Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

Problem (chyba) ze sprzęgłem.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Sprzęgło
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simek
Poziom 9



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 21:59, 29 Kwi 2012    Temat postu: Problem (chyba) ze sprzęgłem.

Witam wszystkich serdecznie.

Zakładam nowy temat, gdyż moj problem jest dośc dziwny i cieżko mi cos podobnego znalezc i dopasowac do obecnych tematów.

Zacznę wiec od początku.
Pewnego pieknego dnia nadszedl czas, w ktorym to postanowilem zrobic mini remont mojego silnika wsk-dzika. Wymiana uszczelek, pierscieni oraz tarcz sprzeglowych. I tu zaczął sie problem...

Po wrzuceniu np pierwszego biegu, podczas popuszczania sprzegła dochodzi do dziwnego dzwieku, jakby tarcia. Nie bardzo mam pojecie co trze o co. Po przejsciu przez "faze tarcia" motorek rusza i jest git. Dopiero przy ponownej zmianie biegu wystepuje ten sam dzwiek, oczywiscie jak juz wczesniej wspominalem podczas prawie calkowitego popuszczenia sprzęgła.
Odczulem taz dziwne zjawisko, jakby motor podczas przełącznia biegu zwalnial (jakby cos go hamowalo).

Probowalem wszystkiego: wymiana linki, ślimaka, spręzyny ślimaka oraz regulacja śrubą slimaka, lecz to tez nie pomaga, bo gdy za mocno dokrece, znikaja biegi, a gdy troche poluzuje znow z silnika wydobywa sie ten dziwny dzwiek.

Postanowilem problem zamiescic w dziale "sprzeglo", gdyz przed remontem sprzegla dzwiek ten nie wystepowal.

Prosze o pomoc lub podpowiedz, gdyz chcialbym uniknac ewentualnego rozbrajania silnika i calego sprzegła.

Uprzedzam pytania, Sprzegło jest kompletne, wszystko na swoim miejscu (włącznie z kulkami w ślimaku i miedzy popychaczem i i jego przedłuzaczem)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez simek dnia Pon 14:45, 30 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Nie 22:05, 29 Kwi 2012    Temat postu:

Czy dźwięk występuję przy zmianie biegów czy tylko podczas naciskania sprzęgła?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simek
Poziom 9



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 22:15, 29 Kwi 2012    Temat postu:

Dzwiek (cos trze) wystepuje wtedy, gdy po wrzuceniu jedynki popuszczam sprzeglo i dodaje gaz, zeby ruszyc. Trwa to dopoki motor ni zacznie jechac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rino
Poziom 75



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CHAMSK

PostWysłany: Nie 23:08, 29 Kwi 2012    Temat postu:

Jeśli dobrze rozumuję to w całym układzie sprzęgła zmieniałeś tylko tarcze korkowe?
Bo jeśli tak, a przed remontem było dobrze to logicznie rzecz biorąc winne są tarcze, powiedz czy przy montażu lekko weszły na zabierak i kosz sprzęgła?
Najlepiej to jakbyś nagrał ten podejrzany dźwięk, a wtedy lepiej ocenimy co jest jego powodem?
Z podobnym problemem spotkałem się tylko raz, w Aprili RS 125 odgłos tarcia podczas jazdy na pół sprzęgle przy ruszaniu, po zmianie tarcz na nowe wszystko wróciło do normy, nie wiem czy to na coś się Tobie przyda biorąc pod uwagę iście odwrotną sytuację z tarczami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simek
Poziom 9



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 23:19, 29 Kwi 2012    Temat postu:

Tarcze weszły gładko, wszystko pasowało. Jutro wrzucę filmik i moze to bardziej zobrazuje problem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Pon 9:19, 30 Kwi 2012    Temat postu:

Ale nie rozpoławiałeś całego silnika? Tylko sprzęgło i tłok (pierścienie) rozbiłeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simek
Poziom 9



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 10:59, 30 Kwi 2012    Temat postu:

Filmk z podejrzanym dzwiekiem: ***.speedy.sh/qpvue/MOV00050.MP4

Silnik nie byl rozpolawiany, jedynie byly poluzowane (i oczywiscie dokrecone) sruby przytwierdzajace zabierak i kolo zębate na wale korbowym, wymienione tarcze sprzeglowe oraz pierscienie, glowica i cylinder wyczyszczone z nagaru, nowe uszczelki. Dodatkowo regulacja i czyszczenie gaznika, lecz to raczej nie ma zwiazku z zaistnialym problemem.

Mam nadzieje, ze komus bedzie sie chcialo filmik sciagnac, obejrzec i ewentualnie pomóc.
Z góry dzieki!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simek
Poziom 9



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 11:05, 30 Kwi 2012    Temat postu:

***.zapodaj*net/3b6b5fbad043.jpg.html

Dorzucam jeszcze zdjecie zlozonego kosza przed montazem kapy, moze ktos cos zauwazy pomimo, ze zdjecie wyglada jakby bylo robione kalkulatorem :/

I wybaczcie za gwaizdki w linkach, ale forum blokuje potancjalnych spamerow przed zasmiecaniem, dopoki nie uplynie okres 24h od rejestracji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez simek dnia Pon 11:07, 30 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simek
Poziom 9



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 10:51, 01 Maj 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

widze, ze słabo dziala to forum...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Wto 12:52, 01 Maj 2012    Temat postu:

Musiałeś albo źle sprzęgło złożyć albo coś ci w skrzyni padło. Powiedz jak dokładnie składałeś sprzęgło? Jaki olej wlałeś?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez philzaw dnia Wto 12:52, 01 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lysy
Poziom 29



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 12:57, 01 Maj 2012    Temat postu:

Cięzko tak okreslic na filmiki najlepiej jakbys rozkrecił i zobaczył czy czasem pierścień kosza nie wypadł, i obejrzal też tarcze. Dźwięk przyznam dziwny nigdy sie z takim nie spotkalem, A co do chamowania na luzie może zbyt mocno dokręcony ten dekielek od strony walka zdawczego (zbyt dużo podkladek na wałku głównym) ale to raczej malo prawdopodobne skoro wczesniej było wszystko ok.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lysy dnia Wto 13:00, 01 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simek
Poziom 9



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 13:38, 01 Maj 2012    Temat postu:

Wlasnie przed chwila rozkrecilem lewa kape, wsszystko wygladalo dobrze, nic sie nie rozlecialo, wiec pozostaje mi tylko rozpolowic silnik i zobaczyc co ze skrzynia, sprzeglo skladalem dokladnie tak jak bylo i w oparciu o schemat, a glupi nie jestem wiec bylo wszystko ok, olej jakis silnikowy, nowy, ktory nie byl mi juz potrzebny, ale chyba to nie mialo wiekszego znaczenia. Tak jak wczesniej mowilem, rozpolowie silnik i zajrze do srodka, byc moze tam cos jest juz zuzytego, bo przed remontem sprzegla biegi czasem wyskakiwaly...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Wto 13:49, 01 Maj 2012    Temat postu:

Jeśli olej był bardzo gesty to wydaje mi się że to również może mieć znaczenie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rino
Poziom 75



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CHAMSK

PostWysłany: Wto 14:02, 01 Maj 2012    Temat postu:

Rzeczywiście dźwięk rzadko spotykany w tych silnikach, jeśli rozebrałeś na nowo kosz sprzęgła i nic podejrzanego nie stwierdziłeś to chyba rzeczywiście musisz rozpołowić całość, choć ja bym obstawiał coś związanego ze sprzęgłem, sprawdź też dokładnie łożysko na wałku głównym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simek
Poziom 9



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 14:45, 01 Maj 2012    Temat postu:

Dźwięk występuje dopiero, gdy popuszecze sprzeglo, wiec w momencie zaciskania sie tarcz, czyli w momentcie gdy moment obrotowy zostaje przeniesiony na skrzynie, z czego wniosek, ze jezeki sprzeglo jest ok i nic tam nie ma prawa trzec, to problem tkwi w trybach.

Jeszcze pytanie o zabierak. Czy jak wbije jakis bieg to zabierak powinie miec okolo cwierc obrotu luzu na wałku czy powinien rowno krecic sie z zebatką, na ktorej jest łancuch napedzający? Moze to jest powod tarcia, moze powinien byc mocno skrecony..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Wto 21:41, 01 Maj 2012    Temat postu:

No to chyba logiczne, że powinien być mocno dokręcony Very Happy a co, nie dokręcałeś go mocno? pamiętaj, że ta nakrętka ma lewy gwint!
aha, no i ten olej to też tak dla pewności bym zmienił na jakiś pewny, czyli wiadomo, że Lux 10 Wink po za tym, w jaki sposób zabierak może mieć luz na wałku głównym??? przecież wałek główny jest zakończony, nie wiem jak to nazwać... no wycięciami dzięki, którym ten zabierak kręci się razem z wałkiem głównym, a nakrętka jest tylko po to, żeby z niego nie zszedł. Coś ty chyba kolego, albo nie wiesz co piszesz albo wałek główny i/lub zabierak masz do wymiany Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez philzaw dnia Wto 22:03, 01 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simek
Poziom 9



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 22:55, 01 Maj 2012    Temat postu:

Kolego, chyba raczej wiem co pisze, wiec jezeli mowie, ze jest dokrecony to znaczy, ze jest Wink a skoro twierdzisz, ze luzu nie moze miec, to polaczenie wielokarbowe walka i zbieraka jest przetarte, a co za tym idzie - ktores z nich jest do wymiany. Jutro rano sie tym zajme i napisze co i jak. Dzieki za podpowiedzi!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Śro 11:41, 02 Maj 2012    Temat postu:

No i wszystko najpewniej się wyjaśniło Very Happy a jeśli odebrałeś mnie negatywnie, to sorka Grey_Light_Colorz_PDT_02 nie miałem takiego zamiaru. Tak dla pewności to na prawdę na twoim miejscu zmieniłbym ten olej na jakiś pewny i sprawdzony Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Śro 14:17, 02 Maj 2012    Temat postu:

Z tym olejem to tak jak kolega wyżej . Po co się bawić jak przyczyna może blacha .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simek
Poziom 9



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 14:39, 02 Maj 2012    Temat postu:

Tak więc, zabierak wygląda następująco:

[link widoczny dla zalogowanych]

Widac na nim starty ślad od tulejki, na ktorej jest osadzony kosz.
A wydaje mi sie, ze przyczyna jest to:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czyli luz na łożysku.
Co o tym sądzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simek
Poziom 9



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 22:45, 02 Maj 2012    Temat postu:

Chyba dopiero jak sam to naprawie to sie nie dowiem o co chodzi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Śro 23:41, 02 Maj 2012    Temat postu:

Simek, wyluzuj chłopie, jak masz się denerwować to lepiej w ogóle nie pisz, nie wszyscy tu mają dużo czasu tak jak ty, a ta reszta być może na tym akurat się nie zna i się nie udziela, więc spokojnie Wink zabierak jak dla mnie nie jest jakoś bardzo zjechany, ma trochę zadziorów, ale nie jest aż tak źle, a co do luzu na łożysku, duży jest ten luz?
Odbiegając od tematu- poczytaj więcej tematów, które mniej lub więcej cię interesują, a dużo to wyjaśni i nie będziesz musiał pisać nowych tematów, możesz mi wierzyć, trochę już przeczytałem Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez philzaw dnia Śro 23:46, 02 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simek
Poziom 9



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 12:48, 03 Maj 2012    Temat postu:

Wszystko ok, tylko myslalem, ze ludzie, ktorzy udzielaja sie na takim forum sa jakimis motorowymi zapalencami, ktorzy tylko czekaja aby komus cos doradzic lub pomoc. Ja mam z okazji świat duzo wolnego czasu i chcialem sie z tym silnikiem uporac, zebym mogl sobie spokojnie trawe wozic, a tu zonk, jak dzisiaj cos napisze to moze jutro wieczorem ktos odpowie... i pozostaje mi taczka :/...

Sam nie wiem co mu dolega, pojade do znajomego zobaczyc inny silnik, bo akurat tez remontuje, moze cos zauważe.

Ogolnie wałek główny wysuwa sie razem z łożyskiem z lewej czesci silnika
(zdj 2 posty powyzej), wałek pośredni moze tez miec troche luzu na tych miedzianych tulejkach i moze to jest przyczyna tarcia - tryby skrzyni trą o siebie, gdy sprzegło sie zaciska..

Jeszcze zauwazylem, ze obracajac walek glowny jest troche luzu na zebatce przesuwnej z=22, potrzeba jakiec cwierc obrotu walka, aby zebatka zaczela sie z nim razem krecic..

najlepszym wyjsciem bedzie jak postawie obok siebie dwa silniki i bede porownywal, bo moze ciezko innym sobie wyobrazic problem..

@philzaw i inni, sorry za spine, obawiam sie po prostu, ze pozniej moge na niego nie miec czasu i bedzie lezal do sierpnia...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Czw 15:52, 03 Maj 2012    Temat postu:

Wszystko się zgadza, ale jak to nazwałeś Simek "motorowi zapaleńcy" to raczej taki termin nie tyczy się ludzi, którzy siedzą na kompie na forum, tylko tych, którzy działają przy swoich motocyklach, ale nie ważne, bo chyba nie jesteś w stanie tego zrozumieć. A co do twojego motocykla- trawy i tak nie powozisz, bo masz full roboty przy nim. Jak łożysko samo kręci się w karterze to to może być przyczyną tarcia. Po za tym i tak masz cały silnik do rozpołowienia, bo widzę, że skrzynia też do remontu z tego co piszesz.

Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rino
Poziom 75



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CHAMSK

PostWysłany: Nie 13:07, 06 Maj 2012    Temat postu:

Na mój rozum to wymień łożysko na wałku głównym (sprzęgłowym), wklejając je na specjalny klajster do osadzania łożysk oraz odpowiednio zdystansuj skrzynie, tak by kosz sprzęgła nie przesuwał się wzdłuż z wałkiem głównym.
Jeśli w gnieździe łożyska w karterze, na wałku głównym w miejscu osadzenia łożyska oraz na samym łożysko są widoczne ślady (rysy, zatarcia) jego obracania się po karterze/wałku to najpewniej to powodowało piski.
W momencie wciśnięcia wajchy sprzęgła łożysko na wałku głównym działa jak łożysko oporowe przenosząc siły osiowe, jeśli jest osadzone luźno a w momencie załączania napędu zaczyna popiskiwać to prawdopodobnie dochodzi do niewłaściwego jego działania, nie obraca się ruchem tocznym tylko ślizgowym po wałku lub w karterze.
Zabierak musisz mocno dokręcić na wałku i zabezpieczyć przed odkręcaniem, między koszem sprzęgła a łożyskiem musisz mieć podkładkę dystansową.
Sprawdź czy wszystko masz jak na schematach:
http://www.wskonline.fora.pl/images/galleries/2167485254d615c27848a8-226215-wm.jpg
http://www.wskonline.fora.pl/images/galleries/10514455824d615bc5491ce-226117-wm.jpg


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Nie 22:18, 06 Maj 2012    Temat postu:

Dzięki Rino za pochwalenie posta Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simek
Poziom 9



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 22:51, 06 Maj 2012    Temat postu:

dobra, pod koniec tygodnia sie tym zajme, zrobie tak jak mowicie i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarik
Poziom 5



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 15:30, 19 Maj 2012    Temat postu:

Witaj.ja mialem podobne objawy po wymianie tarcz.,podczas puszczania sprzegla bylo glosne szuranie jakby cos sie mielilo.Rozebralem ponownie.okazalo sie choc ne wiem dlaczego pierwsza tarcza od strony silnika jest wygieta srodkiem,tak stozkowo w strone kosza i tarla o nity kosza.tarcze kupilem jakies podruby bo jak wzielem pchnelem palcami to sie wyprostowala,cienka blacha.zalozylem orginalna uzywke i jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simek
Poziom 9



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 16:47, 30 Sie 2012    Temat postu:

Witam ponownie.
Chciałbym zakończyć temat - silnik został złożony.

Problemem najprawdopodobniej byly (pewnie chińskie) tarcze sprzęgłowe, które moim zadniem zrobiły zadziory na zabieraku, przez co mogły sie blokować i trzeć.
Zostaly założone stare i wszystko ze sprzęgłem gra.

Przy okazji znienilem skrzynie na mniej zużytą i wlalem porządny olej, co mogło sie przyczynić do lepszej pracy silnika.

Jeszcze kolejną przyczyną mógłbyć uszkodzony wał korbowy - byl przestawiony na czopie. Powodem tego byl brak drugiego łożyska w lewym bloku silnika - efekt napraw poprzedniego wlaściciela, co mnie osobiscie wkur*ilo, gdyz zapewnial ze wszystko jest igła.

Tak więc prawie wszysko gra, chcących pomóc w kolejnym problenie zapraszam do działu "Tłok i pierścienie"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Sprzęgło Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin