Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

[023] mułowaty wiem, że forum o wsk ale pilna pomoc potrzebn

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> O wszystkim
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konrad9510
Poziom 5



Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 22:53, 05 Mar 2011    Temat postu: [023] mułowaty wiem, że forum o wsk ale pilna pomoc potrzebn

Witam, wiem, że to forum o wsk-ach lecz zależy mi na tym bo będę potrzebował motorka i zależy mi na szybkiej pomocy.
Zapraszam do lekturki Wink.
Mojego taty romecik jest jednym słowem mułowaty, silnik 023 (2b). Daje gaz do końca a nie kręci max obrotów, nie że nie dostaje paliwa, ale słychać jakby więcej nie mógł lecz to nie są jego max obroty, słychać to, dokładniej podczas rozpędzania na jedynce przetrzymuje go, to się rozpędzi jakoś z bólem choć powinien na 1 ładnie wejść w obroty, a tu spokojnie się rozpędza choć gaz na max, a na dwójce to powoli się rozpędzi lecz prędkość nie zadowala 35/40km/h max przy dobrych wiatrach . Ostatnio skróciłem kolanko o 3cm podajże i troszkę lepiej lecz nie za wiele. Gaźnik i wo gole cały układ paliwowy jest czysty, czyściłem itd, zapłon dobrze ustawiony i tak samo platynki. Jak próbuje go poderwać wiec gaz na max i puszczam sprzęgło i delikatnie pomagam to troszkę pójdzie w gore lecz moc dramatycznie spada jak nie zdążę wcisnąć sprzęgła to nawęd zgaśnie, jak chce się ruszyć z zrywem również to samo wciągu 1s moc spada do gaśnięcia silnika jak się nie zdąży opanować sprzęgła, no i tych max obrotów nie kreci, może w poniedziałek nagram filmik lecz nie obiecuje. Czyżby remoncik się szykował?? Proszę o pilną pomoc bo wkrótce będzie mi potrzebny. I proszę nie pisać kup se tłumnik simsona itd chce bez największych kosztów (remont mogę tylko wliczyć w większe koszty). I czy zastosowanie zapłonu bateryjnego + ładowanie zmieni coś??. Pozdrawiam i czekam na rozstrzygniecie tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Sob 22:58, 05 Mar 2011    Temat postu:

Skoro jesteś pewien ustawienia zapłonu i drożności układu paliwowego(ale polecałbym i tak kranik sprawdzic dokładnie)to wygląda na to,że prawdopodobnie szykuje się remont.Sprawdź cisnienie sprężania w cylindrze.Jeśli okaże się,że tłok i cylinder nie są zuzyte,spróbuj wymienic simmeringi-mogą po latach juz byc twarde i moga byc na nich przedmuchy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konrad9510
Poziom 5



Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 14:35, 06 Mar 2011    Temat postu:

Jestem pewny ustawień zapłonu i platynek, kranik mam nowy to z paliwem nic z spólnego coś musi być z silnikiem, ciśnienie dobre ma, simmeringi są nowe tzn nie dawno wymieniane. Więc co może być jeszcze innego????

PS: Wał wytrzyma cylek itd 60ccm? Stan licznika około 7500tyś , ponieważ mam gdzieś cylek tłok i pierścienie od 60ccm bo przypomniało mi się i pytam z ciekawości czy wytrzyma wał, ale w ostateczności wał tez mam nowy tylko ze nie chce mi się zbytnio rozpoławiać silnika, jakby wał miał nie wytrzymać to co się stanie?? Wykrzywi się korbowód czy pęknie czy co?? Czekam na pilną pomoc!!!. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vecoo
Poziom 17



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: łapy

PostWysłany: Nie 15:41, 06 Mar 2011    Temat postu:

jezeli masz cylinder 60 to wsadź jak zobaczysz ze wszystko jest ok to będziesz wiedział ze wina jest w cylindrze a wał powinien wytrzymać (chociasz jak na moje oko to masz albo zle ustawiony zaplon albo pierscienie do wymiany lub szlif cylindra ) Tyle z mojej strony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rino
Poziom 75



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CHAMSK

PostWysłany: Nie 16:24, 06 Mar 2011    Temat postu:

Wytrzyma na sto procent, cylek 60ccm wcale dużo mocy nie doda.
Jak jesteś pewien ustawień zapłonu i gaźnika to pewnie to jakaś usterka mechaniczna, ew. zatkany tłumik lub brak dopływu powietrza.

Rodzaj zapłonu nie ma tu znaczenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rino dnia Nie 16:26, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konrad9510
Poziom 5



Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 16:30, 06 Mar 2011    Temat postu:

Aha, więc wrzucę ten cylek tłok i pierścienie i zobaczymy, może uda mi się w tyg. nagrać filmik to ocenicie co może być nie tak. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> O wszystkim Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin