WSK
POLSKIE Motocykle WSK
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum WSK Strona Główna
->
O wszystkim
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
PRZECZYTAJ
Przedstaw się :)
USPRAWNIENIA WSK 125
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
USPRAWNIENIA WSK 175
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
NAPRAWA WSK 125
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Naprawa WSK 175
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Elektryka
----------------
WSK125
WSK175
Informacje o WSK
----------------
O WSK-ach
MODELE WSK
Galeria
Inne
----------------
Maszyny polskie
Maszyny świata
Konstrukcje własne
Zloty motocyklowe
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
O wszystkim
----------------
O wszystkim
Kosz
----------------
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
konrad9510
Wysłany: Nie 16:30, 06 Mar 2011
Temat postu:
Aha, więc wrzucę ten cylek tłok i pierścienie i zobaczymy, może uda mi się w tyg. nagrać filmik to ocenicie co może być nie tak. Pozdrawiam.
rino
Wysłany: Nie 16:24, 06 Mar 2011
Temat postu:
Wytrzyma na sto procent, cylek 60ccm wcale dużo mocy nie doda.
Jak jesteś pewien ustawień zapłonu i gaźnika to pewnie to jakaś usterka mechaniczna, ew. zatkany tłumik lub brak dopływu powietrza.
Rodzaj zapłonu nie ma tu znaczenia.
vecoo
Wysłany: Nie 15:41, 06 Mar 2011
Temat postu:
jezeli masz cylinder 60 to wsadź jak zobaczysz ze wszystko jest ok to będziesz wiedział ze wina jest w cylindrze a wał powinien wytrzymać (chociasz jak na moje oko to masz albo zle ustawiony zaplon albo pierscienie do wymiany lub szlif cylindra ) Tyle z mojej strony
konrad9510
Wysłany: Nie 14:35, 06 Mar 2011
Temat postu:
Jestem pewny ustawień zapłonu i platynek, kranik mam nowy to z paliwem nic z spólnego coś musi być z silnikiem, ciśnienie dobre ma, simmeringi są nowe tzn nie dawno wymieniane. Więc co może być jeszcze innego????
PS: Wał wytrzyma cylek itd 60ccm? Stan licznika około 7500tyś , ponieważ mam gdzieś cylek tłok i pierścienie od 60ccm bo przypomniało mi się i pytam z ciekawości czy wytrzyma wał, ale w ostateczności wał tez mam nowy tylko ze nie chce mi się zbytnio rozpoławiać silnika, jakby wał miał nie wytrzymać to co się stanie?? Wykrzywi się korbowód czy pęknie czy co?? Czekam na pilną pomoc!!!. Pozdrawiam.
Dyziek
Wysłany: Sob 22:58, 05 Mar 2011
Temat postu:
Skoro jesteś pewien ustawienia zapłonu i drożności układu paliwowego(ale polecałbym i tak kranik sprawdzic dokładnie)to wygląda na to,że prawdopodobnie szykuje się remont.Sprawdź cisnienie sprężania w cylindrze.Jeśli okaże się,że tłok i cylinder nie są zuzyte,spróbuj wymienic simmeringi-mogą po latach juz byc twarde i moga byc na nich przedmuchy.
konrad9510
Wysłany: Sob 22:53, 05 Mar 2011
Temat postu: [023] mułowaty wiem, że forum o wsk ale pilna pomoc potrzebn
Witam, wiem, że to forum o wsk-ach lecz zależy mi na tym bo będę potrzebował motorka i zależy mi na szybkiej pomocy.
Zapraszam do lekturki
.
Mojego taty romecik jest jednym słowem mułowaty, silnik 023 (2b). Daje gaz do końca a nie kręci max obrotów, nie że nie dostaje paliwa, ale słychać jakby więcej nie mógł lecz to nie są jego max obroty, słychać to, dokładniej podczas rozpędzania na jedynce przetrzymuje go, to się rozpędzi jakoś z bólem choć powinien na 1 ładnie wejść w obroty, a tu spokojnie się rozpędza choć gaz na max, a na dwójce to powoli się rozpędzi lecz prędkość nie zadowala 35/40km/h max przy dobrych wiatrach . Ostatnio skróciłem kolanko o 3cm podajże i troszkę lepiej lecz nie za wiele. Gaźnik i wo gole cały układ paliwowy jest czysty, czyściłem itd, zapłon dobrze ustawiony i tak samo platynki. Jak próbuje go poderwać wiec gaz na max i puszczam sprzęgło i delikatnie pomagam to troszkę pójdzie w gore lecz moc dramatycznie spada jak nie zdążę wcisnąć sprzęgła to nawęd zgaśnie, jak chce się ruszyć z zrywem również to samo wciągu 1s moc spada do gaśnięcia silnika jak się nie zdąży opanować sprzęgła, no i tych max obrotów nie kreci, może w poniedziałek nagram filmik lecz nie obiecuje. Czyżby remoncik się szykował?? Proszę o pilną pomoc bo wkrótce będzie mi potrzebny. I proszę nie pisać kup se tłumnik simsona itd chce bez największych kosztów (remont mogę tylko wliczyć w większe koszty). I czy zastosowanie zapłonu bateryjnego + ładowanie zmieni coś??. Pozdrawiam i czekam na rozstrzygniecie tematu.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin