Autor |
Wiadomość |
JunaKiszka |
Wysłany: Śro 12:00, 10 Lut 2010 Temat postu: |
|
ty sam w sobie jesteś jako unikat co do WSK to nie jest chyba nawet tych 400zł warta (to jest zwykła B1 i nie powinno tam byc żadnej rybki)_ |
|
|
vecoo |
Wysłany: Śro 19:43, 14 Paź 2009 Temat postu: ee |
|
silnik 1 od wsk 125 mam w zapsaie bagaznik odkrece boczki no to dokupic i lapma i orginal
Cytat: | Dziś sprawzdilem numery razmy i pasują juz sam niewiem co o tym mysleć a boczki były dokupywane bo stare sie zgubiły a z tłumkiem to niehcialem marnowac rybki kturą dostałem wraz z nią wiec przyspawałem taki jaki widac
a tak pozatym jaki tu gażnik wchodził |
Edytuj! |
|
|
soldyy |
Wysłany: Śro 16:59, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
Kundel to kundel. Najpierw policz sobie ile by wyniosło dokupienie oryginalnych elementów (silnik, tłumik, kolanko, siedzenie, blachy boczne, tylna lampa itd). Lakier to jakieś gówno. Dokumentów też pewnie nie ma. Dla mnie to nie przedstawia żadnej wartości. Ze względu na kompletność taka cena - 400zł i ani grosza więcej. |
|
|
vecoo |
Wysłany: Śro 15:30, 14 Paź 2009 Temat postu: ee |
|
ej no ale jak naprzyklad silnik od 125 wsk i bymm tu włozyl i odkrecil ten bagaznik od SHL to orginal ?? |
|
|
soldyy |
Wysłany: Wto 19:38, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
Więcej niż 400zł bym za to nie dał. |
|
|
vecoo |
Wysłany: Wto 19:30, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
to za ile go puszcze i za ile sam silnik ?? |
|
|
soldyy |
Wysłany: Wto 17:11, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
No akurat ten kundel nie ma nic wspólnego z unikatem
Masz silnik 150ccm, rzeczywiście WFM. Widać na pierwszy rzut oka, że silnik jest zmieniony (pocięte blachy boczne). A to dlatego, że te blachy były przystosowane pod silnik S01 (125ccm) - z gaźnikiem G20. Bagażnik z SHlki, Kolanko perfidnie zespawane z tłumikiem. |
|
|
vecoo |
|
|