Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

Zalanie silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> O wszystkim
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lelek07
Poziom 5



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 18:01, 11 Lis 2013    Temat postu: Zalanie silnika

Siemanko.Mam taki problem.Myłem wczoraj moją wiesie 125(1983r) najpierw ścierką wilgotną.Jak doszedłem do błotników to postanowiłem sięgnąć po wąż ogrodowy.Umyłem koła i błotniki a przy okazji przeleciałem wodą tylko kawałem bloku przy spodzie(od strony magneta). Jak ją odpaliłem(odpaliła jak zawsze od pierwszego) to zaczeło coś obcierać w silniku ale jeździła ok żadnego muła nie złapała ani nic.Stwierdziłem że jak przeschnie przez noc to na drugi dzień będzie już dobrze chodzić.Niestety nadal obciera.Zaznaczam że jak ją myłem to nie leciałem po całości szlaufem tylko w tym jednym miejscu w okolicach magneta jak kable do silnika wchodzą (nie ma świateł oczywiście).Czy to zatarcie???Pomocy co robić???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pon 18:49, 11 Lis 2013    Temat postu:

Od wody zaczeło obcierac?? Jak nie nalałeś wody pod dekiel to może poprostu zamach trze o cewki. Tylko dziwne ze to akurat po myciu wystapiło.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mundy dnia Pon 18:49, 11 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lelek07
Poziom 5



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 20:11, 11 Lis 2013    Temat postu:

To by się chyba zgadzało bo jak myłem to mogło się coś wody dostać do magneta stąd też brak świateł.Jak ruszam starterem to słychać właśnie to obcieranie.Sprawdze jutro magneto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pon 20:25, 11 Lis 2013    Temat postu:

Ze światłami tak-wpływ wody.

ALe z obcieraniem jak występowało po myciu to i przed było tak samo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lelek07
Poziom 5



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 20:33, 11 Lis 2013    Temat postu:

Przed wszystko ok jak po umyciu zapaliłem to się zaczęło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Pon 22:39, 11 Lis 2013    Temat postu:

Zwykły zbieg okoliczności

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lelek07
Poziom 5



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 17:19, 12 Lis 2013    Temat postu:

Tak masz racje sprawdziłem przed chwilą to magneto tylko jak to usunąć? Wykręcić magneto i sprawdzić co tam się dzieje czy zostawić to i jeździć ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Śro 23:53, 13 Lis 2013    Temat postu:

O ile trze o cewki to jak ci się chce możesz podpiłować trochę cewki w miejscach gdzie trze, a jak ci się nie chce to zostaw, po jakimś czasie samo się ułoży.
Trzeć zaczęło prawdopodobnie przez to, że jak się woda dostała na iskrownik to zmyła wszelkie tłuste syfy z magneta i cewek i stąd większe tarcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lelek07
Poziom 5



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 17:41, 20 Lis 2013    Temat postu:

Doszedłem do wniosku że magneto jest już wyjechane bądź krzywe.Spiłowałem te cewki założyłem magneto odpaliłem chwile pochodziła i zgasła,a magneto jeszcze bardziej obciera.Jak je drugi raz odkręciłem to zobaczyłem że ta (tuleja) przez którą zakłada się magneto na wał jest nierówno wytarta od strony zewnętrznej.Wydaje mi się że to jest przyczyną,mam nadzieje że nie wał,ale odpalałem bez magnęta nie widać żeby się ośka krzywo kręciła.Co o tym myślicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Śro 22:39, 20 Lis 2013    Temat postu:

Jak nie równo wytarta?Krzywka nigdy nie jest okragła kolego Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tiesci
Poziom 51



Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FWS

PostWysłany: Śro 22:48, 20 Lis 2013    Temat postu:

Zrób tak: zdejmij magneto i pomaluj cewki kredą tak żeby było widać gdzie ewentualnie haczy i wtedy odpal.
Domyślam się jednak, że w czasie ściągania magneta wygięło Ci się ono w okolicy krzywki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lelek07
Poziom 5



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 19:56, 22 Lis 2013    Temat postu:

Piłowałem cewki półtorej godziny i nic to nie dało.Jutro przesmaruje je lekko smarem razem z magnesami i tak będe jeździł.Dochodze do wniosku że wał jest krzywy.Ale nw żeby tak odrazu po lekkim umyciu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tiesci
Poziom 51



Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FWS

PostWysłany: Pią 23:10, 22 Lis 2013    Temat postu:

Myłeś silnik ciepły czy zimny ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lelek07
Poziom 5



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 12:33, 23 Lis 2013    Temat postu:

Był ciepły chwile przed myciem pochodziła,nie gorący.Nie był zimny o tak powiem.I jak przedtem zaznaczałem nie myłem całego tylko przy magnecie i lekko spód.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lelek07
Poziom 5



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 16:53, 08 Gru 2013    Temat postu:

Cześć wam.Okazało się że magneto nie obciera o cewki tylko o karter.Byłem u sąsiada który naprawia motorowery i stwierdził że krzywka jest zbyt wytarta i dlatego magneto chodzi po karterze.Po oszlifowaniu magneta tarcie ustało.Sąsiad mówił że wał napewno dobry.Wsk jeździ super ale nadal słychać jakieś tarcie z silnika,ale nie zwracam na to uwagi niech samo się dotrze czy co.Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lelek07
Poziom 5



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 16:54, 08 Gru 2013    Temat postu:

Cześć wam.Okazało się że magneto nie obciera o cewki tylko o karter.Byłem u sąsiada który naprawia motorowery i stwierdził że krzywka jest zbyt wytarta i dlatego magneto chodzi po karterze.Po oszlifowaniu magneta tarcie ustało.Sąsiad mówił że wał napewno dobry.Wsk jeździ super ale nadal słychać jakieś tarcie z silnika,ale nie zwracam na to uwagi niech samo się dotrze czy co.Pozdrawiam Grey_Light_Colorz_PDT_06

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tiesci
Poziom 51



Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FWS

PostWysłany: Nie 23:31, 08 Gru 2013    Temat postu:

Trochę dziwny mechanik z niego skoro nie szlifował karteru tylko magneto, które się obraca z dużą prędkością i swoje waży co na pewno nie ma dobrego wpływu na kondycję wału i łożysk z jego strony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lelek07
Poziom 5



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 20:55, 09 Gru 2013    Temat postu:

Po co szlifować karter który jest dobry? Magneto jest do wymiany to jest zrobione tylko na sezon zimowy żeby poślizgać się trochę po śniegu.Na wiosne kupie porządne magneto i będzie git.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Pon 21:08, 09 Gru 2013    Temat postu:

problem w tym, że jak odszlifujesz kawałek magneta to automatycznie zmienia się jego wyważenie, a co za tym idzie- będą niepożądane wibracje Very Happy no chyba, że gościu co to szlifował robił to na tokarce równomiernie z każdej strony, to wtedy spoko Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lelek07
Poziom 5



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 22:38, 09 Gru 2013    Temat postu:

Eee tam wibracje . Sąsiad oszlifował lekko zewnętrzną część żeby tylko nie obcierało.Zadnych wibracji nie czuć denerwuje mnie tylko ten hałas z silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> O wszystkim Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin