Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

WSK M06 B3 1984r. - Dyszel85

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Galeria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dyszel85
Poziom 8



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Śro 18:27, 04 Maj 2011    Temat postu: WSK M06 B3 1984r. - Dyszel85

Witam wszystkich miłośników polskiej motoryzacji. Nazywam się Łukasz, mam 25 lat i niedawno spełniłem swoje marzenie - stałem się posiadaczem pięknego motocykla WSK M06 B3 w praktycznie ostatnim roczniku produkcji 1984. Motor kupiony w celach kolekcjonerskich, z przebiegiem 18000km od pierwszego właściciela, z kompletem dokumentów, ważnym OC i fabrycznym kompletem narzędzi. Motocykl długo stał, na szczęście w garażu z kilkoma kilogramami błota i smaru na sobie, na pierwszym zdjęciu jest już po wstępnym myciu! Kilka godzin spędzonym z lancą od karchera w ręku i możemy podziwiać efekty na zdjęciach późniejszych. Silnik ładnie pracuje, pięknie pyrka na wolnych obrotach, zapala za pierwszym, max drugim kopnięciem. Na zimę planowany jest remont wizualny, piaskowanie, nowy lakier w barwach oryginału, i mały remont silnika (szlif, tłok pierścionki). Skrzynia działa perfekcyjnie - lekko i cicho. Z wad to: bardzo opornie działające przednie zawieszenie, brak akumulatora, ale to na dniach ulegnie zmianie, brak gaszenia silnika i drobne braki. Na razie kompletuję fanty, emblemat już zamówiłem, lusterko nowe, nowe również gumy na kopniku i lewarku zmiany biegów, czyszczenie zbiornika paliwa, wymiana oleju w skrzyni i smarowanie wszystkich linek. Poszukuję oryginalnej skórki na zbiornik, uchwytów pasażera (nie wiem czy oryginalnie występowały) i paru innych detali typu klamka hamulca. Na razie motocykl do zimy pozostaje w takim, czyli nie najgorszym stanie i będzie sporadycznie użytkowany podczas niedzielnych wycieczek za miasto Smile W miarę postępu w pracach będę dodawał fotki - pozdrawiam dyszel85.

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marzio93
Poziom 25



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wisła

PostWysłany: Śro 18:51, 04 Maj 2011    Temat postu:

Motor całkiem całkiem Smile Możesz się pochwalić ile Cię kosztowała?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marzio93 dnia Śro 18:52, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dyszel85
Poziom 8



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Śro 19:37, 04 Maj 2011    Temat postu:

Całe 550 zł z ubezpieczeniem do końca roku Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tiesci
Poziom 51



Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FWS

PostWysłany: Śro 19:49, 04 Maj 2011    Temat postu:

Świetny stan i niski przebieg Smile Gratulacje dobrego zakupu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dyszel85
Poziom 8



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Śro 20:08, 04 Maj 2011    Temat postu:

Dziękuję, jak widać nie miała lekkiego życia na wsi, ciągała biedkę z bańkami mleka, dowoziła gospodarza w pole, od święta poprzedni właściciel miał MZ ETZ i malucha. Ale był to człowiek który rygorystycznie przestrzegał zapisów w instrukcji obsługi, dzięki temu Wsk-a dość dobrze się zachowała i na emeryturę emigrowała do miasta i w dobre ręce Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marzio93
Poziom 25



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wisła

PostWysłany: Śro 20:44, 04 Maj 2011    Temat postu:

Za tą cenę i zarejestrowana i opłacona to naprawdę udany zakup. Życzę ci dobrej współpracy z nowym nabytkiem. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dyszel85
Poziom 8



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Śro 20:47, 04 Maj 2011    Temat postu:

Myślę że będzie ok, na razie przegląd zaliczony i moto czeka na białą blachę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dyszel85 dnia Śro 20:48, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tiesci
Poziom 51



Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FWS

PostWysłany: Śro 21:15, 04 Maj 2011    Temat postu:

A stacyjkę masz oryginalną ? Bo nie widziałem takiej nigdy Smile

Zajrzyj też na moje moto - jest w galerii Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Śro 21:50, 04 Maj 2011    Temat postu:

Stacyjka raczej oryginalna,pamiętajmy,że to końcówka produkcji.Będąc na Twoim miejscu wcale bym jej nie malował,oryginalny lakier dośc dobrze się zachował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dyszel85
Poziom 8



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Śro 22:15, 04 Maj 2011    Temat postu:

To prawda, ale na błotnikach, ramie, widać ślady korozji, których nie usunie pasta polerska, z bliska na żywo widać mankamenty. To samo tyczy się kół, powierzchniowa korozja, która szpeci całokształt. Ale tak jak powiedziałem, do zimy będę miał czas przemyśleć co z tym zrobić - malować całość a może tylko częściowo. Lakier na zbiorniku jest w ładnym stanie, boczki z kolei mają jakieś dziwne przebarwienia Grey_Light_Colorz_PDT_13 Stacyjka jest oryginalna, takie widuje się w innym wsk-ach z popularnego serwisu aukcyjnego - kluczyk podobny do tego z zamków drzwi żuka - firmy SPES. Moje pytanie brzmi czy uchwyt pasażera był tylko jeden, od strony kopnika? Bo przejrzałem mnóstwo zdjęć i w końcu zgłupiałem jak to było w oryginale. W tą sobotę zamierzam zająć się przednim zawieszeniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Śro 22:46, 04 Maj 2011    Temat postu:

Felgi bym pomalował,ale bez szprych oczywiście(szprychy w ocynk),zaś na zbiorniku i błotnikach porobiłbym tylko miejscowe zaprawki gdzie trzeba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati9812
Poziom 47



Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gnojnica, Rzeszów

PostWysłany: Czw 15:10, 05 Maj 2011    Temat postu:

Wsk ładna, ale zgadzam się z Dyziek.
Nie maluj tylko felg srebrzanką.
Ja kupiłem srebrny metalik, a przed malowaniem wyczyściłem felgi/rafki drucianką, a potem papierem 120 i 180.
Potem podkład akrylowy 3 warstwy i na koniec pistolet+metalik 2 warstwy farby. Lub jak masz budżet to oddaj do chromowania Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dyszel85
Poziom 8



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Czw 18:46, 05 Maj 2011    Temat postu:

Chrom odpada, chcę aby moto było maksymalnie oryginalne, będę dążył do uzyskania efektu fabrycznego. Rafki oddam do lakierowania, myślałem o takim lekkim podmalowaniu tak na razie aby do zimy korozja nie postępowała i zamierzałem to zrobić hameritem z efektem młotkowym. Niestety nie mam dostępu do profesjonalnego kompresora. Tak jak wcześniej wspominałem motocykl zostanie rozebrany do gołej ramy w zimie i oddane do lakiernika co trzeba.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dyszel85 dnia Czw 18:50, 05 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dyszel85
Poziom 8



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pią 19:54, 06 Maj 2011    Temat postu:

Post pod postem ale Wiesia dostała dziś używany, brakujący emblemat na zbiornik i zakupiona została nowa klamka hamulca przedniego - oryginał ze starych zapasów - montaż jutro i może mała sesyjka będzie Smile
EDIT: Leje więc z sesyjki nici, również montaż kolejnych elementów układanki odwlecze się gdyż mam zawalony garaż, ledwo moto się mieści nie mówiąc o naprawach, przydała by się jakaś wiata chociaż. Zamówiłem za to uchwyty pasażera 2 sztuki.

Fotki brakującego emblematu i nowej wajchy hamulca.
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dyszel85 dnia Sob 14:34, 07 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dyszel85
Poziom 8



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon 20:11, 09 Maj 2011    Temat postu:

Dziś zakupiłem nowiutki akumulator marki EXIDE 6V 11Ah, i po zalaniu go kwasem i podłączeniu do oczyszczonych zacisków, wueska zgrała melodią z klaksonu, mrugnęła światłem stopu i jasno świecącymi postojówkami Cool Nie wiem tylko jak to jest z tym ładowaniem, po przyłożeniu miernika do klem mam około 6 V w stanie spoczynku i 6, 28 przy podgazowaniu na światłach - nie wiem czy to coś ładuje czy nie? Ponadto wymieniłem klamkę hamulca i przykleiłem brakujący emblemat.

Fotki z dzisiaj:
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marzio93
Poziom 25



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wisła

PostWysłany: Wto 8:34, 10 Maj 2011    Temat postu:

To jest za mało. Takie napięcie ma sam akumulator więc musisz mieć coś zepsute z ładowaniem (cewka , prostownik)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dyszel85
Poziom 8



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Wto 20:28, 10 Maj 2011    Temat postu:

Właśnie też mi się tak wydaje z tym, że gdy dodaje gazu to wartość delikatnie wzrasta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rino
Poziom 75



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CHAMSK

PostWysłany: Wto 23:10, 10 Maj 2011    Temat postu:

Jak dajesz gazu to logiczne że napięcie podskakuje, ale 6,28V to trochę mało, jakby to była 12V to byłoby aby 12,56V, a tyle to powinien mieć naładowany aku w spoczynku.
Jak akumulator co dopiero zalany to wykonaj dłuższa jazdę nie używając klaksonu, stopu, tak by aku mógł się naładować.
Zmierz jaki prąd ładowania ma cewka, podepnij miernik miedzy kabel plus a klemę plus, ustawiony na ampery (do 10A).
Jak po podładowaniu napięcie będzie dalej niskie to spróbuj zbliżyć cewkę do magneta.
Jak to nie pomoże to coś nie tak jest z prostownikiem, lub cewką (za mało zwoji).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dyszel85
Poziom 8



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Śro 7:50, 11 Maj 2011    Temat postu:

Dzięki rino, może w sobotę jak będę miał czas to posprawdzamy z bratem (jest zawodowym elektronikiem) więc myślę że ładowanie się pojawi. Jednak będę obstawiał uszkodzony prostownik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dyszel85
Poziom 8



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pią 23:44, 20 Maj 2011    Temat postu:

Dzisiaj motocykl został przerejestrowany, zamontowane zostały uchwyty pasażera - dzięki Tyranus1 Smile , a przy kluczyku zawisł ładny stylowy dodatek:

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dyszel85 dnia Pią 23:46, 20 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Galeria Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin