Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

OPŁACA SIĘ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> O wszystkim
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chudy138
Poziom 20



Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostróda

PostWysłany: Wto 15:39, 15 Sty 2013    Temat postu: OPŁACA SIĘ?

Cześć. Mam małe pytanko. Czy opłaca się kupić ten cylinder z tłokiem gorzyckim po szlifie, czy po prostu lepiej dać do szlifu swój cylinder?

Cylinder do kupienia:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy lepiej ten mój szlifować:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Wto 16:03, 15 Sty 2013    Temat postu:

Cenowo wyjdzie podobnie szlif+zakup orginalnego tłoka,więc decyzja nalezy do CIebie,cylinder jest do uratowania Wink
Ja bym kupił tego z aukcji a tego zawinał w czystą szmate i odłozył na gorsze czasy bo na pewno jeszcze się przyda,jedyne co to martwi mnie "pasowanie na około 5 setek",dla wueski to i tak dośc ciasno,a skoro pisze "około",aby sie nie okazało,że 3-4 setki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maati9812
Poziom 26



Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce/Gnojnica

PostWysłany: Wto 17:56, 15 Sty 2013    Temat postu:

Dyzio, w simsonach jak kręcą sety po około 13 000 RPM, że czasem nie nadąża zapłon lub gaźnik, to luz montażowy 0.06(7) jest za duży. Max robią 5 setek Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Wto 18:48, 15 Sty 2013    Temat postu:

W wyczynowych full crossach robi się pasowanie na 4 setki i jest OK,ale Wueska rządzi się swoimi własnymi prawami,tłoki gorzyckie nie sa przystosowane do takiego pasowania Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maati9812
Poziom 26



Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce/Gnojnica

PostWysłany: Wto 21:16, 15 Sty 2013    Temat postu:

To tez zalezy od twardosci amelinium.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Wto 21:46, 15 Sty 2013    Temat postu:

Nie od twardości a od składu stopu a co za tym idzie rozszerzalności cieplnej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chudy138
Poziom 20



Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostróda

PostWysłany: Wto 21:50, 15 Sty 2013    Temat postu:

Pisałem do sprzedającego i mówił że nie powinno być problemu z cylindrem. Tłok niby był szlifowany w profesjonalnym zakładzie. Choć nie daje gwarancji rozruchowej. Zrobię tak jak mówił Dyziek, że kupie ten a swój zachowam na "czarną godzinę" Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chudy138
Poziom 20



Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostróda

PostWysłany: Wto 21:55, 15 Sty 2013    Temat postu:

A i jeszcze jedno. Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. Czy oznaczenia na cylindrach typu N1 N2 N3 mają jakieś szczególne znaczenie, bardzo mnie to ciekawi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Śro 10:47, 16 Sty 2013    Temat postu:

Są to grupy selekcyjne . Np : masz w fabryce kilka cylindrów nominalnych w tym przypadku 3 ( N1 N2 N3 ) i masz trzy tłoki nominalne ( N1 N2 N3 ) . Przy montażu dobierasz cylinder z oznaczeniem N1 i tłok z oznaczeniem N1 . Różnica między cylindrami i tłokami w poszczególnych grupach selekcyjnych jest nie zauważalna gołym okiem . Nie pamiętam już ale różnica jest gdzieś w tysięcznych milimetra chyba .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> O wszystkim Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin