Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

Wyskakuje 3 bieg

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Skrzynia biegów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartez007
Poziom 8



Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 20:24, 01 Cze 2012    Temat postu: Wyskakuje 3 bieg

Witam co może być przyczyna wyskakiwania 3 biegu? Ostatnio wymieniałem łożyska na wale i kolo pośrednie i po złożeniu gdy rozpędzę się na 2 i włączę 3 bieg to motor trochę zwalnia i wyskakuje bieg.
Dodam ze kolo pośrednie ciężko wchodziło na wałek i chyba nie miało luzu, to może mieć coś wspólnego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Pią 21:08, 01 Cze 2012    Temat postu:

To nie ma nic wspólnego . Czy przed rozebraniem wyskakiwał trzeci bieg ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Pią 21:10, 01 Cze 2012    Temat postu:

a co to za walek? oryginal czy chinol?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartez007
Poziom 8



Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:26, 01 Cze 2012    Temat postu:

Przed rozbieraniem nie wyskakiwał.
I jeszcze złapałem łożysko trybu zdawczego i walka głównego na klej do łożysk bo miały luzy w karterach a teraz nawet nie drgnie tryb zdawczy a wcześniej to sobie latał luźno.

A wałek oczywiście oryginal


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bartez007 dnia Pią 21:26, 01 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Pią 21:32, 01 Cze 2012    Temat postu:

Może nie włożyłeś podkładki dystansowej pomiędzy wałek zdawczy a główny ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartez007
Poziom 8



Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:46, 01 Cze 2012    Temat postu:

Podkładkę dobrze włożyłem, i chyba będę musiał jeszcze raz rozbierać.
Zastanawiam się czego przed wypadnięciem biegu motor zwalnia tak jakby siły nie miał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartez007
Poziom 8



Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 9:50, 02 Cze 2012    Temat postu:

A ta podkładka ta wklęsła strona gdzie ma być bo chyba raczej źle włożyłem. Czy przez to mógłby wyskakiwać 3 bieg?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Sob 10:01, 02 Cze 2012    Temat postu:

Wklęsła strona ma patrzeć w kierunku walka głównego . Poprawcie mnie jeśli się mylę . Możliwe że to jest tego wina ale poszukaj też innych przyczyn .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartez007
Poziom 8



Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 21:04, 02 Cze 2012    Temat postu:

Z tego co wypatrzyłem to tylko podkładka był odwrotnie i automat zmiany biegów był troszkę krzywo przykręcony, tryby i kły są w dobrym stanie . W poniedziałek złoże go i zobaczymy czy nie wyskakuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kangur
Poziom 25



Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mińsk Maz/korytnica/komory/węgrów

PostWysłany: Pon 10:49, 04 Cze 2012    Temat postu:

mi jakbym nie zlozyl to 3 zawsze mi wyskakuje nie czesta ale zdarza sie ale ja z tym niemam problemu powtorne wlozenie 3 co 15-30 min to nie problem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wueskowicz125
Poziom 9



Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Małopolskie/okolice Myślenic

PostWysłany: Nie 19:50, 22 Lip 2012    Temat postu:

Dołączę panowie do tego tematu, sorki. Więc tak Wyciągłem moja wsk z szopy, była dziadka, potem wujek jeździł trochę i spierdzielił, nie wiem co było nie tak z nią. Teraz zrobiłęm z nią, pali od kopa, i nie było sprzęgła klamka luźno chodziła( tej starszego typu bez regulacji), więc postanowiłem wymienić na nowe tarczki sprzęgła, i dalej nic, więc kupiłem nowe klamki z regulacją i włożyłem śruty tam gdzie mają być i wyregulowałem sprzęgło i jest gitarka. Ale pojechałem się przejechać do pola ( 4 lata stała) i rzęzi mi pierwszy bieg słabo chodzi, a dwójka skrzypi ale jakoś wejdzie. Pojeździłem trochę i na drugi dzień już lepiej szła na 1 pięknie przyspiesza ale znów dwójka sprzypi ale też pięknie, i postanowiłem szybciej pojechać i wbić trójkę i super chodzi, ale jak przyśpieszam to na liczniku 48km/h i wyskoczyła trójka na dwójke i musiałem zwolnić trochę.

Pomóżcie co z tym mam zrobić. Zębatka 3 biegu powinna być dobra jak chodzi, tylko potem wyskakuje. Czyżby zmieniacz biegów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Nie 20:36, 22 Lip 2012    Temat postu:

Wyrobione kły lub źle zdystansowana skrzynia .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wueskowicz125
Poziom 9



Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Małopolskie/okolice Myślenic

PostWysłany: Pon 17:19, 23 Lip 2012    Temat postu:

Za dziadka chodziła jak trzeba,robił caly remont silnika( nowy wał, cylinder,tłok, simeringi itd.) i remont skrzyni, a jak wujek dostał motor to za niedługo juz była spierd... i kicha
A skutkiem tego wyskakiwania mogłoby byc nie włącząnie sprzęgła podczas jazdy? Bo wujek jeździł jak debil i ****... pewnie cos?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Pon 20:21, 23 Lip 2012    Temat postu:

Tak , jazda bez użycia sprzęgła zamorduje silnik .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wueskowicz125
Poziom 9



Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Małopolskie/okolice Myślenic

PostWysłany: Wto 7:56, 24 Lip 2012    Temat postu:

Ale chodzi mi o to, czy ta jazda bez sprzęgła mogła wywołać wyskakiwanie tej trójki?. Ona dopiero wyskakuje jak przyśpieszam przy ok. 47km/h.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Wto 13:03, 24 Lip 2012    Temat postu:

Tak mogła wywołać wyskakiwanie trójki . Bez rozpoławiania silnika tego nie naprawisz .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wueskowicz125
Poziom 9



Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Małopolskie/okolice Myślenic

PostWysłany: Wto 13:49, 24 Lip 2012    Temat postu:

To wina napewno mojego kochanego wujaszka. Teraz właśnie nie mam czasu z tym robić ale pod koniec jesieni na początku zimy, rozpołowię i luknę na tą zębatkę, zmieniacz biegów oraz na całą skrzynię Very Happy

Dzięki Tyranus1 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati9812
Poziom 47



Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gnojnica, Rzeszów

PostWysłany: Wto 14:10, 24 Lip 2012    Temat postu:

Dla mnie wyjecie silnika z ramy, rozpołownienie go, bez sciagania iskrownika, tloka itp ogarnięcie skrzyni, złożenie i wsadzenie do ramy to jest jakies 3h roboty Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Wto 20:32, 24 Lip 2012    Temat postu:

Wueskowicz125 - wine również moga ponosić połówki o innych numerach tak więc nie jest powiedziane że jak wszystko zrobisz na git a bedziesz miał inne połówki to będzie ok .

mati9812 - masz racje że w 3 h mozna to zrobić ale po co się śpieszyć jak coś chce się zrobić dobrze ja swój silnik składałem 3 miesiące i zrobiłem na nim już 8 tysięcy a jedyne co przy nim robiłem to wymiana oleju .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arek Kowalik
Poziom 14



Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Planta

PostWysłany: Nie 12:42, 12 Sie 2012    Temat postu:

Na pewno masz zjechane kły na wałku zdawczym...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wueskowicz125
Poziom 9



Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Małopolskie/okolice Myślenic

PostWysłany: Nie 14:45, 12 Sie 2012    Temat postu:

Powiem że narazie nic nie wyskakuje, przejechałem już ok. 40 km od ostatniego wyskoczenie trójki, i latałem nią ok. 70, 85km/h. Więc narazie nic nie będe grzebał, bo nie mam czasu, tylko elektryka niedomaga. Jakby ktoś podał ogarnięcie stacyjki, ale z dokładnym wyjaśnieniem od czego kabel wychodzi i do którego numerka przypiąć to bym % postawił i chwała dla niego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coolekrtes
Poziom 1



Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 10:04, 18 Sie 2015    Temat postu:

miałem ten problem ale już go rozwiązałem Smile
najpierw należy sprawdzić czy nie mamy luzu na trybie zdawczym jeżeli jest musimy rozpołowić silnik i wsadzić podkładke pomiędzy tryb zdawczy a łożysko (nie można przesadzić z jej grubością żebyśmy mogli puźniej przykręcić zębatke) ale przy okazji sprawdźcie w jakim stanie jest tryb zdawczy i tryb 3 biegu czy mogą sie dobrze złączać jeśli nie należy wymienić któryś z nich lub oba. w moim przypadku wymieniłem tryb zdawczy i dorobiłem podkładke i jest idealnie Wink niestety teraz kosz sprzęgłowy jest do wymiany Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wefkbiros
Poziom 2



Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 11:06, 07 Lis 2016    Temat postu:

no no łądnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Skrzynia biegów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin