Autor Wiadomość
wilkuu
PostWysłany: Nie 10:18, 10 Cze 2007    Temat postu:


Cytat:
Ja pozostaje przy załorzeniu ze motocykle typu WSK, SHL, WFM... itp, najładniej wyglądają w oryginale Grey_Light_Colorz_PDT_11 Grey_Light_Colorz_PDT_11 Grey_Light_Colorz_PDT_11


Powiem ci tak ze 80% forumowiczów zostaje przy założeniu że motocykle typu WSK, SHL, WFM najlepiej i najładniej wyglądają w orginale:)
A co do simka to pewnie Zrobi szlif kópi tłok,pierścienie i po sprawie:) Grey_Light_Colorz_PDT_06
Pozdro!!Piszcie!!
Krzychu
PostWysłany: Sob 18:34, 09 Cze 2007    Temat postu:


Cytat:
Moc pod górki jest porównywalna lub większa od WSK 125. Do dziś zrobiłem nim zaledwie 250km.

Więcej km niezrobi bo mu sie silnik rozpadnie;d a ciekawe co bedzie z cylindrem do szlifu? kupi sobie nowy?? Ja pozostaje przy załorzeniu ze motocykle typu WSK, SHL, WFM... itp, najładniej wyglądają w oryginale Grey_Light_Colorz_PDT_11 Grey_Light_Colorz_PDT_11 Grey_Light_Colorz_PDT_11
wilkuu
PostWysłany: Wto 23:08, 05 Cze 2007    Temat postu:

Chodzi mi o cos w stylu nitro hah...dopalacz jakiś...jakiś silnik kopil bym i bym go ztuningował na postawie artykółów ''Sałka'' a pozniej jakiś dopalacz?hah...wiem ze wydziwiam troche... Grey_Light_Colorz_PDT_06 Poprostu ciekawość tak sie tylko pytam:PP czy w ogole idzie tak jakoś?
Pozdo!!Piszcie!!
mundy
PostWysłany: Wto 21:44, 05 Cze 2007    Temat postu:

Jedno pytanie po co chcesz zwiekszac palność?? WIecej mocy chcesz? Jest wiele lepszych sposobow-bo tutaj mozna łatwo spi***Ć sprawe :] . Albo zatrzesz silnik , albo wybuch spowodujesz Smile
wilkuu
PostWysłany: Pon 15:25, 04 Cze 2007    Temat postu:

Witam wszystkich ponownie...chciałem zadać pytanie które dręczy mnie od jakiegoś czasu...jak zwiekszyć palnosć paliwa oprócz dodawania różnych gazów takich jak tlen itd...Co myślicie o dodaniu Etanolu do paliwa(mam do niego dostęp)...lub jakiś innych cieczy?Prosze o propozycje...Smile Grey_Light_Colorz_PDT_06
Nie chciałem zakładać nowego tematu heh bo po co:)
Pozdro!!Piszcie!!
mundy
PostWysłany: Nie 20:34, 03 Cze 2007    Temat postu:

No wiesz w takim "simku" tez jest jest obnizona trwałość , ale wymieniasz weicej niż poł silnika na wzmocnione i dlatego jakos jeżdzi.... mietek, GŁOWNA roznica, że tu w wsk jestes sam calym pomysłodawca , projektantem i wykonawca tuningu ,a tam tylko kupujesz czesci i wkladasz w swoje kartery -albo ktos ci to robi. Tam czysty szpan, tu.. sami zadecydujcie gdzie wieksza satysfakcja.
wilkuu
PostWysłany: Nie 20:28, 03 Cze 2007    Temat postu:

Tak tak tak ale gdy taki motocykl jest zarejestrowany na motorower to w świetle polskiego prawa nawet jak by ktoś wjechał w niego czy sam by spowodował wypadek i zatrzyma mu sie licznik wyzej niz 45 km\h i tak bedzie jego wina...W takim razie kópóje sobie silnik od WSK jeszcze jeden i zrobie w nim full tuning ciekawe ile wtedy pojedzie...ale znów piojawiają sie problemy mechaniczne z takim projektem....znaczy sie trwałość i wytrzymałość silnika...
Aha i kolego ''mietek'' tak jak mundy powiedział zestawy tuningowe do simsonów są prdodukcji NIEMIECKIEJ gdzie produkója oni takie zestway tuningowe na szeroką skale a do WSK musisz wylać ciężkie poty zeby ją ztuningować na maxa gdyż większość czesci musisz zrobic sobie sam lecz praca popłaca i napewno wyszłedł by cię tuning WSK niz Simsona...Grey_Light_Colorz_PDT_06
Piszcie!!Pozdro!!
mietek
PostWysłany: Nie 20:09, 03 Cze 2007    Temat postu:

To w takim razie z wski za 5000 zł mozna zrobic cos lepszego niz jawa 350 nawet:D
mundy
PostWysłany: Nie 18:35, 03 Cze 2007    Temat postu:

Panowie MarJosZ ma racje. To sa tuningi dla ludzi ze tak powiem srajacych kasą Razz . Cały ten tuning to prawda , tlyko ze to RZT ( niemiecki wyrob) Jest tam chyba z 4 rodzaje tuningu a full tuning simka to kosztuje 5000 zł ( to nie pomyłka) i robi z takeigo silnika "potworka" krecącego 12.000 tys obr a moc ponad 15 KM . Predkości niby rzedu 140 km/h. Tą wersja strach jeżdiozc po ulicach , bo taki simek nie ma wtedy hamulcow i innych niezbędnych rzeczy Smile I popatrzcie za jaka kase ? I czy sie oplaca? Smiech, przecież co można mieć za 5 000 zł. No ale jak ktos chce zaszpanowac kolegom w piaskownicy Razz i ma po 400zł w kazdej kieszeni to kupuje to ( 80 % silnika wymienia na tuningowane) , ktos mu to jeszcze monruje :p no i szpan Smile Tamten z linku kolec ma uboższa wersje tego a i tka szpanuje Razz . Ja to się śmioeje z takich ludzi , ktorzy kupujac to nie mają za wiele pojecia o mechanice, a tym bardzej o motocyklach :] - a będa sie śmiac potem z wsk ...
MaRjÓsZ
PostWysłany: Nie 18:12, 03 Cze 2007    Temat postu:

ten simson tez jest po tunigu zreszta do wsk nie produkuja gotowych elementow tuningowych a tuningujac wsk robimy wszystko sami.... a jak bym mu dał simsona zeby go własnoręcznie stuningowal to nei wiem czy by te 6km ktore ma wsk wyciągnoł
_Mateusz_
PostWysłany: Nie 16:53, 03 Cze 2007    Temat postu:

A powiedzcie, jeśli ktoś by wykonał wpełnii tuning na 15km to ile by wycisnął z wsk 125? 120-130km/h? penwie moznabyloby wieecej ale chodzi tez o moc
Pietro
PostWysłany: Nie 13:11, 03 Cze 2007    Temat postu:

No właśnie, gościu smuty wali.
Po pierwsze na pewno nie ma 8.5KM
Po drugie WSK po tuningu tak jak napisał poprzednik może meić nawet 15KM.

Pzdr Pietro
MaRjÓsZ
PostWysłany: Nie 10:53, 03 Cze 2007    Temat postu:

przeciez z wsk po tuningu mozna z 15km wyciągnąc Grey_Light_Colorz_PDT_08
wilkuu
PostWysłany: Nie 1:56, 03 Cze 2007    Temat postu: SImson lepszy od WSK??...niemożliwe!!

Witam wszystkich forumowiczów a wiec przedstawiam wam strone pewnego simsona
http://simsony.net/viewtopic.php?t=5464&postdays=0&postorder=asc&start=0
Co o tym sądzicie?dla mnie jest to troche nierealne zeby to gówno mialo 8.5KM Przezytajcie całe i napiszcie co sądzicie Grey_Light_Colorz_PDT_02
WSK RULEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam Grey_Light_Colorz_PDT_15 Grey_Light_Colorz_PDT_06

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group