeglo rowniez ;], lecz gdy mamy ostatni bieg to poslizg na tylnim kole jest maloprawdopodobny Smile i sa dwa wyjscia:
silnik rwie - sprzeglo sie slizga
silnik natychmiast gasnie- sprzeglo jest ok
czesto stosowany myk w samochodach:D
pozdrawiam kolege Very Happy



do posta ponizej:
moc silnika nie zalezy od zalaczonego biegu:D uwazaj zebys lancucha nie urwal na jedynce:D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grandes dnia Pon 18:50, 28 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radvarin
Poziom 34



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk

PostWysłany: Pon 18:30, 28 Sty 2008    Temat postu:

moim zdaniem wsk na 3 biegu zaraz zgaśnie, za mało mocy, nie wyczujemy poślizgu, po prostu zaraz zgaśnie, co nie będzie jeszcze świadczyło o stanie sprzęgła... ciężko jest normalnie ruszyć na 3, a gdy zablokujemy przód to już kompletna klapa będzie... ja próbowałem na jedynce i się sprawdziło.....ale "test" zrobiłem nie na nowych tarczach tylko już na trochę dotartych (przejechałem na nich 400 km)... Grey_Light_Colorz_PDT_19 nowe tarcze zawsze sie ślizgają na początku.... jeżeli na jedynce koło będzie się kręcić, ale równomiernie to sprzęgło działa dobrze, nie może być czegoś takiego, że raz trochę szybciej , a raz wolniej, jak się juź zakręci to cały czas tak samo powinno być, oczywiście przy tych samych obrotach silnika....... to trzeba wyczuć...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radvarin dnia Pon 18:35, 28 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 1:37, 31 Sty 2008    Temat postu:

Grandes , sposob opisany przez Radvarina , przeprowadzamy na pierwszym biegu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grandes
Poziom 10



Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 12:37, 31 Sty 2008    Temat postu:

no nie Very Happy przeginacie Very Happy
Nie , nie porzeginamy Smile
MOD


zobaczycie zgnite wahacze sie zredukuja i lancuchy pozrywaja Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grandes dnia Pią 0:33, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
toldiks
Poziom 3



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 0:18, 01 Lut 2008    Temat postu:

Zrobiłem taką próbe jak radziliście czyli doparłem motor do ściany gaz w spud i puszczam sprzęgło najpierw powoli a puźniej szybko puściłem sprzęgło i wyniki są natępujące:
- na 1 silnik gaśnie
- na 2 silnik gaśnie
- na 3 silnik gaśnie
No ale jak jade to na jedynce jest wszystko spoko ale gdy wrzucam dwójke to na początku nie ślizga ale gdy silnik osiągnie 1/3 obrotów i rosną to sprzęgło momętalnie zaczyna się ślizgać i już nie przyśpiesza tylko sprzęgło się ślizga no to wrzucam 3 bieg i sprzęgło przestaje się ślizgać a silnik od razu przymua bo nie moge nabrać właśnie prędkości na na 2. Tryby w skrzyni moim zdaniem nie mogą byś zużyte bo na jesięn silnik był rozbierany i w skrzyni wszystko było spoko. Sprężyny w koszu też są nowe bo mi zabespieczenie przed ziną spadło z kosza i je pokrzywiło to kupilem nówki. Tak już się zastanawiam czy nie wymienić tarcz sprzęgłowych. może to właśnie w nich tkwi przyczyna tych dziwnych obiawóm. Ale z drógiej strony jak by były skończone tarcze to na wszystkich biegach by to przeklęte sprzęgło się ślizgało. Ja już na prawde nie mam pojęcia o co chodzi a troche na tym się znam. Niech mi ktoś coś poradzi Błagam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 0:43, 01 Lut 2008    Temat postu:

w sumie to najbardziej powinno sie slizgac na 3 -wtedymasz najwieksze obciazenie na kole ..Napewno na 3 muli ci z braku obrotow a nie przez sprzegło ( na spalonym łapie obroty a predkosci nie).. ehh sam jeszcze jutor pomysle nad tym ale naprawde dziwne..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
toldiks
Poziom 3



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 0:52, 01 Lut 2008    Temat postu:

na pewno na 3 go muli z braku obrotów bo na tej nieszczęsnej 2 nie ma jak nabrać prędkości. normalnie wyglada to tak jak byś z jedynki od razu wrzucił trujke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grandes
Poziom 10



Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 11:31, 01 Lut 2008    Temat postu:

ciezko znalezc gorke i wrzucic wsce z tej gorki trojke? jak na trojce nie bedzie sie slizgalo sprzeglo, to pewnie brak zebow na trybach od drugiego biegu ;]


napisal toldiks
na pewno na 3 go muli z braku obrotów bo na tej nieszczęsnej 2 nie ma jak nabrać prędkości. normalnie wyglada to tak jak byś z jedynki od razu wrzucił trujke

z tego wywnioskowalem ze nie wykorzystales pelnego zakresu obrotow na 3 bo nie mozesz wejsc na obroty?
to jak tu stwierdzic czy sie slizga na 3?

ta WSKa to fenomen Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grandes dnia Pią 17:31, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
toldiks
Poziom 3



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 16:28, 01 Lut 2008    Temat postu:

chyba pod gorke a nie z gorki Grades:) a poza tym przecież już napisalem że na trujce sie nie ślizga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 17:54, 01 Lut 2008    Temat postu:

hehehe rozpedzamy sie z górki Laughing

Kolego todkis , my cie tak pytamy , bo wcale nie jest prosto powiedziec ot tak co ci jest. (znaczy twojej wsk Razz ) . No niby piszesz , że na 3 nie slizga (wg nas nielogiczne aby to byla wina sprzegla wtedy) ale my znow podejzewamy ze źkle to sprawdzasz i moze jednak na 3 też slizga Neutral .... bylo by to lepsze do naprawienia niz w przypadku gdzy wini drugi bieg w skrzyni( zakaldajac ze tylko 2 slizga nalezy wziac za winowajce skrzynie a nie sprzeglo). Wiięc albo albo... Albo sprawdzisz na 100% sprzeglo albo dalej nie bedziesz wiedzial czy to czy skrzynia Razz .

Jendak ja w tej chwili juz stawiam na skrzynie , poniewaz

Cytat:
Zrobiłem taką próbe jak radziliście czyli doparłem motor do ściany gaz w spud i puszczam sprzęgło najpierw powoli a puźniej szybko puściłem sprzęgło i wyniki są natępujące:
- na 1 silnik gaśnie
- na 2 silnik gaśnie

Z tego by wynikalo ze sprzegło trzyma okey...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mundy dnia Pią 17:56, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
toldiks
Poziom 3



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 16:22, 13 Lut 2008    Temat postu:

znalazłem chłopaki chwile czsu i wymieniłem tarcze sprzęgłowe. To one były jedynym problemem. teraz chodzi iligancko:) pozdrawiam i dzięki za zainteresowaniem się moim problemem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Śro 19:43, 13 Lut 2008    Temat postu:

No to ciesze sie Wink Problem rozw a cale te zamotanie nastapilo przez niedoinformowanie nas Wink nawet wprowadzenie na zly trop hehe Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WSK Strona Główna -> Sprzęgło Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin