Autor Wiadomość
jackie_19
PostWysłany: Pon 19:06, 09 Mar 2009    Temat postu:

do
soldyy
Nie mam możliwości uzbierania tyle kasy, a WSK kupiłem okazyjnie, dlatego chciałem sobie dokupić silnik. Za silnik dam od 600zł do 1000zł, a za cały motor 3000zł do 3500zł. No chyba raczej japońskie są wytrzymalsze i bardziej ekonomiczne od polskich silników z lat 70-80. A co do przeróbki, to jak się ma dobre wyposażenie warsztatu to chyba nie będzie problemu, no i oczywiście pojęcie o mechanice. Dzięki za info w sprawie rejestracji, teraz ino muszę się dowiedzieć kiedy została wyrejestrowana.
Dzięki:)
aronek
PostWysłany: Pon 19:04, 09 Mar 2009    Temat postu:

mam w KOSie praktycznie identyczna, tylko nr RZX xxxx. łądna, do wski to mi sie wogole nie widzi biala metalowa, tylko czarna. troche zgiętą mam, ale ładna. pasuje do WSK
soldyy
PostWysłany: Pon 18:57, 09 Mar 2009    Temat postu:

Właśnie mogą fikać w WK. Zasadniczo możesz ubiegać się o wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego. Z tym, że jeśli jest wyrejestrowana to na jakiej niby podstawie? Co prawda miła pani(!) tak, raz w życiu sie z tym spotkałem, powiedziała że z rejestracją mojej SHL nie ma problemu, wystarczą dane właściciela i pojazdu. Niestety takie miłe panie to rzadkość.
mundy
PostWysłany: Pon 18:30, 09 Mar 2009    Temat postu:

hehe ten bagażnik z tyłu i kierunki masz od MZ trophy ... Jesli sa w dobrym stanie to taki gadzet oryginalny za ok 60 zl sprzedasz.

koniec offtopu Very Happy
wafelson
PostWysłany: Pon 18:12, 09 Mar 2009    Temat postu:

Wygląda normalnie jak każda tylko, że jest plastikowa. Fajna jest, bo jak się jedzie przez las czy coś i się o coś zahaczy to tylko się na chwilkę odegnie
i jest później ładna nie to co metalowe. Grey_Light_Colorz_PDT_06
Uważam, że teraz też powinni takie wydawać jak ktoś by chciał.

Link do zdjęcia:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/42380[/url]
mundy
PostWysłany: Pon 17:57, 09 Mar 2009    Temat postu:

DO zalatwienia , w wydziale komuniakcjo powinni to przełknac , powiesz ze dowod sie poprostu zgubil. A ponowna rejestracja przysluguje a jak masz stara rej to tymbardzije prosta spr na biale tablice teraz. ...


ALe ciekawi mnie tablica plastikowa ?? dawali takie w PL :>
wafelson
PostWysłany: Pon 17:37, 09 Mar 2009    Temat postu:

Mam starą tablicę rejestracyjną (plastikowa ;]), ale nie mam dowodu rejestracyjnego i wiem, że jest ona wyrejestrowana. I się zastanawiam czy uporządkować dokumenty z tą ramą czy kupić jakąś inną wskę z już wyjaśnionymi dokumentami...
mundy
PostWysłany: Pon 16:48, 09 Mar 2009    Temat postu:

Jesli masz tablice to masz nowe biale rejestracje, jesli nie masz to dostajesz zołte za dodatkow oplata jesli pojazd zabytkowy (a zapewne tak), chyba ze jest jeszcze jakas opcja ze też masz biale i ktorej niewiem Razz
marcin90-70
PostWysłany: Pon 16:41, 09 Mar 2009    Temat postu:

tak dobrze pojąłeś.tylko musisz mieć tablicę rejestracyjną o ile się nie myle:P
wafelson
PostWysłany: Pon 16:39, 09 Mar 2009    Temat postu:

Chwilkę dobrze zrozumiałem??
Mam tylko ramę która została wyrejestrowana przed '97 rokiem i mam ojca na którego ta wsk była zarejestrowana. To składam tylko na jej bazie porządną wskę, robię jej przegląd, idę do WK i mam już w pełni zarejestrowaną wskę??
soldyy
PostWysłany: Pon 16:04, 09 Mar 2009    Temat postu:

Po prostu nie ma możliwości zarejestrowania. Koniec i tyle. Moim zdaniem bez sensu. Dozbieraj kasy i kup takie Suzuki albo Yamaszke. Przeróbki przy wstawianiu tego silnika są na tyle znaczące, że na prawdę trudno to zrobić we własnym zakresie. Począwszy od kompletej elektryki poprzez zmiany w ustawieniu koła kończąc na mocowaniach tego silnika. Jest takie powiedzenie: z gówna bata nie ukręcisz. Przemyśl to, bo moim zdaniem nie ma sensu.
jackie_19
PostWysłany: Pon 15:34, 09 Mar 2009    Temat postu:

A jeżeli została wyrejestrowana po 1997?? Są jakieś problemy?
jeśli chodzi o silnik to myślałem o silniku z Suzuki GN 125 albo Yamahy SR 125. Ogólnie od japońca.
soldyy
PostWysłany: Pon 15:26, 09 Mar 2009    Temat postu:

Po kolei:

1. W nowych dowodach nie ma numeru silnika, ale musisz zgłosić na stacji obsługi wszelkie zmiany parametrów, żeby wpisali moc itp nowego silnika.

2. Zauważ, że w tych silnikach łańcuch idzie po lewej stronie a w WSK po prawej.

3. Jaki jest sens tej przeróbki? Przecież dobrze zrobiony silnik WSK polata więcej niż ten chiński shit.

4. Kiedy motor został wyrejestrowany? Jeśli przed 1997 to nie ma problemu z ponowna rejestracją. Po prostu idziesz do WK po wtórnik dowodu. Musisz mieć aktualny przegląd. Nie masz dowodu, to nic, lecisz na stację obsługi i tak wydają ci dokument identyfiakcyjny pojazdu i robią przegląd. Dostaniesz dowód tymaczasowy, lecisz po OC i za misiąc masz już normalny dowodzik.
jackie_19
PostWysłany: Nie 23:06, 08 Mar 2009    Temat postu: Czterosuwowa WSK

Witajcie. Z racji z tego że nie posiadam za wiele funduszy na nowy motocykl, postanowiłem że do mojej WSK-i wmontuje silnik czterosuwowy 125ccm. Tu mam pytanie: jakbym miał nowy dowód(białe tablice) to czy w nim są wpisane numery silnika?? Czy nie będzie żadnych problemów prawnych i technicznych, np. za szeroki rozstaw zębatki tylnej względem zębatki przy silniku, jak wsadzę ten czterosuw w WSK-ę??

I jeszcze jedno jedno. WSK została wyrejestrowana tzn. został obcięty dowód, ale został przez przypadek spalony, a tablice zostały przy motorze. No i czy można by było ją na nowo zarejestrować?? Jakbyście mogli to odpowiedzcie po kolei na pytania:) Dzięki z góry.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group