Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz17
Poziom 7
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: Wto 20:08, 28 Paź 2008 Temat postu: problem ze sprzeglem |
|
|
mam silnik po kapitalnym remocie lecz niemoge go rozpedzic do konkretnej predkosci niemoge sprzeglo ustawic albo jest silny albo ciagnie na sprzegle. niewiem czy tarcze byly wymieniane podczas remontu ale mysle ze nie. jak uwazacie czy to wina sprzegla ze niemoge go rozbujac do predkosci zblizonych do 80 km\h
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mariusz17 dnia Wto 20:09, 28 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 20:25, 28 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Najprawdopodobniej....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
harrikson
Poziom 6
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Śro 18:08, 03 Cze 2009 Temat postu: sprzegło |
|
|
Witam jesli tarcze slizgaja to owszem ciężko sie rozpedzic,pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wsk125sport
Poziom 3
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Trześń
|
Wysłany: Czw 22:06, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
zastosuj odpowiedni olej najlepiej hipol wyrególuj wdł instrukcji sprzęgło i bedzie git!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mati9812
Poziom 47
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gnojnica, Rzeszów
|
Wysłany: Sob 11:26, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nikt z was nie ma racji!!! Też miałem ten sam problem !!! Do sprzęgła idą 2 śruciki (kulk) 2 mm i 5 mm. 5 mm idzie do ślimaka, a 2mm idzie między popychacz, a ten drugi popychacz tak zwany grzybek. Wpisz na Google GRAFIKA budowa sprzęgła wsk 125 i bedziesz miec te pieprzone śruciki. Współczuję Ci bo ja też się z tym pieprzylem !
PS. Bez tych śrucików sprzęgła nie ustawisz za NIC!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
darek159
Poziom 14
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 19:46, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
elo
jak masz stare tarcze to juz sa cienkie i nie da się wyregulować sprzęgła
juz miałem taki problem w simku raz ciągneło a raz nie
a po wymianie tarcz chodzi jak nowe
tylko przed załozeniem tarcz wrzuć je do oleju na 24 godz i załuż a potem wlej ten sam olej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Nie 20:21, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Tarcze wykonane z korka naturalnego nie wymagają namaczania, czyli wszystkie do wsk 125, 175, jawy 50 i wielu innych.
Po to jest regulacja by można było wyregulować sprzęgło niezależnie od stopnia zużycia tarcz.
Nie ma na to wpływu także umieszczenie odpowiedniej ilości kulek między popychaczami i w mechanizmie wysprzęglajacym, jak ich brak to odczujemy tylko szybsze zużycie popychaczy i konieczność częstszego regulowania luzu. Możemy także narzekać na słabe wysprzęglania ale na pewno nie ma to nic do poślizgu sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Nie 20:53, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Bez kulek praca klamki sprzęgła jest utrudniona, tak samo jak jak regulacja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|