Autor |
Wiadomość |
Tyranus1 |
Wysłany: Nie 17:15, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Silnik od glebokryzarki " mrówka " .
Podobny lub taki sam ma bądź miał nasz forumowy kolega Rino .
Fajną motolotnie można z czegoś takiego stworzyć ;-) |
|
 |
tiesci |
Wysłany: Nie 16:50, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Jeździł w silniku, ale nie moim więc nie mogę się wypowiedzieć jak to pracowało. Ogólnie dobrze piszesz, że to są tłoki do silnika WFM S34 pasujące również do S01 tyle, że różnica jest w położeniu sworznia co widać na zdjęciach |
|
 |
JumpStyl3r |
Wysłany: Nie 15:07, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
A ten twój FSO juz jeździł w silniku? Bo mam taką teoreie... Oryginalne WSK-G lub ZMD do WSK nie miały tych otworów smarujących, a spotkałem się z oryginalnym tłokiem do silnika S34 z WFM który takie otwory smarujące miał, przy czym ma taką samą średnice, nie wiem jak z poożeniem sworznia.. Jak wspomniałem to tylko taka teoria. |
|
 |
tiesci |
Wysłany: Nie 14:47, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Nikt więcej się nie wypowie ? |
|
 |
tiesci |
Wysłany: Nie 14:40, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Dyziek przenieś posty
Moim zdaniem tłoki FSO obniżają sprawność silnika, a ludzie je ładują, bo niby z epoki... |
|
 |
JumpStyl3r |
Wysłany: Nie 11:04, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Nawet nie strasz że fso mają inne położenie otworu na sworzeń.. sprawdze ze swoimi. Kompresja teoretycznie będzie mniejsza. |
|
 |
tiesci |
Wysłany: Sob 17:59, 13 Kwi 2013 Temat postu: Tłoki FSO i WSK G oraz Mińska |
|
Na zdjęciach widać różnice pomiędzy tłokami do WSKi : fabryczny WSK-G z włożonym sworzniem (skatowany tak wiem, widac przestawiony zamek i inne atrakcje ) , zamiennik FSO (kupiony w Skuter Debica) oraz tłok od Mińska.
Teraz mam pytanie, bo nie jestem pewien. Skoro jak widać na zdjęciu tłok FSO, sworzeń ma wyżej to znaczy, że stopień sprężania mamy niższy i nasz motor na takim tłoku ma poprostu mniejszą moc ? Pytanie może głupie, ale polecają te tłoki zamiast almotów, a tu się okazuje ze to badziew nie tyle w wykonaniu co nie pasujacy wymiarowo pod oryginał.
Różnica jest też w piaście tłoki FSO mają kanaliki smarujące sworzeń.
Tłok mińska jak widać ma grubsze denko, bliżej siebie osadzone pierścienie i inne położenie zamków, no i oczywiście sworzeń grubszy,ale za to mamy na nim łożysko igiełkowe.
Galerie zdjęć na aukcje |
|
 |