Autor Wiadomość
KOMAr 2
PostWysłany: Sob 22:37, 28 Maj 2011    Temat postu: ?

elo mam pytnko. Jaką tylną zembatkę najlepiej wstawić do komara 2 żeby jeździł nieco szybciej ? obecnie osiąga prędkość ( na pełnym gazie) około 60 km/h.
Przemix205
PostWysłany: Pon 20:22, 09 Maj 2011    Temat postu: d


Dyziek napisał:
125 w zależności od wersji ma 6 lub 7,3KM



spoko,spoko Grey_Light_Colorz_PDT_02 ale ten kolo chciał z rometa 8KM wycisnąc co jest nie mozliwe w romecie najwiecej to 4KM ale szybko by się silnik rozleciał pozdro Grey_Light_Colorz_PDT_18
Dyziek
PostWysłany: Nie 22:22, 08 Maj 2011    Temat postu:

125 w zależności od wersji ma 6 lub 7,3KM
Gość
PostWysłany: Nie 21:15, 08 Maj 2011    Temat postu:

sory wsk 175 ma 14 KM a 125 ma 9KM
Przemix205
PostWysłany: Nie 21:08, 08 Maj 2011    Temat postu: ??

do WSK12506
ty chyba jestes pojebany 8KM w romecie !!!! Grey_Light_Colorz_PDT_04
to wsk 175 ma 9KM, a sprzęgło od wsk to tez ześ dojebał takie wielkie sprzęgło do rometa? Grey_Light_Colorz_PDT_07
Wojt@s
PostWysłany: Śro 1:05, 23 Gru 2009    Temat postu:


Cytat:
siema jak chcecie tuningować komara żeby brał niekute Simsony i pruł około >80km??? bo ja tak wiec zaczynam robić swojego komara do granic jego wytrzymałości nie przejmujcie się wiec wyglądem tylko silnikiem powiem wam niektóre przeróbki które mam zamiar dokonać w swoim komarku:
CYLINDER:
- szlif 60cmm bardzo popularny ostatnio
- założenie cylindra z rometa 3 biegowego {dla większego chłodzenia i nie tylko}
- tulejowanie przerobienie go na 4 kanały + membrana
Głowica:
- zeszlifować maksymalnie
TŁOK:
- odchudzić
- zamówić 3 pierścieniowy - bendzie miał lepszą kompresje
- polerka tłoka
WAŁ:
- najlepiej wzmacniany jak się komuś uda się zdobyć
- kotkowa
KARTERY:
- polerka zewnętrzna i wewnętrzna
SPRZĘGŁO:
- jak się komuś uda najlepiej z jawy {będę próbował}
SKRZYNIA:
- oryginalna może nie wyczytać polecam z czegoś przełożyć co wieże się z przerabianiem karterów
- założyć automat z rometa na biegi zależności od skrzyni
ZAPŁON:
- wyrzucić magneto
- wsadzić krzywkę
- podpoić akuzator 6v
to by było wszystko odnośnie silnia może się wszystkiego na pewno nie uda zrobić ale jeśli to komar powinien mieć około 8km i v-maks >80
ale silnik to nie wszystko a rama???
KOŁA:
- muszą być przerobione na łożyska !!!
- tylniom zębatkę wsadził bym z motorki ale po dotarciu
RAMA:
- bak bym zważył nadając mu sportowy wygląd
- błotniki skrócone do minimum
- siedzenie sportowego komarka wydłużone i pochylone do tyłu
- kierownica krótka lekko przygięta na końcach {ala śmig}
- osłona łańcucha z nierdzewni dla odchudzenia motoru
- poduszki przesunięte do tyłu ;d
- bez przedniej lampy
- wyciąć niepotrzebną ramę będzie jak croos
- licznik ze Simsona lub wsk
- bez bagażnika
- można wyciąć numer startowy i wstawić go zamiast lampy
MALOWANIE:
to według własnego uznania jednakże polecam niebiesko szarego komara {oryginał sztywniak} niebieskie ramki pod kolor motoru
dają fajny efekt podczas jazdy bębny polerka ;d można dołożyć neony ale to kusz się robi staro modne ale jak kto woli widziałem nawet głośniki w ogarze ;d


1. 3 pierścienie zamulą ten silnik, jedyna szansa dla 2T to obroty więc jeden chromowany pierścień
2. tuleje tych cylindrów z allegro niby 60cm to syf, porównaj twardość takie tulei a twardość tulei po szlifie która ma 30 lat i sobie odpowiedz ktora lepsza
3. Jak odchudzisz tłok to zmienisz wyważenie dynamiczne tłok/korbowód, to się dobiera parami jakbyś nie wiedział pod względem wagowym.
Co do wypełnienia korkiem skrzyni korbowej masz racje bo zapewnia to szybsze napełnianie mieszanki w cylindrze
4. Tłoka się nie poleruje!! bo nie będzie do niego przywierał olej skutkiem może być zatarcie, chyba że samo denko
5. zapłon przerywaczowy to przerywaczowy i tak samo będzie to działąć, jedyna opcja to bez stykówy optyczny na czujniku Hall'a .

6 . Nie pisz tak kretyńskich rad na przyszłość bo to forum to nie idioci tylko młodzież a siedzi tu paru wyjadaczy co robią na codzień w tym zawodzie i można co najwyżej plakać.
jeleń
PostWysłany: Śro 0:46, 23 Gru 2009    Temat postu:


wsk12506 napisał:
siema jak chcecie tuningować komara żeby brał niekute Simsony i pruł około >80km??? bo ja tak wiec zaczynam robić swojego komara do granic jego wytrzymałości nie przejmujcie się wiec wyglądem tylko silnikiem powiem wam niektóre przeróbki które mam zamiar dokonać w swoim komarku:
CYLINDER:
- szlif 60cmm bardzo popularny ostatnio
- założenie cylindra z rometa 3 biegowego {dla większego chłodzenia i nie tylko}
- tulejowanie przerobienie go na 4 kanały + membrana
Głowica:
- zeszlifować maksymalnie
TŁOK:
- odchudzić
- zamówić 3 pierścieniowy - bendzie miał lepszą kompresje
- polerka tłoka
WAŁ:
- najlepiej wzmacniany jak się komuś uda się zdobyć
- kotkowa
KARTERY:
- polerka zewnętrzna i wewnętrzna
SPRZĘGŁO:
- jak się komuś uda najlepiej z jawy {będę próbował}
SKRZYNIA:
- oryginalna może nie wyczytać polecam z czegoś przełożyć co wieże się z przerabianiem karterów
- założyć automat z rometa na biegi zależności od skrzyni
ZAPŁON:
- wyrzucić magneto
- wsadzić krzywkę
- podpoić akuzator 6v
to by było wszystko odnośnie silnia może się wszystkiego na pewno nie uda zrobić ale jeśli to komar powinien mieć około 8km i v-maks >80
ale silnik to nie wszystko a rama???
KOŁA:
- muszą być przerobione na łożyska !!!
- tylniom zębatkę wsadził bym z motorki ale po dotarciu
RAMA:
- bak bym zważył nadając mu sportowy wygląd
- błotniki skrócone do minimum
- siedzenie sportowego komarka wydłużone i pochylone do tyłu
- kierownica krótka lekko przygięta na końcach {ala śmig}
- osłona łańcucha z nierdzewni dla odchudzenia motoru
- poduszki przesunięte do tyłu ;d
- bez przedniej lampy
- wyciąć niepotrzebną ramę będzie jak croos
- licznik ze Simsona lub wsk
- bez bagażnika
- można wyciąć numer startowy i wstawić go zamiast lampy
MALOWANIE:
to według własnego uznania jednakże polecam niebiesko szarego komara {oryginał sztywniak} niebieskie ramki pod kolor motoru
dają fajny efekt podczas jazdy bębny polerka ;d można dołożyć neony ale to kusz się robi staro modne ale jak kto woli widziałem nawet głośniki w ogarze ;d
jeleń
PostWysłany: Śro 0:39, 23 Gru 2009    Temat postu: hehe

Takie macie słabe komary ja na A4 na bardzo małej zębatce osiągam koło 100 Smile jak co to komar 4 własnej roboty
a z tuningiem silnika 60cm3 3 pierścienie ,nowa cewka,tłumik,kolanko-jak naj mniejsze i zaopatrzyć sie w nowe świece 95.
damian1118
PostWysłany: Sob 23:39, 19 Wrz 2009    Temat postu:

No raczej nie bo rama z WSKi 125 jest cięższa od ramy komara a silnik od komara to nie jest jakiś potwór, ale jak byś jakoś odchudził rame wski to by mogło to wypalić
Dawiq01
PostWysłany: Czw 13:15, 13 Sie 2009    Temat postu:

Czesć! Mam zamiar wstawic silnik od komara do ramy WSK 125, oplaca sie czy nawet sie za to nie brać... hehe Smile Co tym sadzicie?
wsk12506
PostWysłany: Pią 14:50, 28 Lis 2008    Temat postu:

siema jak chcecie tuningować komara żeby brał niekute Simsony i pruł około >80km??? bo ja tak wiec zaczynam robić swojego komara do granic jego wytrzymałości nie przejmujcie się wiec wyglądem tylko silnikiem powiem wam niektóre przeróbki które mam zamiar dokonać w swoim komarku:
CYLINDER:
- szlif 60cmm bardzo popularny ostatnio
- założenie cylindra z rometa 3 biegowego {dla większego chłodzenia i nie tylko}
- tulejowanie przerobienie go na 4 kanały + membrana
Głowica:
- zeszlifować maksymalnie
TŁOK:
- odchudzić
- zamówić 1 pierścieniowy
- polerka tłoka
WAŁ:
- najlepiej wzmacniany jak się komuś uda się zdobyć
- kotkowa
KARTERY:
- polerka zewnętrzna i wewnętrzna
SPRZĘGŁO:
- jak się komuś uda najlepiej z wsk {będę próbował}
SKRZYNIA:
- oryginalna może nie wyczytać polecam z czegoś przełożyć co wieże się z przerabianiem karterów
- założyć automat z rometa na biegi zależności od skrzyni
ZAPŁON:
- wyrzucić magneto
- wsadzić krzywkę
- podpoić akuzator 6v
to by było wszystko odnośnie silnia może się wszystkiego na pewno nie uda zrobić ale jeśli to komar powinien mieć około 8km i v-maks >80
ale silnik to nie wszystko a rama???
KOŁA:
- muszą być przerobione na łożyska !!!
- tylniom zębatkę wsadził bym z motorki ale po dotarciu
RAMA:
- bak bym zważył nadając mu sportowy wygląd
- błotniki skrócone do minimum
- siedzenie sportowego komarka wydłużone i pochylone do tyłu
- kierownica krótka lekko przygięta na końcach {ala śmig}
- osłona łańcucha z nierdzewni dla odchudzenia motoru
- poduszki przesunięte do tyłu ;d
- bez przedniej lampy
- licznik ze Simsona lub wsk
- bez bagażnika
- można wyciąć numer startowy i wstawić go zamiast lampy
MALOWANIE:
to według własnego uznania jednakże polecam niebiesko szarego komara {oryginał sztywniak} niebieskie ramki pod kolor motoru i czerwone szprychy
dają fajny efekt podczas jazdy bębny polerka ;d można dołożyć neony ale to kusz się robi staro modne ale jak kto woli widziałem nawet głośniki w ogarze ;d
JacekJax
PostWysłany: Pon 17:30, 18 Sie 2008    Temat postu:


Mateusz WSK napisał:
to nie wiem jaką ty tam masz zębadke że tyle Ci goni... niedługo będziecie WSKi wyprzedzali wszystkimi motorowerami (simsony,komary,romety,jawki itd ) Razz ;]

Ja w Komarku po szlifie jechałem 58km/h... Smile
Dokładność dlatego że mam licznik rowerowy który polecam założyć bo orginalne często się lubią psóć...
Orginalnie przed zmianą zembatki z przodu o ząbek większą jechałem tylko 40-42km/h... A po zmianie 50-55km/h... (oczywiście po prostej bo z górki na luza sobie 80km pomykałem) Very Happy
A amorki to od Wsk tylko że jakieś stare wychodzone a najlepiej te obudowane z 2 stopniową twardością...
Polecam też zrobić turbinke na końcu gaźnika (od strony cylindra) [Niestety nie pamiętam jak ona się nazywała] Ale polega na tym że zakręca powietrze i lepiej się paliwo z powietrzem miesza (dużo zwiększa moc)
Robi to się w ten sposób że rozwierca się trochę dziure w gaźniku a potem wkłada wyciąty kawałek Aluminium i zakręca się go tak jak wentylator... Tylko że do wewnątrz... I oto zyskujemy 1/6 mocy Very Happy (około) Wink
Pozdro...
Mateusz WSK
PostWysłany: Śro 20:55, 16 Lip 2008    Temat postu:

to nie wiem jaką ty tam masz zębadke że tyle Ci goni... niedługo będziecie WSKi wyprzedzali wszystkimi motorowerami (simsony,komary,romety,jawki itd ) Razz ;]
Gość
PostWysłany: Śro 12:50, 16 Lip 2008    Temat postu:

mam rometa i mam w nim cylinder 60cm3, teleskopy od wsk, 4 neony, mniejszą zembatkę tylnią (ok. 20km/h szybszy), nowy gaźnik i cewke. jest różnica... . jeszcze tylko iskrownik wymienie bo iskra raz jest raz niema i żaden skuter mi nie podskoczy ;D
adi1509
PostWysłany: Pon 18:54, 26 Maj 2008    Temat postu:

nie robcie tego błedu po co wam zapłon elektryczny jesli nawet zamontujesz akumulato 6v to nie nabierze ci takiej predkosci jak oryginal......a tak wogole t po co wam tuningowac komara przeciez to zabytek!!jedynie co mozesz zrobic to wypolerowac silnik i amortuzatory no i wstawic jakies efekty swietlne do niego takie jak np.inny kolor przedniego swiatła.....a co do cylindra 60ccm to nie polecam nic ci to nie da lepiej wyszlifuj swoja 50 niz dokładaj do tego badziewia.....PZDR!!
Grzegorz230V
PostWysłany: Wto 14:16, 11 Lip 2006    Temat postu:

Jak robic to dobrze.............ale kolega najpierw ma zamiar pobawic się z zapłonem elektronicznym no i może jakis drobny remont.........a pomalowac można kiedy indziej Very Happy
MICHAŁ90
PostWysłany: Pon 23:57, 10 Lip 2006    Temat postu:

kup koledze puszkę farby za niecałe 10 zł Grey_Light_Colorz_PDT_16 Grey_Light_Colorz_PDT_16 Grey_Light_Colorz_PDT_16
Grzegorz230V
PostWysłany: Pon 17:43, 10 Lip 2006    Temat postu:

Jezdziłem tym komarem widocznym na zdjeciu i stwierdzam że przy mojej skromnej wadze 90kg to amortyzatory sie sprawdzają. Wiec moge je wszystkim polecić do komara oczywiście Very Happy.
MICHAŁ90
PostWysłany: Pon 12:20, 10 Lip 2006    Temat postu:

nie wiem od czego ja mam ale są bardziej miękkie niż w wsk... tył mam fajnie wysoki.. Razz
Grzegorz230V
PostWysłany: Pon 11:16, 10 Lip 2006    Temat postu:


Krzychu napisał:
jak już teleskopy to tylko od WSK


Kolega tak zrobił:



Komar nie jest zbyt piekny.......
diabloo7k
PostWysłany: Pon 10:34, 10 Lip 2006    Temat postu:

pomalowac na czarny metalik w lampe dac led np czerwony
pod bak dac neona
owiewke zamontowac
kierunkowskaz
białe zegary podswietlone zaruwka lub led
wypolerowac silnik
fajke swieconcom zamontowac[8zł]
i to hyba wszystko
MichałRSV750
PostWysłany: Sob 9:11, 06 Maj 2006    Temat postu:

Może cos do silnika
-cylinder 60ccm wyszlifowane kanały śr.40mm tłok i pierscienie
-wieksza dysza do gaźnika
-tłumik inny też by niezaszkodził
MICHAŁ90
PostWysłany: Czw 20:33, 20 Kwi 2006    Temat postu:

od wsk do komara są zbyt twarde (moim zdaniem,)
ja mam miękkie i o dużym skoku więc są akurat....
Krzychu
PostWysłany: Śro 21:28, 19 Kwi 2006    Temat postu:

jak już teleskopy to tylko od WSK
MICHAŁ90
PostWysłany: Nie 20:54, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Jako pierrwszą rzecz polecam wstawienie tylnich teleskopów o dużo wiekszym skoku... wyjdzie nam a'la cross. Na oryginalnych to nic ciekawego...
Grzegorz230V
PostWysłany: Sob 22:34, 15 Kwi 2006    Temat postu: Tuning - Komar

Pisz wszystko na temat tuningu komara. Grey_Light_Colorz_PDT_17

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group