Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

Gaźnik, tłumik - problemy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Maszyny polskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valdi
Poziom 3



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 20:12, 11 Mar 2007    Temat postu: Gaźnik, tłumik - problemy

Witam

Macie może jakieś doświadczenia z gaźnikiem ikov od CZ w stosowaniu w naszych sprzętach. Bardzo bym prosił o wszelkie wskazówki w tym temacie (co z dyszami i tp). Założyłem ten gaźnik i jakoś nie ma rewelacji: silnik nie wchodzi na wysokie obroty i brakuje mu mocy; iglica jest na 5 rowku.
Druga sprawa dotyczy tłumika. Przez pewien czas jeździłem na jakimś przyciętym tłumiku od WSK 175; po wymianie na oryginalny mam wrażenie że spadła mi moc. Czy do innego tłumika trzeba dostrajać gaźnik, zapłon?

Pozdrawiam

Valdi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiT
Poziom 24



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sopot / Pałubin

PostWysłany: Nie 23:28, 11 Mar 2007    Temat postu:

Ja mam całą CeZet 175 i mogę Cię zapewnić, że nie widziałem prostszego a jednocześnie tak skutecznego gaźnika.
Jeśli on Ci nie działa to musisz mieć coś źle ustawione lub ewentualnie może się zapchać (jak masz syfułę w zbiorniku) ale na pewno nie zepsuć.
Tam po prostu nie ma co się zepsuć!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pon 0:02, 12 Mar 2007    Temat postu:

Ewentualnie zuzyć Wink .. Jesli miałeś nieoryginalny wydech a załozyłeś oryginalny , to nie moze byc z tego powodu pogorszenia w pracy silnika wzgledem oryginalnej pracy. W szczególności jesli masz oryginal dolot Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiT
Poziom 24



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sopot / Pałubin

PostWysłany: Pon 0:13, 12 Mar 2007    Temat postu:


mundy napisał:
Ewentualnie zuzyć Wink [...]
A no tak Smile... Domyślnie założyłem, że nikt nie montuje starego, wylatanego złoma, tylko albo nówkę albo mało śmigany nie grzebany... Ale zapomniałem gdzie jestem Wink ... I zapomniałem to dodać!
Dzięki!
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pon 0:21, 12 Mar 2007    Temat postu:

Tylko nie kazdy potrafi poznać który tak naprawde gaźnik nie jest wylatany, grzebany i rozkompletowany. Takze kolego przyjżyj sie dokladnie temu gaźniczkowi Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Valdi
Poziom 3



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 0:37, 12 Mar 2007    Temat postu:

Gaźnik jest nowy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pon 0:58, 12 Mar 2007    Temat postu:

A gdzie go konkretnie kupiłeś Question I jesli mozesz ot okresl jakiej produkcji jest, Czesto nowe prywaciarskie gaziory mają wady , są wadliwe, maja pozostałosci poprodukcyjne w formie roznych opilkow , ktore zapychają któras z dysz. A bywa i tka ze taki gaznik po malym przebiegu andaje sie do postawienia na pólke . Ja bym wolał orygnalna uzywke w bdb stanie. Ale juz gaźnik masz , wiec trzeba radzić z tym co jest .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Valdi
Poziom 3



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 1:13, 12 Mar 2007    Temat postu:

Gaźnik jest z allegro (to te gaźniki z opisami ...Junak,SHL itd). Wygląda nieźle.
Zastanawiam się czy on wogule będzie dobrze działał w SHL?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiT
Poziom 24



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sopot / Pałubin

PostWysłany: Pon 15:04, 12 Mar 2007    Temat postu:

Będzie, jeśli nie ma wad produkcyjnych (tak jak Mundy napisał), nie ma braków i jest prawidłowo zamontowany.
Same gaźniki są skalowane pod zadany przepływ powietrza, aby były wstanie wytworzyć taką ilość mieszanki o zadanych parametrach (głównie pod uwagę brana jest pojemność skokowa i obroty). Także jak to gaźnik od CeZet 175 to powinien po przełożeniu do SHL 175 po małych regulacjach śmigać aż miło!
Tak jak Mundy uważam jednak, że fabryczny mało śmigany lepszy był by od współczesnego rzemiosła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pon 16:41, 12 Mar 2007    Temat postu:

Nom juz widz ete aukcje jeden gaźnik do wszsytkiego Smile Tam trzeba sie dobrze zastanowić zanim sie coś kupi. Sprawdź tak jakie ten gaźnik ma roznice wzgledem oryginalnego : kat ścięcia przepustnicy wydatek dysz ( masz oznaczenia) , poziom paliwa ( jego ustawienie) .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Valdi
Poziom 3



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 21:45, 12 Mar 2007    Temat postu:

Na pewno sprawdzę...
Disiaj poskładałem Pegaza z kilku padlinek i ........... nie ten motocykl - wchodzi na obroty, ma moc; jeszce trochę zabawy z poziomem paliwa i będzie OK.
No ciekawe jak wyjdzie porównanie tych gaźników bo konstrukcyjnie Ikov bardziej mi się podoba od Pegaza.
Dzięki za wszystkie odpowiedzi i nie zapominajcie o tym wątku gdyby się coś przypomniało.

Pozdrawiam

Valdi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiT
Poziom 24



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sopot / Pałubin

PostWysłany: Wto 11:57, 13 Mar 2007    Temat postu:

Przypomniało mi się...
Dobry Pegaz nie jest zły! Smile
Jak masz kilka "padlinek" to złóż jeden dobry oryginał i śmigaj!
A Jikov'a sprzedaj komuś kto ma CeZet!
Oryginał to oryginał!
Powodzenia!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MaRjÓsZ
Poziom 67



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jodłowa

PostWysłany: Wto 16:36, 13 Mar 2007    Temat postu:

z tego co ja wiem to pegaz jak jest dobry ,orginalny i nie wyśmigany to posłuży dłuuuugo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Wto 21:10, 13 Mar 2007    Temat postu:

Aj tam PiT i bedzie nastepny temat na forum ,że ktoś ma znow problemy z tym samym gaźnikiem Laughing , Owszem dobry pegaz nie jest zły , ale dobrego pegaza ze swiecą szukać. A jak masz jedengo to też nie rewelka. Zresztą skałdany to też taki ratunek jest. Ja juz bym, starał sie rozgryżć Jikov;a Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiT
Poziom 24



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sopot / Pałubin

PostWysłany: Śro 11:15, 14 Mar 2007    Temat postu:

No tak...
Ale jak gniazdo przepustnicy nie wylatane to można resztę wymienić. Jak masz kilka "padlinek" to masz w czym wybierać + nowe części... Może się okazać, że masz ze startego jedynie korpus.
Jikov jest dobry ale nie pozwolę oczerniać Pegaza Wink bo to też prosta i skuteczna konstrukcja. Jedyne z czym miałem problem to zaworki iglicowe... tzn. zepsuł mi się ze trzy razy, ale nie raz po raz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Valdi
Poziom 3



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 22:42, 14 Mar 2007    Temat postu:

Na razie jest OK z Pegazem. Poustawiałem to trochę i śmiga. Zobaczymy co pokaże gdy trochę więcej polatam - spalanie itp.
Tak przy okazji - miałem w jednym gaźniku trochę większą gardziel (chyba od czwórki?) i za nic nie mogłem jej ustawić w odpowiednim położeniu - zacinała się przepustnica. Czy to normalne że stosuje się tu po kilka podkładek, czy po prostu ktoś lempiczył? Za to druga gardziel weszła mi podejrzanie lekko (palcami), dałem jedną podkładkę i jest niby OK. Nie jestem jednak pewien czy nie powinna wejść ciaśniej - nie będzie to w niczym przeszkadzać?

Pozdrawiam
Valdi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Maszyny polskie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin