Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

problem ze sprzęgłem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Sprzęgło
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 19:57, 03 Kwi 2012    Temat postu: problem ze sprzęgłem

witam mam taki problem iż sprzęgło wogóle nie wysprzegla wymieniłem tarcze wogóle ciężko chodzi aż linka pękła a wogóle nie chce wysprzeglic co to może być

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati9812
Poziom 47



Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gnojnica, Rzeszów

PostWysłany: Wto 21:38, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Masz śruty między popychaczami ? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 22:44, 03 Kwi 2012    Temat postu:

w ślimaku jest ale pomiędzy popychaczami jest uciety kawałek popychacza i wsadzny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Wto 22:56, 03 Kwi 2012    Temat postu:

pomiędzy dwoma popychaczami też musi być śrut! po za tym jeszcze może może to być kwestia wyregulowania śruby regulacyjnej na prawym deklu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rychu
Poziom 5



Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Morąg

PostWysłany: Śro 6:57, 04 Kwi 2012    Temat postu:

Jeszcze pewnie przydałoby się rozebrać, wyczyścić i przesmarować mechanizm w prawym deklu, pewnie jest tam sporo piachu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 11:05, 04 Kwi 2012    Temat postu:

bardzo ciężko chodzi i wogóle nie wysprzegła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Śro 22:07, 04 Kwi 2012    Temat postu:

przede wszystkim musisz mieć obydwa śruty. A tarcze lekko ci weszły na zabierak czy nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 9:16, 05 Kwi 2012    Temat postu:

tylko trochę docisnalem ale na starych tarczach było to samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Czw 10:40, 05 Kwi 2012    Temat postu:

tarcze powinny lekko chodzić na zabieraku i przesuwać się bez oporu, to może być jedną z przyczyn niewysprzeglania, natomiast to, że ciężko chodzi, to to co napisał Rychu- trzeba rozebrać ślimak i przeczyścić, potem nasmarować smarem grafitowym. możliwe jeszcze, że linka się zaciera, dlatego dobrze jest wpuścić w nią parę kropel oleju i powinno być dobrze, a już w ogóle najlepiej to wymienić linkę i też ją zalać olejem

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez philzaw dnia Czw 14:46, 05 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 13:28, 05 Kwi 2012    Temat postu:

ale tamte stare tarcze lekko chodziły i było to samo czasami dobrze było a teraz już wogóle nie działa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Czw 14:51, 05 Kwi 2012    Temat postu:

słuchaj, pogadać to my sobie możemy, ale na razie nic się nie da zrobić. uzupełnij braki w postaci śrutów, przeczyść ślimak, wpuść parę kropel oleju do linki i się zobaczy. jak to nic nie da to się się będzie dalej myśleć. możesz jeszcze przy zdjętej lewej pokrywie silnika, ponaciskać sprzęgło i popatrzeć jak chodzi, co się dzieje. nie da się bez oględzin sprzętu stwierdzić co jest nie tak, także w tej kwestii musisz sam sobie poradzić i zdać relację co i jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 20:44, 06 Kwi 2012    Temat postu:

wszystko nasmarowane i nic i tak bardzo ciężko chodzi zdjąłem lewy bok i jak sie mocno wcisnie to troche rozlacza ale i tak jak jest bieg to jedzie na starych tarczach chodziło lekko aż do pewnego momentu myślałem że to tarcze ale jak wymienilem to już wogóle nie chodzi a te tarcze wchodziły z lekkim oporem czy to może być to

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Pią 21:09, 06 Kwi 2012    Temat postu:

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem tarcze przesuwają się ciężko po zabieraku ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:18, 06 Kwi 2012    Temat postu:

znaczy musiałem troche wcisnąć je ale to troche

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Pią 21:23, 06 Kwi 2012    Temat postu:

To może być główną przyczyną, ale kto wie czy coś jeszcze nie jest sklepane. A jakie masz wielkości śrutów? Po za tym jak trochę się rozłącza to dokręć śrubę regulacyjną na prawej pokrywie silnika i sprawdź jeszcze raz jak chodzi. Ja też tak miałem, na czuja poregulowałem śrubę i było dobrze. Możliwe jeszcze, że sprężyny dociskowe sprzęgła są już do wyrzucenia, ale to mało prawdopodobne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:32, 06 Kwi 2012    Temat postu:

mam między popychaczami kulki 2 ale na starych tarczach było dobrze do czasu na koniec coś sie stało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Pią 21:53, 06 Kwi 2012    Temat postu:

Tarcze po zabieraku mają sie lekko przesuwać bez oporów weź pilnik i lekko podpiłuj krawędzie zabieraka w miejscach gdzie mogą stanowić opór dla tarcz .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 22:13, 06 Kwi 2012    Temat postu:

ale to by stawiały aż taki opór ją to mam w 4kołowcu i tego nogą nie mogę wcisnąć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 22:22, 06 Kwi 2012    Temat postu:

a może być też przyczyna to że ta blaszka w sprzęgłe ta w która wchodza łepki tych sprężyn jest troche krzywa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Pią 22:33, 06 Kwi 2012    Temat postu:

Możliwe . Zlikwiduj wszystkie możliwe przyczyny i złóż to sprzęgło jak się należy bo nigdy tego nie zrobisz .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Sob 13:05, 07 Kwi 2012    Temat postu:

To samo co Tyranus1- naprostuj, popiłuj i złóż poprawnie. Nie ma bata, musi działać. Nie jestem tylko pewien co do piłowania zabieraka. Nie lepiej podpiłować tarcze? Poprawcie mnie jeśli się mylę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Sob 15:37, 07 Kwi 2012    Temat postu:

Samo piłowanie tarcz może nie pomóc jeśli na zabieraku będą zadziory po nieumiejętnym przytrzymywaniu go np żabka .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 17:26, 07 Kwi 2012    Temat postu:

już jest wszystko ok przyczyna były zadziory na zabieraku wszystko ładnie wysprzegla a co to może być za przyczyna że na zimno ładnie odpala np z nocy a gdy postoi troche lub jest ciepły to nie chce odpalic a świeca nie zalana co to może być dodam że mam cewke butelkową 6v i ciągnie z cewki świetlnej i ładowania(będę wymieniał to na taka jaką powinna być

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Sob 17:35, 07 Kwi 2012    Temat postu:

nie jestem pewien, ale to może być chyba kondensator.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 17:49, 07 Kwi 2012    Temat postu:

wymienialem nie dawno na nowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Sob 18:04, 07 Kwi 2012    Temat postu:

w takim razie to może być też przyczyna tej cewki butelkowej. nie wiem jak to działa na takiej cewce, nigdy na takiej nie jeździłem w wsk 125. ale nie wiem, musisz zmienić na oryginalną z wsk 125 i nie ma bata, musi gadać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Sob 19:27, 07 Kwi 2012    Temat postu:

Prawdopodobnie zapłon nie ma tu nic do rzeczy skoro zmieniałeś kondensator(to on jest najczestsza przyczyną niepalenia na ciepło),a cewka butelkowa musi być ok-ona albo działa,albo nie-temperatura silnika nie ma na to wpływu.Przyczyną jest gaźnik-albo nieszczelny zaworek webera(w starszym gaźniku iglica pływaka) albo przepuszczający kranik,sprawdź też stan paliwa w komorze pływakowej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 20:06, 07 Kwi 2012    Temat postu:

no nie raz zawór nie zamyka i cieknie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Sob 20:09, 07 Kwi 2012    Temat postu:

Dlatego rozbierz cały gaźnik, umyj , wyczyść, przedmuchaj dysze, to samo z kranikiem. Powinno być ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 11:44, 09 Kwi 2012    Temat postu:

wie może ktoś od jakiego jeszcze motoru pasują zębatki zdawcze do wsk 125

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Pon 12:02, 09 Kwi 2012    Temat postu:

JAWA 50 / Romet Ogar - tylko że cały napęd byś musiał wymienić bo tam zębatki są cieńsze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 13:47, 09 Kwi 2012    Temat postu:

masz moze jakies od tego rometa tylko potrzebna mi jak najmniejsza. Ta zębatka duzo sie nie roznia gruboscia i minimalnie inny skok jak nie to mnie poprawcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Pon 17:12, 09 Kwi 2012    Temat postu:

Możesz kupić do WSKi normalną pasującą zębatkę zdawczą z=10,są dostępne w sklepach internetowych za śmieszne pieniądze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 17:22, 09 Kwi 2012    Temat postu:

no wiem ale mam zalozona inna i nie wiem od czego a kupilem od wsk i nie pasuje bo mam od innego motoru caly naped

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Pon 17:27, 09 Kwi 2012    Temat postu:

Mam dwie takie zebatki z 11 - używana i z 13 - nówka nie używana .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 20:59, 09 Kwi 2012    Temat postu:

od jawy 50 masz ta zebatke 11z??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rino
Poziom 75



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CHAMSK

PostWysłany: Pon 22:51, 09 Kwi 2012    Temat postu:

Jak mogą nie pasować te z przeznaczeniem do WSK 125?
Masz inny wałek zdawczy czy co?
Pod silnik S01 robią zębatki 10, 11, 12, 13, 14, 15 zębów, pod silnik 223 jawy produkują 11, 12, 13 zębów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Pon 22:57, 09 Kwi 2012    Temat postu:

Koledze zdaje sie chodziło o to,że zębatka zdawcza WSKi nie pasuje mu pod łańcuch

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rino
Poziom 75



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CHAMSK

PostWysłany: Pon 23:04, 09 Kwi 2012    Temat postu:

Pewnie ma łańcuch 415, a do WSK 125 idzie 420 który jest szerszy, tak jak i zębatki.
Jak zmieniać napęd to kompletny a nie kombinować, do naszych motórów całe zestawy są tanie jak barszcz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rino dnia Pon 23:07, 09 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Pon 23:38, 09 Kwi 2012    Temat postu:

Ja mam w swojej wzmacniany 428 i smiga jak złoto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Wto 10:48, 10 Kwi 2012    Temat postu:

Tak ta zebatka z 11 jest do jawy 50 .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rino
Poziom 75



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CHAMSK

PostWysłany: Wto 23:30, 10 Kwi 2012    Temat postu:

428 kapkę szerszy, też pasuje do S01, bo do W2 tylko ten, bo 420 za cienka.
Dyziek, a jakiej firmy masz ten łańcuch?
Bo ja kupiłem do enduro ketę 415H YBN'a i po jednym sezonie nadaje się na złom, niby wzmacniany a wytrzymał tyle samo co od pana Henia z piwnicy leżak komunistyczny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Wto 23:37, 10 Kwi 2012    Temat postu:

Yaban 428H,sprawuje się dobrze...ale motocykl drogowy jakby nie było Wink wolę raz na jakiś czas (1,5-2 sezony) kupić YBN'a za 30zł(130 ogniw) niz ładowac do Wueski nie wiadomo jak drogi łańcuch Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 9:50, 11 Kwi 2012    Temat postu:

zna ktos jeszcze jakies przyczyny nie palenia na cieplo a po nocy odpala moze iskra bo jak dostawie do glowicy i nie chce przeskoczyc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Śro 18:35, 11 Kwi 2012    Temat postu:

Zmień kondensator na jeszcze inny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 20:01, 11 Kwi 2012    Temat postu:

to chyba ta cewka butelkowa zasilana z cewek swietlnych podłaczyłem z kopa i odrazu odpalił a tak to pchałem go i nic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubert16
Poziom 15



Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 21:38, 11 Kwi 2012    Temat postu:

poprawka podłączyłem aku i odrazu z kopa odpalił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zenderr
Poziom 1



Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 9:31, 16 Mar 2016    Temat postu:

Najlepiej byłoby to wszystko rozebrać wymoczyć wbenzynie ekstrakcyjnej nasmarować, do tego śruty muszą być oby dwa i powinno być dobrze potem według mnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Sprzęgło Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin