Autor Wiadomość
Tyranus1
PostWysłany: Śro 10:47, 16 Sty 2013    Temat postu:

Są to grupy selekcyjne . Np : masz w fabryce kilka cylindrów nominalnych w tym przypadku 3 ( N1 N2 N3 ) i masz trzy tłoki nominalne ( N1 N2 N3 ) . Przy montażu dobierasz cylinder z oznaczeniem N1 i tłok z oznaczeniem N1 . Różnica między cylindrami i tłokami w poszczególnych grupach selekcyjnych jest nie zauważalna gołym okiem . Nie pamiętam już ale różnica jest gdzieś w tysięcznych milimetra chyba .
chudy138
PostWysłany: Wto 21:55, 15 Sty 2013    Temat postu:

A i jeszcze jedno. Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. Czy oznaczenia na cylindrach typu N1 N2 N3 mają jakieś szczególne znaczenie, bardzo mnie to ciekawi Smile
chudy138
PostWysłany: Wto 21:50, 15 Sty 2013    Temat postu:

Pisałem do sprzedającego i mówił że nie powinno być problemu z cylindrem. Tłok niby był szlifowany w profesjonalnym zakładzie. Choć nie daje gwarancji rozruchowej. Zrobię tak jak mówił Dyziek, że kupie ten a swój zachowam na "czarną godzinę" Smile
Dyziek
PostWysłany: Wto 21:46, 15 Sty 2013    Temat postu:

Nie od twardości a od składu stopu a co za tym idzie rozszerzalności cieplnej Smile
Maati9812
PostWysłany: Wto 21:16, 15 Sty 2013    Temat postu:

To tez zalezy od twardosci amelinium.
Dyziek
PostWysłany: Wto 18:48, 15 Sty 2013    Temat postu:

W wyczynowych full crossach robi się pasowanie na 4 setki i jest OK,ale Wueska rządzi się swoimi własnymi prawami,tłoki gorzyckie nie sa przystosowane do takiego pasowania Smile
Maati9812
PostWysłany: Wto 17:56, 15 Sty 2013    Temat postu:

Dyzio, w simsonach jak kręcą sety po około 13 000 RPM, że czasem nie nadąża zapłon lub gaźnik, to luz montażowy 0.06(7) jest za duży. Max robią 5 setek Very Happy
Dyziek
PostWysłany: Wto 16:03, 15 Sty 2013    Temat postu:

Cenowo wyjdzie podobnie szlif+zakup orginalnego tłoka,więc decyzja nalezy do CIebie,cylinder jest do uratowania Wink
Ja bym kupił tego z aukcji a tego zawinał w czystą szmate i odłozył na gorsze czasy bo na pewno jeszcze się przyda,jedyne co to martwi mnie "pasowanie na około 5 setek",dla wueski to i tak dośc ciasno,a skoro pisze "około",aby sie nie okazało,że 3-4 setki
chudy138
PostWysłany: Wto 15:39, 15 Sty 2013    Temat postu: OPŁACA SIĘ?

Cześć. Mam małe pytanko. Czy opłaca się kupić ten cylinder z tłokiem gorzyckim po szlifie, czy po prostu lepiej dać do szlifu swój cylinder?

Cylinder do kupienia:
http://allegro.pl/wsk-175-cylinder-po-2-szlifie-tlok-gorzycki-i2949681750.html
Czy lepiej ten mój szlifować:

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group