Autor Wiadomość
Dyziek
PostWysłany: Pią 23:06, 29 Mar 2013    Temat postu:

Dokładnie Smile nawet i z kosza w końcu go usunę Wink
witek2874
PostWysłany: Pią 18:20, 29 Mar 2013    Temat postu:

Jeśli temat trafił do kosza to raczej nie warto dopisywać więcej postów
Maati9812
PostWysłany: Pią 16:28, 29 Mar 2013    Temat postu:

Po wszystkich obliczeniach i róznych diagnozach doszedłem do wnisoku, że może nie założyleś tulejek skrzyni ? Albo trybów ? To takie wałki z ząbkami. Czytanie tego tematu grozi kalectwem umysłowym. Najlepiej to przyspawaj wałek głowny do trybu zdawczego i bedziesz miał automat jak w skuterach Grey_Light_Colorz_PDT_07 Grey_Light_Colorz_PDT_07
Dyziek
PostWysłany: Pon 21:37, 25 Mar 2013    Temat postu:

Już trudno jeśli kupi za własne pieniądze chińszczyznę...gorzej jak wlozy ZMD i zniszczy nam wartościowe czesci Sad
Jak widzicie temat przeniosłem do kosza...ale nie usuwam go...smiech to zdrowie Very Happy
witek2874
PostWysłany: Pon 20:43, 25 Mar 2013    Temat postu:

Nie no napisałem tam że ze swojej głupoty załatwił całą skrzynię i do tego kosz sprzęgłowy. Ale za głupotę się płaci, niektórzy ludzie jak widać na powyższym przykładzie mają przepalony mixol zamiast mózgu
philzaw
PostWysłany: Pon 19:13, 25 Mar 2013    Temat postu:

Jemu nic nie da wymiana kosza, tu trzeba nową skrzynię, której, no cóż, byłoby szkoda, żeby stało się z nią to samo co stało się ze skrzynią w jego silniku.
witek2874
PostWysłany: Nie 22:44, 24 Mar 2013    Temat postu:

Po prostu w wyniku zbyt dużych różnic na poszczególnych wałkach i trybach, wyrobiły się zęby lub sprzęgła kłowe trybów. Dzięki wyłamanym zębom z jednego trybu uszkodzeniu uległa reszta trybów i waLków, bo pomiędzy tryby dostawalły się odłamane zęby. Wnioskując dalej w wyniku tego uszkodzeniu mogły ulec też tulejki osadcze wałków i łożyska. Wymiana tulejki kosza sprzęgłowego w twoim przypadku niewiele da, musisz raczej wymienić cały kosz.
philzaw
PostWysłany: Nie 22:28, 24 Mar 2013    Temat postu:

No to musisz mieć zajebiste luzy na zmieniaczu i całych wałkach i kołach. Ale człowieku, co to zmieni??? Nawet jakbyś miał wymienić całą skrzynię biegów i aparat zmiany biegów to zaraz zrobisz to samo i kolejna skrzynia będzie nadawać się na złom... Radzę ci, sprzedaj tą WSKę, tak jak Dyziek powiedział, komuś kto będzie miał do niej szacunek i kup sobie rower, tu ci się przynajmniej linka sprzęgła nie zerwie.
Pudzian007
PostWysłany: Nie 20:32, 24 Mar 2013    Temat postu:

jak chciałem przykręcić sprzęgło to tryby jak by tryby przeskakiwały raz trzymają raz nie ...
tiesci
PostWysłany: Nie 20:08, 24 Mar 2013    Temat postu:

Nie chodzi o tryby tylko, skrzynia może działać nawet jak nie będzie paru zębów, liczy się: zdystansowanie skrzyni, luzy na wałkach w łożyskach i czy są proste, stan sprzęgieł kłowych czy są odpowiednie kąty, stan tulejek skrzyni, poprawna praca wybieraka i brak luzu na nim, odpowiednia kulka i sprężyna ... tematów o tym jest sporo

ale jak się jeździ bez sprzęgła to gratuluję - mam nadzieję, że olej w skrzyni był, bo u kierowcy w głowie go zabrakło
Pudzian007
PostWysłany: Nie 20:00, 24 Mar 2013    Temat postu:

tryby są całe ...
philzaw
PostWysłany: Nie 19:10, 24 Mar 2013    Temat postu:

Mati jesteś moim mistrzem Grey_Light_Colorz_PDT_04 jebłem Very Happy
Maati9812
PostWysłany: Nie 17:11, 24 Mar 2013    Temat postu:

http://wrozbita-maciej.pl/
Do usług.
philzaw
PostWysłany: Nie 16:36, 24 Mar 2013    Temat postu:

hahaha Grey_Light_Colorz_PDT_04 człowieku, jak ty bez sprzęgła jeździłeś to się nie dziw, że ci teraz zgrzyta ;P pewnie podłamane tryby, luz na wodziku itp. A po za tym mógł ci się kosz odkręcić. Ale tobie stary już chyba nic nie pomoże Grey_Light_Colorz_PDT_07 jeździć bez sprzęgła... Boże, widzisz i nie grzmisz Very Happy
Maati9812
PostWysłany: Nie 14:18, 24 Mar 2013    Temat postu:

Może jak składałeś silnik to wsypałeś wiadro kamieni do skrzyni i teraz ci chrupie. Grey_Light_Colorz_PDT_07
Pudzian007
PostWysłany: Nie 13:38, 24 Mar 2013    Temat postu:

odpowiecie co może być przyczyną zgrzytania czy nie ;/// .
philzaw
PostWysłany: Sob 23:32, 23 Mar 2013    Temat postu:

Kurde, dzięki chłopaki, że powiedzieliscie to za mnie, bo mi jakoś głupio było Very Happy ale taka prawda...
Dyziek
PostWysłany: Sob 21:26, 23 Mar 2013    Temat postu:

Wiesz co...sprzedaj Wueske komus,kto bedzie umiał ja uszanowac....
Maati9812
PostWysłany: Sob 19:34, 23 Mar 2013    Temat postu:

Ja prdl, co za idiota jeździ bez sprzęgła, tak trudno kupic tą linke za te 8 zł?? -,-
Pudzian007
PostWysłany: Sob 18:42, 23 Mar 2013    Temat postu:

w jedną i w drugą pewnie to tulejka ... no ale nie wiem czy po wymianie tulejki skonczy sie zgrzytanie ,.
philzaw
PostWysłany: Sob 17:46, 23 Mar 2013    Temat postu:

Po pierwsze, nie żebym się czepiał, potrenuj ortografię. Po drugie jak jeździłeś bez sprzęgła? Po trzecie jakie są to luzy na koszu sprzęgłowym? Poziome czy pionowe?
Pudzian007
PostWysłany: Sob 16:59, 23 Mar 2013    Temat postu: LUZY NA KUSZU I ZGRZYTANIE W SKRZYNI

WITAM. w zimę pękła mi linka i zaczełem jezdzić bez sprzęgła . po kilku dniach zaczeło coś zgrzytać w skrzyni . zgrzytanie pojawia sie przy puszczeniu sprzęgła , rozebałem lewom pokrywę , sprzęgło ma luzy . czy to jest przyczyna zgrzytania , I JAK TO NAPRAWIĆ ?? PROSZĘ O POMOC. Z GÓRY DZIĘKUJE

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group