Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

nakrętka zębatki zdawczej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Skrzynia biegów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinjoziek
Poziom 5



Dołączył: 14 Paź 2005
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: bełchów

PostWysłany: Czw 20:45, 23 Mar 2006    Temat postu: nakrętka zębatki zdawczej

witam
Czy ma ktoś pomysł jak pozbyć sie ciągle odkręcającej sie nakrętki zdawczej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 20:52, 23 Mar 2006    Temat postu:

CZEE
Nie tylko Ty masz z tym problem....Najlepszym rozwiązaniem była by wymiana wałka zdawczego razem z nakrętką. Zapobiegawczo mozna zastosować spawanie(ale to tylko na dojazd-> efekt wiadomy),sklejenie na klej np. loctite 620 czy inny klej do gwintów.Oczywi.ście nowa nakrętka to groszowa sprawa i należało by przy tej "naprawie" zastosować ją nową.Mówiąc to miałem na myśli, że masz zużyte gwinty na wałku i nakrętce.Bo jeśli nie to wystarczy nowe zabezpieczenie i ewentualnie klej i po sprawie.
Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MICHAŁ90
Poziom 60



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 886
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Z FABRYKI

PostWysłany: Czw 21:59, 23 Mar 2006    Temat postu:

samo zabezpieczenie blaszką na trybie zdawczym nie wystarczy... w którą stronę jest w wsk gwint???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 22:11, 23 Mar 2006    Temat postu:

Jak masz dobre gwinty.....to jak nie.......zresztą jak zastosujesz loctite......to już możesz spac spokojnie..heeh.
Gwint tam masz drobnozwojny(a tym samym samochamowny)lewy.
Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MICHAŁ90
Poziom 60



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 886
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Z FABRYKI

PostWysłany: Czw 22:16, 23 Mar 2006    Temat postu:

w środę rozkładałem prawą stronę wfmki heheh tzn zębatkę i wysłałem razem z nakr.,simer,itp do warszawy i na wzór będę miał nowe bo nie można takiego scheissu dostać...

A z nawiązaniem tematu pytam bo nie zawsze gwint jest levy.
Nie miałem problemu z odkręcaniem zębatki... tzn siedziała "ciasno"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 22:22, 23 Mar 2006    Temat postu:


Cytat:
i na wzór będę miał nowe bo nie można takiego scheissu dostać...
w sklepie nie kupisz ale od kogoś czemu nie...Trzeba było dac ogłoszenie bym pomyślał Grey_Light_Colorz_PDT_12 .A tak to Ci pewnie "zaśpiewają".

Cytat:
A z nawiązaniem tematu pytam bo nie zawsze gwint jest levy

akurat na wałkach zdawczych w silnikach S01 zawsze jest lewy.
Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MICHAŁ90
Poziom 60



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 886
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Z FABRYKI

PostWysłany: Pią 18:22, 24 Mar 2006    Temat postu:

Akurat znawcą silników wsk nie jestem... w MZ mam normalnyy tzn prawy..
Dlatego zapytałem
    spoko... jak będę miał to powiem tobie ile t0o kosztuje...

pozdro Grey_Light_Colorz_PDT_18


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 19:53, 24 Mar 2006    Temat postu:


Cytat:
spoko... jak będę miał to powiem tobie ile t0o kosztuje...


Spoko za dobre chęci....ale mi chodziło o to ,że mogłem Ci załatwić tą czesc po przystępnej cenie Grey_Light_Colorz_PDT_15 .
Pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinjoziek
Poziom 5



Dołączył: 14 Paź 2005
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: bełchów

PostWysłany: Pią 21:09, 24 Mar 2006    Temat postu:

ja sobie pomyslałem zeby całkiem wyrzucić nakrętke i zabezpieczenie i zamontować pierścień segiera oczywiście po uprzednim nacieciu rowka kontówką i wąską tarczą do cięcia.Tylko trzeba dopasować odpowiedni pierscień... co wy na to dobry pomysł?
A jeżeli chodzi o nakrętke to w naszych rejonach można kupić taką nakrętke ale niestety jest z miekkiego materiału wiec szkoda tylko kasy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 21:22, 24 Mar 2006    Temat postu:

No sposób nawet dobry......Tylko też to sprawa gustu.Coprawda nakrętka dociskała zębatkę do tej tulei......a segier już tego nie zapewni.No ale napewno uniemożliwi zsunięcie się zębatki z wałka.Wg. mnie raczej jako półśrodek...bowiem gdy zębatka nie jest dobrze docisnieta ,to powoduje to szybsze zużycie jej powierzchni współpracującej z wałkiem.No ale w pewnych wypadkach popieram.\
Pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MICHAŁ90
Poziom 60



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 886
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Z FABRYKI

PostWysłany: Nie 22:28, 21 Maj 2006    Temat postu:

ok wfm to inna bajka... w wsk się jednak odkręca
co zrobiłem... ZASPAWAŁEM Grey_Light_Colorz_PDT_08 Grey_Light_Colorz_PDT_08 Grey_Light_Colorz_PDT_04


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michol2
Poziom 3



Dołączył: 28 Lis 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowa Dęba

PostWysłany: Nie 13:15, 03 Gru 2006    Temat postu: nakrętka zębatki zdawczej

Grey_Light_Colorz_PDT_07 PROBOWAL KTOS KIEDYS ZAKLEIC ZEBATKE NA POKSYLINIE ?? BEDZIE TO SIE TRZYMAC ?? ;D JAK ZASPAWAM TO POZNIEJ BEDZIE MOTKA Z ODKRECENIEM TEGO W RAZIE NAPRAWY SILNIKA ITP.
JAKIES DOMOWE SPOSOBY JAKIE MACIE ZASTOSOWANE W SWOICH WSKACH Very Happy JAKBYSCIE MOGLI PODAC Very Happy Grey_Light_Colorz_PDT_11


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pon 0:45, 04 Gru 2006    Temat postu:

Przeczytaj cały temat dokładnie i juz będizesz wiedział Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Osama bin Laden
Poziom 11



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dynów

PostWysłany: Czw 17:14, 19 Kwi 2007    Temat postu:

a co byście powiedzili na mało profesjonalny patent zeby założyć zębatkę na wałek i nic poza nią i nie tyle przyspawać zębatke na sztywno do wałka, tylko nadspawać wałek, żeby uniemożliwić zsunięcie się zębatki.. bo mam tez problem.. mam silnik, który od czasu złożenia w świdniku nie był przez nikogo rozbierany i na wałku zdawczym jest juz "płytki" gwint i nawet nowa nakrętka sie nie utrzyma.. a nie mam ochoty tylko dlatego rozbierać silnika i dawać nowy wałek, który wcale nie jest tani itp. a jest tym mniej miejsca na wałku, poniewż zębatka ma 11 zębów i nie ma tego wytoczenia i jest cała gruba.. chciałbym to poprostu rozwiązać prosto a funkcjonalnie Smile
a przegwintowywanie wałka raczej nie wchodzi w rachubę w żaden sposób?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 21:16, 19 Kwi 2007    Temat postu:

Można by gwintować , ale przy wymontowanym wałku z silnika. Przecztaj temat tam amsz kilka sposobow , ostatecznie spawaj to . I tak po jakimś czasie to zrobisz , kiedy juz będziesz zmuszony rozpoławiać silnik...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Skrzynia biegów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin