Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

Zablokowany silni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Przedstaw się :)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kociolek110
Poziom 3



Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 19:53, 25 Kwi 2011    Temat postu: Zablokowany silni

Witam
Jestem tu nowy ale mam problem, jestem ze wsi i byłem dzisiaj na przejażdżce WSK 125 po dłuższym czasie jeżdzenia ok. godziny motor miał ciężko pod górke na trójce wiec zredukowałem do dwójki i mocno dałem mu popalic zeby sie dobrze rozpedził i nagle sie zadusił koło zablokowało i nie dało sie jej ruszyc na biegu na sprzegle da sie ruszyc, ale jak sie pusci sprzegło to juz nie no i na luzie tez sie rusza biegi niby dobrze wchodzą i mam takie pytanie co tam mogło zablokowac go?? ja cos myslałem o łańcuszku przy koszu sprzegłowym no i odkreciłem szybko dekiel próbowałem obrócic magnetem ale ono tylko tak niecałe pół centymetra rusza w jedną lub w drugą strone
boje sie zeby to nie był wał bo to nie dokonca moja wska tylko brata


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kociolek110
Poziom 3



Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 20:25, 25 Kwi 2011    Temat postu:

oj chyba w złym dziale teraz zobaczyłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rino
Poziom 75



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CHAMSK

PostWysłany: Pon 20:57, 25 Kwi 2011    Temat postu:

Łożyska główne wału, korbowodu lub zatarty tłok (najprędzej).
Zwal głowicę i cylek to zobaczysz co się stało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Pon 21:34, 25 Kwi 2011    Temat postu:

Tłok masz chiński czy fabryczny z PRLu?Jeśli chińczyk to mógł spuchnąć i się przytrzeć,mogło ją złapać na pierścieniach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kociolek110
Poziom 3



Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 11:54, 26 Kwi 2011    Temat postu:

tłok jest oryginał a jesli by sie zatarło tak nagle by wszystko zatrzymało ze nawet na popych nie ruszy silnikiem??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Wto 12:42, 26 Kwi 2011    Temat postu:

Może tak być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kociolek110
Poziom 3



Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 18:27, 26 Kwi 2011    Temat postu:

oki to jutro po południu sciągne głowice i cylinderek i zobacze co mu dolega

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kociolek110
Poziom 3



Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 18:39, 27 Kwi 2011    Temat postu:

a wiec dzis sciągnołem głowice cylinder jak sciągałem to tłok i czesc korbowodu zostało w cylindrze Grey_Light_Colorz_PDT_07 tłok gładziutko sie przesuwał po cylindrze wiec sie nie zatarł no i zabrałem sie do rozpoławiania silnika jak go rozebrałem okazało sie ze urwany korbowod wybił dziure na zewnątrz od spodu silnika i tam sie zaklinował no i to by było tyle dzieki wszystkim za sugestie
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Śro 20:56, 27 Kwi 2011    Temat postu:

No to jesteś rekordzistą...chyba nikomu na tym forum się nie udało tak załatwić silnika...ten silnik praktycznie nigdy nie wystawia kopyta,urwać korbę w silniku WSKi...uhuhu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rino
Poziom 75



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CHAMSK

PostWysłany: Śro 20:59, 27 Kwi 2011    Temat postu:

To skutki jeżdżenia do czasu aż się coś posypie, a później biadolenie że wsk to złom.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kociolek110
Poziom 3



Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 21:49, 28 Kwi 2011    Temat postu:

ja tam nie biadole ze wsk to złom a motor nie jest mój i nic o nim nie wiedziałem wiec jezdziłem raz tylko mi brat nabąknął ze cos tam wał ma luzy ale nie wiedziałem ze az takie szkody mogą byc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rino
Poziom 75



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CHAMSK

PostWysłany: Czw 23:19, 28 Kwi 2011    Temat postu:

Przepraszam ze tak to odebrałeś, ale to było tak ogólnie do wszystkich, nie tylko do Ciebie samego Grey_Light_Colorz_PDT_02

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Przedstaw się :) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin