| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
	
	
		| Autor | Wiadomość | 
	
		| CrazyPatrix Poziom 10
 
 
 Dołączył: 13 Lut 2010
 Posty: 48
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Świnków/Krotoszyn
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 18:07, 31 Maj 2010    Temat postu: Gaźnik od WSK do WFm??? |  |  
				| 
 |  
				| Witam! Ostatnio wytargałem z garażu WFM po dziadku, tylko nie ma gaźnika, I tu moje pytanie: czy można założyć gaźnik od WSK do WFm? Bo mam okazje kupić . 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| mundy Super Moderator
 
 
 Dołączył: 13 Gru 2005
 Posty: 4568
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 39 razy
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Ostrów Mazowiecka
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 19:10, 31 Maj 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Były identyczne,.. Chyba ze masz WFM wypr. przd rokiem ok, 1960 , to miały G16 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| CrazyPatrix Poziom 10
 
 
 Dołączył: 13 Lut 2010
 Posty: 48
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Świnków/Krotoszyn
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 10:33, 01 Cze 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| No ja mam WFM z 65r ale gaźnik był G 16 , (pytałem sie dziadka) , ale jest też możliwość że mój wuja przełożył gąźnik.....więc sam już nie wiem.. Czym różniły się wfm z gaźnikiem G 16 produkowane do 1960r a tymi produkowanymi puźniej co miały G 20 i czy do tej z przed 1960 można załoązyć g 20???
 Pozdrawiam!!!!
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Dyziek Moderator
 
 
 Dołączył: 28 Mar 2010
 Posty: 2843
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 38 razy
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Prudnik Opolskie
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 14:11, 01 Cze 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Rózniły się srednicą  króćca dolotowego... 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| mundy Super Moderator
 
 
 Dołączył: 13 Gru 2005
 Posty: 4568
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 39 razy
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Ostrów Mazowiecka
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 19:58, 01 Cze 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Tak 20 i 16 to sr króćca . Kurde troche nie chce mi sie wierzyć, że w 65 jeszcze G16 kłądli. Na 100% w 66-67 ostatnie WFM miały G20 , silnik taki sam prawie jak wsk B3..... 
 G 16 to u ciebie silnik powinien mieć jeszcze głowice ze świecą pod skosem , nie na środku. Okragłe malutkie cylindy w wfm -wsk miały juz swiece centralnie umieszczona i gaźnik g 20...
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| CrazyPatrix Poziom 10
 
 
 Dołączył: 13 Lut 2010
 Posty: 48
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Świnków/Krotoszyn
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 15:44, 02 Cze 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Mundy  świeca jest pod skosem....więc sam już nie wiem, sprawdzę jeszcze nr silnika czy się zgadzają... 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez CrazyPatrix dnia Śro 15:46, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| mundy Super Moderator
 
 
 Dołączył: 13 Gru 2005
 Posty: 4568
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 39 razy
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Ostrów Mazowiecka
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 23:40, 02 Cze 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Zmierz śr dolotu i bedziesz wiedział czy 16 czy 22   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| CrazyPatrix Poziom 10
 
 
 Dołączył: 13 Lut 2010
 Posty: 48
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Świnków/Krotoszyn
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 9:50, 03 Cze 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| mierzyłem 16 ma. Wiesz gdzie można dostać gaźnik G-16 ?? i ile można by było dostać za taki silnikk???
 A oto zdjęcia silnika:
 <a href='http://zapodaj.net/9b894e08cc8b.jpg.html'>http://zapodaj.net/9b894e08cc8b.jpg.html</a>
 
 <a href='http://zapodaj.net/e3e67860ebee.jpg.html'>http://zapodaj.net/e3e67860ebee.jpg.html</a>
 
 <a href='http://zapodaj.net/7de62c3355ec.jpg.html'>http://zapodaj.net/7de62c3355ec.jpg.html</a>
 A to gaźnik jaki był przy niej:
 <a href='http://zapodaj.net/895a71e82505.jpg.html'>http://zapodaj.net/895a71e82505.jpg.html</a>
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Buchwi Poziom 32
 
 
 Dołączył: 14 Gru 2008
 Posty: 397
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Ostrów Wielkopolski
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 15:19, 03 Cze 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Chłopie! to nie silnik od wski tylko od shl m04! Zwraca uwagę żebrowanie pod cylindrem na karterach Oraz charakterystyczna lewa kapa. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| mundy Super Moderator
 
 
 Dołączył: 13 Gru 2005
 Posty: 4568
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 39 razy
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Ostrów Mazowiecka
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 19:05, 03 Cze 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Szkoda , że rama już nie od M04  ..Wgóle to odczytaj rok bo M05 też tak wygładało , a ja wtajemniczony na maxa nie jestem.   
 Silnik masz raczej cąły oryginalny. Wart jest troche zw. na wiek. Co do samego silnika, to napewno nie jest z 65 roku. 50-55 lata.
   
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez mundy dnia Czw 19:13, 03 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Dyziek Moderator
 
 
 Dołączył: 28 Mar 2010
 Posty: 2843
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 38 razy
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Prudnik Opolskie
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 21:00, 03 Cze 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Ta aukcja mówi sama za siebie: [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| CrazyPatrix Poziom 10
 
 
 Dołączył: 13 Lut 2010
 Posty: 48
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Świnków/Krotoszyn
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 21:31, 03 Cze 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Rama jest chyba z 63 lub 65r (tabliczka mało czytelna) A silnik jest Od SHL M05 tak jak Mundy napisał,zresztą sami zobaczcie,wygląda identycznie jak silnik który ja posiadam:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez CrazyPatrix dnia Czw 21:38, 03 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| CrazyPatrix Poziom 10
 
 
 Dołączył: 13 Lut 2010
 Posty: 48
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Świnków/Krotoszyn
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 22:35, 03 Cze 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Silnik był do końca na chodzie więc chyba go wystawie na aukcje...co o tym sądzicie??? Ramy do niego już chyba nie kupie(brak funduszy
  mam dopiero  15 lat  ).......a szkoda     Pozdrawiam i czekam na odp.!!!!!!!!!
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| mundy Super Moderator
 
 
 Dołączył: 13 Gru 2005
 Posty: 4568
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 39 razy
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Ostrów Mazowiecka
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 22:38, 03 Cze 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Ogolnie silniki myśle ze mogły być identyczne M05-M04, im chodziło głownie o modernizacje ramy (z trapezu M04 na pierwsze teleskopowe m05), 
 M05 mozna traktowac jako przejściowke z SHL do WFM , ponieważ produkowano ją tylko rok..
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  |