Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

SHL M11W

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Maszyny polskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegorz230V
Administrator



Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 9:13, 16 Kwi 2006    Temat postu: SHL M11W

Napisz wszystko o motocyklu SHL M11W

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gajowy
Poziom 9



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Przybówka

PostWysłany: Nie 20:53, 31 Gru 2006    Temat postu:

Silnik:

Typ: W2A

Rodzaj obiegu: dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym

Ilość cylindrów: 1

Średnica cylindra: 61mm

Skok tłoka: 59,5mm

Pojemność skokowa: 174 cm3

Stopień sprężania: 7,8

Moc maksymalna/przy: 12KM/ 5400 obr/ min

Gaźnik: typ GM24U1, średnica gardzieli 24mm

Zapłon: iskrownikowy

Odstęp styków przerywacza: 0,3 - 0,4 mm

Wyprzedzenie zapłonu: 3,3 -3,5 mm przed Z.Z

Świeca: ,, Bosch'' W240T11 lub równorzędna

Odstęp elektrod świecy: 0,4 - 0,6 mm

Smarowanie: mieszanką oleju z paliwem

Chłodzenie: powietrze o biegu niewymuszonym

Układ napędowy

Przeniesienie napędu z silnika na sprzęgło: łańcuchem tulejkowym 3/8" X 6

Sprzęgło: o 48 ogniwach, przełożenie 2,33 : 1 ( z=35 : z=15 )

Sprzęgło: 4 -tarczowe, korkowe, mokre

Skrzynia biegów: 4-stopniowa z kołami stale zazębionymi

Przełożenia:

1 bieg- 2,93

2 bieg- 1,79

3 bieg- 1,35

4 bieg- 1,00

Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylnie: łańcuchem 1/2 "

X 7,75 o 120 ogniwach . Przełożenie 2,8 : 1 (z=42 : z=15)

Całkowite przełożenie między silnikiem a tylnym kołem:

1 bieg- 19,11

2 bieg- 11,68

3 bieg- 8,80

4 bieg- 6,52

Ciężar silnika z osprzętem i skrzynią biegów : ?? chyba ok. 27 kG

Podwozie

Rama: kołyskowa z rur stalowych o przekroju prostokątnym

Zawieszenie koła przedniego: Na wahaczu średnim pchanym i elementach

resorujących ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi.

Zawieszenie koła tylniego: na wahaczu wleczonym i elementach resorujących

z progresywnymi sprężynami śrubowymi i am. hydraulicznymi.

Hamulce: szczękowe, pełno piastowe Ř bębnów 160 mm

Koła: szprychowe z ośkami przetykanymi

Obręcze: 1,85 X 18"

Ogumienie: 3,00 X 18"

Instalacja elektryczna

Iskrownik- prądnica: moc nominalna 28 W

Akumulator kwasowy: 6 V 10 Ah

Reflektor przedni: Ř 150mm, żarówki: 6 V 25/25 W i 12 V 3 W

Lampka tylnia: z żarówką 6 V 3 W i 6 V 5 W sygnału ,,stop''

Oświetlenie szybkościomierza: żarówka 6 V 1,5 W

Sygnał dźwiękowy: typ SES 6 V zasilany z akumulatora

Prostownik selenowy: SPSs-36-08 umieszczony w reflektorze przednim

Wymiary motocykla

Długość: 2010 mm

Szerokość: 660 mm

Wysokość: 960 mm

Wysokość siodła kierownicy: 760 mm

Rozstawy osi: 1290 mm

Najmniejszy promień skrętu: 1800 mm

Prześwit: 170 mm

Dane eksploatacyjne


Ciężar własny: 112 kG

Nośność: 160 kG

Dopuszczalny ciężar całkowity: 290 kG

Pojemność zbiornika paliwa: 13 l w tym 1 l rezerwy

Pojemność skrzyni biegów: ~ 700 cm3

Pojemność amortyzatora przedniego: 85 cm3

Pojemność amortyzatora tylniego: 75 cm3

Ciśnienie w ogumieniu:

przód: 1,2 at

tył: 1,4 at/

-2 osoby 1,8 at

Prędkość maksymalna: 100 km/h

Prędkość ekonomiczna: 60-70 km/h

Zużycie paliwa przy 60 km/h: 3,2 l / 100 km



Wszystko jest na stronie [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Baks24
Poziom 9



Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Czw 20:01, 24 Wrz 2009    Temat postu:

hahah mam taka skoncz erobic wsk 125 i robie shl 175 m11

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Maszyny polskie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin