Autor |
Wiadomość |
DamianoF |
Wysłany: Sob 21:40, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Założyliśmy aby sprawdzić i wsk chodzi do dziś . |
|
 |
philzaw |
Wysłany: Nie 20:23, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
chyba trzeba sprawdzić, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. Jak już ogarniesz co jest nie tak to daj znać. |
|
 |
DamianoF |
Wysłany: Nie 20:05, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
dodam że korba na wale orginał kartery też. Nie pozostało nic jak załatwić inny tłok i sprawdzić. |
|
 |
philzaw |
Wysłany: Nie 18:51, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
nie no, upewniam się  |
|
 |
DamianoF |
Wysłany: Nie 18:25, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
philzaw jaja robisz sobie? |
|
 |
philzaw |
Wysłany: Nie 18:18, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
a w dobrą stronę założyłeś tłok? (strzałką w stronę wydechu) |
|
 |
DamianoF |
Wysłany: Nie 16:13, 01 Kwi 2012 Temat postu: Wsk Pytanie dla zaawansowanych |
|
składałem z kolegą jego silnik wsk 125 orginalne części i po założeniu cylindra tłok w GMP jest 1,5 mm poniżej krawedzi cyla, wał po regeneracji cyl org po szlifie tłok prl co jest? uszczelka pod cylinder cieniutka. moją jak składałem to tłok był na równo. jak będzie poniżej to komprech słaba i lipa. stare części poszły na złom więc nie zwracaliśmy na to uwagi jak było wcześniej. |
|
 |