Autor Wiadomość
JunaKiszka
PostWysłany: Śro 12:00, 10 Lut 2010    Temat postu:

ty sam w sobie jesteś jako unikat Grey_Light_Colorz_PDT_02 co do WSK to nie jest chyba nawet tych 400zł warta (to jest zwykła B1 i nie powinno tam byc żadnej rybki)_
vecoo
PostWysłany: Śro 19:43, 14 Paź 2009    Temat postu: ee

silnik 1 od wsk 125 mam w zapsaie bagaznik odkrece boczki no to dokupic i lapma i orginal

Cytat:
Dziś sprawzdilem numery razmy i pasują juz sam niewiem co o tym mysleć a boczki były dokupywane bo stare sie zgubiły a z tłumkiem to niehcialem marnowac rybki kturą dostałem wraz z nią wiec przyspawałem taki jaki widac


a tak pozatym jaki tu gażnik wchodził

Edytuj!
soldyy
PostWysłany: Śro 16:59, 14 Paź 2009    Temat postu:

Kundel to kundel. Najpierw policz sobie ile by wyniosło dokupienie oryginalnych elementów (silnik, tłumik, kolanko, siedzenie, blachy boczne, tylna lampa itd). Lakier to jakieś gówno. Dokumentów też pewnie nie ma. Dla mnie to nie przedstawia żadnej wartości. Ze względu na kompletność taka cena - 400zł i ani grosza więcej.
vecoo
PostWysłany: Śro 15:30, 14 Paź 2009    Temat postu: ee

ej no ale jak naprzyklad silnik od 125 wsk i bymm tu włozyl i odkrecil ten bagaznik od SHL to orginal ??
soldyy
PostWysłany: Wto 19:38, 13 Paź 2009    Temat postu:

Więcej niż 400zł bym za to nie dał.
vecoo
PostWysłany: Wto 19:30, 13 Paź 2009    Temat postu:

to za ile go puszcze i za ile sam silnik ??
soldyy
PostWysłany: Wto 17:11, 13 Paź 2009    Temat postu:

No akurat ten kundel nie ma nic wspólnego z unikatem Razz

Masz silnik 150ccm, rzeczywiście WFM. Widać na pierwszy rzut oka, że silnik jest zmieniony (pocięte blachy boczne). A to dlatego, że te blachy były przystosowane pod silnik S01 (125ccm) - z gaźnikiem G20. Bagażnik z SHlki, Kolanko perfidnie zespawane z tłumikiem.
vecoo
PostWysłany: Wto 15:09, 13 Paź 2009    Temat postu: unikat czy staruszek :))

Pierwsze motocykle wyprodukowane (zmontowane) w Świdniku i oznaczone symbolem WSK pojawiły się na polskich drogach w 1954 roku. Była to seria 20 sztuk maszyn z silnikami identycznymi jak w WFM-kach. Serię zmontowano z części przywiezionych z Warszawy. Seryjną produkcję rozpoczęto rok później. Jednak samodzielny prototyp motocykla ze Świdnika ujrzał światło dzienne dopiero w roku 1957. a ja mam własnie taką wsk z silnikiem od WFM i niewiem czy to prawda ze moja jest w tej 20 tu link do strony skond to wzielem i fotki
link do inforamcji
http://motocykle.svasti.org/index.html?strona=http://motocykle.svasti.org/wsk_m06_b1.htm
FOTY
http://naforum.zapodaj.net/055fa8c2f18e.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/189c849d0053.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/9a65082c3483.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/0e784b738961.jpg.html
Troszke pobijana ale to był mój 1 motocykl

mówie odrazu ze ta lampa i siedzenie to nie moja robota

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group