Autor Wiadomość
Dyziek
PostWysłany: Wto 20:30, 06 Lis 2012    Temat postu:

Nie przeżre,to co nie spali to wypluje wydechem,przy dobrze uszczelnionym kolanku nadmiar wypluje końcówką,przy rozszczelnionym niestety pocieknie po kolanku....zbyt bogata w olej mieszanka równiez może się do tego przyczyniac,ale to co napisałem wyżej pisze po prostu z doświadczenia.....S01 jest słabo dopracowanym technologicznie silnikiem(choć ciężkim do zarżnięcia)

A koledze radziłbym napisac,ile oleju leje do paliwa,jakie są nastawy gaźnika,w jakim położeniu jest iglica....no i założyć pod kolanko miedzianą uszczelkę....
marcodado
PostWysłany: Wto 19:46, 06 Lis 2012    Temat postu:

Dyziek, uważasz, że 2t jest taki wybredny? Przeżre każdą ilość paliwa, tylko jak jest dużo oleju to wygląda to tak nie inaczej.
Tyranus1
PostWysłany: Pon 19:58, 05 Lis 2012    Temat postu:

Źle uszczelnione lub uszkodzone kolanko przy styku z cylindrem również może się do tego przyczyniać .
Dyziek
PostWysłany: Pon 19:24, 05 Lis 2012    Temat postu:

To wcale nie koniecznie musi byc olej,i mało kiedy się zdarza aby był....zazwyczaj jest to spowodowane zbyt bogatą mieszanką,nadmiar paliwa którego silnik nie jest w stanie przepalić jest wypluwany,co powoduje wypłukiwanie nagaru i powstawanie tej czarnej mazi,ogólnie regulacja się kłania.
marcodado
PostWysłany: Pon 19:13, 05 Lis 2012    Temat postu:

To nie wina cylindra tylko lejesz za dużo oleju do paliwa.
GucioLs
PostWysłany: Pon 18:31, 05 Lis 2012    Temat postu: problem z cylindrem wylewa sie olej na kolanko rury..

tak jak w temacie wylewa mi się olej gdy odpale wsk ...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group