Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

ZA DUŻO PALIWA???, Skrzynia-Pytania..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Skrzynia biegów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1angel
Poziom 18



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mogielnica

PostWysłany: Nie 15:16, 16 Lip 2006    Temat postu: ZA DUŻO PALIWA???, Skrzynia-Pytania..

czesc mam problem z wsk jest dopiero co po kapitalnym remoncie no i mam problem z paliwem otuż jak odkręce kranik to paliwo leci tak szybko że wycieka aż filtrem powietrza a w czasie jazdey mam całe zażygane kolanko no i jeszcze jedno nie wiem co jest tego przyczyną ale jak jade na 3-cim biegu to czuje takie szarpnięcia czy to może być wina że za dużo paliwa dochodzi do cylindra itp. na którym rowku powinna być zapinka igilcy HELP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sproky
Poziom 5



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 17:42, 16 Lip 2006    Temat postu:

Maz zle wyregulowany gaźnik lub zatkany lub przedziurawiony pływak paliwowy. Proponuje rozkręcic gaźnik i dokładnie wyczyścić, wyregolowac i ewentualnie zmienić pływak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radvarin
Poziom 34



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk

PostWysłany: Nie 20:40, 16 Lip 2006    Temat postu:

moim zdaniem to tyczy sie zlego poziomu paliwa w komorze plywakowej, poprostu jak pisal kolega wyzej masz uszkodzony plywak, ale lepiej przed kupnem nowego sprawdz inne rzeczy jak dysze, iglice, itd, no i wyreguluj na nowo na nagrzanym silniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MICHAŁ90
Poziom 60



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 886
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Z FABRYKI

PostWysłany: Nie 20:44, 16 Lip 2006    Temat postu:


Cytat:
to czuje takie szarpnięcia

możliwe ze masz już zuzyty łańcuszek sprzęgłowy


Cytat:
otuż jak odkręce kranik to paliwo leci tak szybko że wycieka aż filtrem powietrza

jak już kolega wspomniał możesz mieć przedziurawiny pływak.. lub poprostu (zależy jaki masz gaźnik) możesz mieć zepsuty zaworek... w starszych iglica zamykała -> poprostu jest tam nieszczelne ale bez rozbierania można sobie "prorokować"


Cytat:
na którym rowku powinna być zapinka igilcy

kwestia regulacji.. na to nie ma regułki

pozdro Grey_Light_Colorz_PDT_15


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
1angel
Poziom 18



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mogielnica

PostWysłany: Nie 21:22, 16 Lip 2006    Temat postu:

dzięki a jeszcz mam pytanie co do tego szarpania na trójce jak jade to są takie dośc odczuwalne szarpnięcia jakbym wciskał sprzęgło i puszczał jaka może być tego przyczyna bo jest to dość uciążliwe Grey_Light_Colorz_PDT_14

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Nie 23:48, 16 Lip 2006    Temat postu:

Jeśli wykluczysz łąńcuszek sprzegłowy ot moze być winna i skrzynia biegów. Szczególnie wałek zdawczy ( ten najkródszy w skrzyni) ........mogłeś mieć defekt włąśnie tego wałka , lub np. nie dałes podkładki , lub łożysko tego wałka się przesuwa w obudowie ( karterze) .

Cytat:
na którym rowku powinna być zapinka igilcy

Na docieraniu jest wyżej ( bogatrza mieszanka) , eksploatacja niżej . Tylko za kazdym razem zmieniasz położenie tylko o jeden rowek Wink

pozdro 4 all


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
1angel
Poziom 18



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mogielnica

PostWysłany: Pon 8:59, 17 Lip 2006    Temat postu:

jeśli chodzi o wałek zdawczy to zakładałem nowy ale sprawdze czy ma luzy a jeśli chodzi o łańcuszek to mam zużyty ale czy w tym wypadku przeskakiwała by tylko trójka???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
1angel
Poziom 18



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mogielnica

PostWysłany: Pon 10:20, 17 Lip 2006    Temat postu:

zdjąłem zębatke i sprawdziłem czy wałek zdawczy ma luz wsuwa i wysuwa się on na ok. 0,5 cm łożysko kupowałem nowe a jeśli chodzi o to to czy musze rozpoławiać silnik i włożyć tą wyprofilowaną podkładke czy mógłbym zaspawać zębatke na wałku zdawczym
w jakiej pozycji powinien być ten wałek zdawczy bardziej wsunięty czy wysunięty z góry dzięki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pon 11:39, 17 Lip 2006    Temat postu:


1angel napisał:
jeśli chodzi o wałek zdawczy to zakładałem nowy ale sprawdze czy ma luzy a jeśli chodzi o łańcuszek to mam zużyty ale czy w tym wypadku przeskakiwała by tylko trójka???


Właśnie nie tylko trójka ........ Te szrpanie by było silniejsze podczas ruszania i każdej zmiany biegu. A jesli jedziesz na 3 i dosc płynnie trzymasz gaz i przeskakuje to nie bedzie tego wina... Masz komplikacje z wałkiem zdawczym ...........


Cytat:
musze rozpoławiać silnik i włożyć tą wyprofilowaną podkładke czy mógłbym zaspawać zębatke na wałku zdawczym
w jakiej pozycji powinien być ten wałek zdawczy bardziej wsunięty czy wysunięty z góry dzięki za pomoc

TZn , że tej podkładki nie załozyłeś Question

zębatkę mozna przyspawać tylko na dojazd do remontu ...... w silniku po remoncie jst to niedopuszczalne, bedzie ci potem ciekł olej zpod niej , a mocowanie i tak jest na kródki czas , ponieważ szybko ulega zmęczeniu ....


Cytat:
zy wałek zdawczy ma luz wsuwa i wysuwa się on na ok. 0,5 cm łożysko kupowałem nowe

Ten wałek nie może sie przesuwac .... Bo własnie ci sie przesuwa i wtedy wyskakuje trzeci bieg. Wałek muis byc sztywno w karterze i dociśniety do tej profilowanej podkladki która jest pomiedzy nim a wałkiem głównym ...
Grey_Light_Colorz_PDT_11 .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radvarin
Poziom 34



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk

PostWysłany: Pon 11:42, 17 Lip 2006    Temat postu:

jezeli ten walek ma luz, ze sie wsuwa i wysuwa, to mozliwe ze nie ma wlozonej tej specjalnie wyprofilowanej podkladki pod ten walek i dlatego ma luz, ale zeby to sprawdzic, to musisz niestety sie troche pobawic irozpolowic silnik, a tak wogole to ten walek powicien sie trzymac sztywno w lozysku, a nie ze go reka przesowasz, moze lozyska skrzyni sa juz wyrobione

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pon 11:46, 17 Lip 2006    Temat postu:

Dokladnie jak pisałem wyzej , nie moze mieć luzu ani między wałkiem a łożyskiem , ani miedzy tuleją zew, łożyska a obudową karterem ......... Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radvarin
Poziom 34



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk

PostWysłany: Pon 12:02, 17 Lip 2006    Temat postu:

sorki mundy za napisalem podobnie, bo jak tworzylem swoj tekst to twoj sie jeszcze u mnie nie pojawil Grey_Light_Colorz_PDT_19

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sproky
Poziom 5



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 12:31, 17 Lip 2006    Temat postu:

nie prawda, aby założyć podkładke pod wałek zdawczy nie potzrebne jest rozpoławianie silnika. Wystrczy odkręcić tą blaszke przykręconą na trzy śrubki koło zębatki ( nie wiem jak sie fachowo nazywa) i wyciągnąć wałek zdawczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radvarin
Poziom 34



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk

PostWysłany: Pon 13:27, 17 Lip 2006    Temat postu:

co ty pleciesz !!!
przeciez walek zdawczy jak inne czesci skrzyni biegow wyciagaja sie do srodka!!!

ta klapka na trzy srubki to tylko do simerringu jest i tulejki uszczelniajacej,

nie wiem jak to robisz, bo przeciez tam jest lozysko i przez nie nie da sie wyciagnac tego walka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radvarin dnia Pon 13:41, 17 Lip 2006, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radvarin
Poziom 34



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk

PostWysłany: Pon 13:31, 17 Lip 2006    Temat postu:

nam nie chodzi o ta cienka i o duzej srwdnicy podkladke, , , tylko o taka mala, z jednej strony odpowiednio wyprofilowana.. znajdujaca sie wewnatrz skrzyni biegow jest zaznaczona na czerwono na zdjeciu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Skrzynia biegów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin