Autor Wiadomość
soldyy
PostWysłany: Pią 9:20, 25 Lip 2008    Temat postu:

nie.

jeden żółty do cewki drugi żółty do masy, plus do plusa aq minus do minusa aq Grey_Light_Colorz_PDT_08 a poza tym popatrz na date poprzedniego postu ;p prehistoria ;p
bidulek2
PostWysłany: Czw 22:51, 24 Lip 2008    Temat postu:

cyli ten jeden zolty do cewki drugi zolty zaizolowac (posty)+ do plusa aq a minus do masy
basior23
PostWysłany: Pon 17:48, 03 Gru 2007    Temat postu:

można zrobić ładowanie akumulatora w WFM-ce od tego kabla co daje prąd do świateł
Grzegorz230V
PostWysłany: Pon 16:14, 24 Lip 2006    Temat postu:

Wzorowałem się na tym schemacie:



I wydaje mi się że dobrze to narysowałem ale moze cos ze schematyem jest nie tak Very Happy



Ale tak jak pisał Mundy trzeba samemu zobaczyć jak są wyprowadzone te złącza...
mundy
PostWysłany: Nie 0:34, 23 Lip 2006    Temat postu:

Brawo Grzegorz Grey_Light_Colorz_PDT_11

Jeszcze dopowiem , ze ten zaznaczony na żółto na schemacie przewód idacy do silnika do jednej z trzech "złączek" musi byc podpięty pod ta samą co cewka od ładowania. W oryginalnej instalacji jest to złącze >te najbliżej połaczenia karterów ( nazwimy to tak) . Ale w przeciwnym przypadku moze być to zupełni e inne , dlatego proxba z mojej strony aby nie wzorowac się na tym schemacie ( chodiz mi tylko o włąsnie te 3 złączki) , tylko samemu sprawdzić gdzie mamy podałczoną cewke od ładowania. Żeby potem nie było nieporozumień niepotrzebnych Grey_Light_Colorz_PDT_15
pozdro for all...
Grzegorz230V
PostWysłany: Pią 14:57, 14 Lip 2006    Temat postu:

Mundy dokładnie o to mi chodzi...........półprzewodniki w prostowniku (diodach) wykonane są z krzemu... Very Happy




Tak to mniejwięcej bedzie wygladało...

Może pojawic się pytanie dlaczego zastapic prostownik selenowy krzemowym.....

odpowiedz jest prosta wystarczy popatrzeć na charakterystyke:




A teraz schemat prostownika na 4 diodach

mundy
PostWysłany: Czw 22:57, 13 Lip 2006    Temat postu:

- w WFM jest fabryczne ładowanie AQ !!, jest ono tylko nawiniete wspólnie na dwóch cewkach oswieniowych Wink . uzwojenia od ładowania sa zatem pod tymi dającymi napięcie na oswieltenie..........

Prostownik krzemowy można , ale co powiesz na diodowy Question takie były w nowszych B3 /............
PS
Tyle ż ete diody też sa wykonane po częsci z krzemu , takż e jest podobinstwo jednego i drugiego Wink
Grzegorz230V
PostWysłany: Czw 15:55, 13 Lip 2006    Temat postu:

Zobacz na schemat. ten kabel który idzie do prostownika (7) idzie tez do cewki ładowania... A mostek prostowniczy kupisz w każdym sklepie elektronicznym (max 6A wiekszego Ci nie trzeba) Very Happy
MICHAŁ90
PostWysłany: Śro 23:03, 12 Lip 2006    Temat postu:

http://www.2suw.cba.pl/instalacja.JPG
może się przyda Grey_Light_Colorz_PDT_08
fotek
PostWysłany: Śro 18:14, 12 Lip 2006    Temat postu:

i drugie pytnie gdzie moge znaleść prostoiwnik krzemowy ??
fotek
PostWysłany: Śro 18:13, 12 Lip 2006    Temat postu:

jesli ma fabryczne ładowanie to która cewka jest od ładowania ?? lub który kabel wychodzący z silnika jest od ładowabnnia ??
Grzegorz230V
PostWysłany: Wto 14:09, 11 Lip 2006    Temat postu:

No ale tam chyba jest fabryczne ładowanie.......

A w nowszych WSK dodana jest jeszcze 4 mała cewka własnie do ładowania i chyba da sie ją włożyć do WFM.

No i jak jusz masz zasilanie ( z cewki) to zamiast prostownika selenowego powinienes dac mostek prostowniczy (krzemowy) - spadek napięcia na nim = 0,8V

Prostownik krzemowy jest wydajniejszy od selenowego......
fotek
PostWysłany: Wto 13:07, 11 Lip 2006    Temat postu: ładowanie w wfm

mam pytanie czy jest możliwa taka perzeróbka aby silnik wfm ładował akumulator? .... jesli tak to w jaki sposób moge to zrobić!!!!!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group