Autor Wiadomość
Tyranus1
PostWysłany: Nie 17:15, 14 Kwi 2013    Temat postu:


JumpStyl3r napisał:
O ludzie co to? :D

http://tablica.pl/oferta/silnik-wsk-nietypowy-mrowa-CID5-ID2G4Yj.html#76f572548f;r:6;s:



Silnik od glebokryzarki " mrówka " .
Podobny lub taki sam ma bądź miał nasz forumowy kolega Rino .
Fajną motolotnie można z czegoś takiego stworzyć ;-)
tiesci
PostWysłany: Nie 16:50, 14 Kwi 2013    Temat postu:

Jeździł w silniku, ale nie moim więc nie mogę się wypowiedzieć jak to pracowało. Ogólnie dobrze piszesz, że to są tłoki do silnika WFM S34 pasujące również do S01 tyle, że różnica jest w położeniu sworznia co widać na zdjęciach
JumpStyl3r
PostWysłany: Nie 15:07, 14 Kwi 2013    Temat postu:

A ten twój FSO juz jeździł w silniku? Bo mam taką teoreie... Oryginalne WSK-G lub ZMD do WSK nie miały tych otworów smarujących, a spotkałem się z oryginalnym tłokiem do silnika S34 z WFM który takie otwory smarujące miał, przy czym ma taką samą średnice, nie wiem jak z poożeniem sworznia.. Jak wspomniałem to tylko taka teoria.
tiesci
PostWysłany: Nie 14:47, 14 Kwi 2013    Temat postu:

Nikt więcej się nie wypowie ?
tiesci
PostWysłany: Nie 14:40, 14 Kwi 2013    Temat postu:

Dyziek przenieś posty Smile

Moim zdaniem tłoki FSO obniżają sprawność silnika, a ludzie je ładują, bo niby z epoki...
JumpStyl3r
PostWysłany: Nie 11:04, 14 Kwi 2013    Temat postu:

Nawet nie strasz że fso mają inne położenie otworu na sworzeń.. sprawdze ze swoimi. Kompresja teoretycznie będzie mniejsza.
tiesci
PostWysłany: Sob 17:59, 13 Kwi 2013    Temat postu: Tłoki FSO i WSK G oraz Mińska

Na zdjęciach widać różnice pomiędzy tłokami do WSKi : fabryczny WSK-G z włożonym sworzniem (skatowany tak wiem, widac przestawiony zamek i inne atrakcje ) , zamiennik FSO (kupiony w Skuter Debica) oraz tłok od Mińska.

Teraz mam pytanie, bo nie jestem pewien. Skoro jak widać na zdjęciu tłok FSO, sworzeń ma wyżej to znaczy, że stopień sprężania mamy niższy i nasz motor na takim tłoku ma poprostu mniejszą moc ? Pytanie może głupie, ale polecają te tłoki zamiast almotów, a tu się okazuje ze to badziew nie tyle w wykonaniu co nie pasujacy wymiarowo pod oryginał.


Różnica jest też w piaście tłoki FSO mają kanaliki smarujące sworzeń.

Tłok mińska jak widać ma grubsze denko, bliżej siebie osadzone pierścienie i inne położenie zamków, no i oczywiście sworzeń grubszy,ale za to mamy na nim łożysko igiełkowe.



Galerie zdjęć na aukcje

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group