Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

dziwna sprawa. blokuje po przechyleniu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Skrzynia biegów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel2812
Poziom 14



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 22:18, 26 Lip 2011    Temat postu: dziwna sprawa. blokuje po przechyleniu

witam:) mam taki problem i zabardzo nie potrafię dojść do tego co jest przyczyną. Mianowicie gdy pcham motor na luzie na wyłączonym silniku to cos "klupie" w silniku a gdy przechylę mocniej w lewą stronę i dalej powolutku pcham to momentami zazębia i blokuje koło(tak jakby bieg się wrzucał). mam podejrzenia co do kosza sprzęgłowego czy czasem nie trze o dekiel. dodam jeszcze że sprzęgło tez nie do końca prawidłowo funkcjonuje,i że silnik świezo poskładany . Proszę o porady....

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel2812 dnia Wto 22:34, 26 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Wto 22:54, 26 Lip 2011    Temat postu:

A jak tam się mają łożyska tylnego koła?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rino
Poziom 75



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CHAMSK

PostWysłany: Wto 23:03, 26 Lip 2011    Temat postu:

Sprawdź czy wałek zdawczy ma luz wzdłużny, jak tak to możliwe że brak podkładek dystansujących w skrzyni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lysy
Poziom 29



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 1:16, 27 Lip 2011    Temat postu:

może źle cos poskladane a biegi dobrze Ci wchodza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2812
Poziom 14



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 16:34, 27 Lip 2011    Temat postu:

łożyska raczej nie, bo niedawno mialem inny silnik to śmigało mimo iż mają już luzy.motor jezdzi biegi wchodzą nic nie wyskakuje. jak składałem silnik to pamietam ze byla ta podkladka przy wałku zdawczym, byc moze wyleciała przy skladani:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2812
Poziom 14



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 18:11, 03 Sie 2011    Temat postu:

ale jak mozna dokladnie sprawdzić ten luz wzdłużny na wałku?? pociągnąć za zębatkę zdawczą?? moja nie ma już nakrętki, jest zaspawana...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Śro 20:55, 03 Sie 2011    Temat postu:

No spróbuj zębatką zdawczą ruszyć przód tył

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pavlo
Poziom 23



Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubuskie

PostWysłany: Śro 22:12, 03 Sie 2011    Temat postu:

Jeżeli wałek będzie maił luz to od razu wyczujesz.U mnie minimalny ale jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2812
Poziom 14



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 9:52, 04 Sie 2011    Temat postu:

jest luz, mniej wiecej 2-3 mm. czyli wymienić wałek zdawczy, czy mozna jeszcze jakos pokombinowac???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Czw 12:03, 04 Sie 2011    Temat postu:

Możesz wymienić tulejke walka zdawczego .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2812
Poziom 14



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 18:09, 04 Sie 2011    Temat postu:

bo ja mam zębatke zaspawaną czyli musze rozwalic te spawy i pozniej odkręcic tą trójkątną blaszke ze zewnętrznej strony i tam jest ta tuleja?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Czw 19:05, 04 Sie 2011    Temat postu:

Albo rozpolowic silnik . Tulejka jest wewnątrz walka zdawczego .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tyranus1 dnia Czw 19:07, 04 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Pią 23:36, 05 Sie 2011    Temat postu:

Ale tulejka nie decyduje w zasadzie tak bardzo o luzie wzdłużnym wałka,prędzej bym obwiniał podkładki dystansowe na wałkach w skrzyni lub brak podkładki pomiedzy walkiem a zebatka zdawcza(wewnatrz karteru).Najlepiej gdybys rozpolowil silnik i wymienil panewki skrzyni przy okazji dystansowania skrzyni podkładkami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2812
Poziom 14



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 10:49, 06 Sie 2011    Temat postu:

gdy kupilem ten silnik to wyskakiwala 3, okazało się ze kartery były nie do pary. załatwiłem sobie gołe kartery, z tym że był tam na stałe wałek zdawczy zaspawany i nie było panewek. znalazłem jeszcze u mnie jakies używane panewki więc je tam zaaplikowałem i przełożyłem poprostu wszystkie częsci. zastanawiam się czy nie rozciąć kątówką zębatki i nie wywalic tego wałka zdawczego i dać inny ale czy to co da...?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2812
Poziom 14



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 20:58, 08 Sie 2011    Temat postu:

problem już rozwiązany:D walek zdawczy okazał się ok. przyczyną byla ta blaszka która przy poszczególnym biegu urzymuje jeden tryb we swojej pozycji, byla poprostu tak wyklekotana że po przechyleniu tryb sie zazębiał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Skrzynia biegów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin