Autor |
Wiadomość |
jackie_19 |
Wysłany: Pon 19:06, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
do
soldyy
Nie mam możliwości uzbierania tyle kasy, a WSK kupiłem okazyjnie, dlatego chciałem sobie dokupić silnik. Za silnik dam od 600zł do 1000zł, a za cały motor 3000zł do 3500zł. No chyba raczej japońskie są wytrzymalsze i bardziej ekonomiczne od polskich silników z lat 70-80. A co do przeróbki, to jak się ma dobre wyposażenie warsztatu to chyba nie będzie problemu, no i oczywiście pojęcie o mechanice. Dzięki za info w sprawie rejestracji, teraz ino muszę się dowiedzieć kiedy została wyrejestrowana.
Dzięki:) |
|
 |
aronek |
Wysłany: Pon 19:04, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
mam w KOSie praktycznie identyczna, tylko nr RZX xxxx. łądna, do wski to mi sie wogole nie widzi biala metalowa, tylko czarna. troche zgiętą mam, ale ładna. pasuje do WSK |
|
 |
soldyy |
Wysłany: Pon 18:57, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
Właśnie mogą fikać w WK. Zasadniczo możesz ubiegać się o wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego. Z tym, że jeśli jest wyrejestrowana to na jakiej niby podstawie? Co prawda miła pani(!) tak, raz w życiu sie z tym spotkałem, powiedziała że z rejestracją mojej SHL nie ma problemu, wystarczą dane właściciela i pojazdu. Niestety takie miłe panie to rzadkość. |
|
 |
mundy |
Wysłany: Pon 18:30, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
hehe ten bagażnik z tyłu i kierunki masz od MZ trophy ... Jesli sa w dobrym stanie to taki gadzet oryginalny za ok 60 zl sprzedasz.
koniec offtopu  |
|
 |
wafelson |
Wysłany: Pon 18:12, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
Wygląda normalnie jak każda tylko, że jest plastikowa. Fajna jest, bo jak się jedzie przez las czy coś i się o coś zahaczy to tylko się na chwilkę odegnie
i jest później ładna nie to co metalowe.
Uważam, że teraz też powinni takie wydawać jak ktoś by chciał.
Link do zdjęcia:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/42380[/url] |
|
 |
mundy |
Wysłany: Pon 17:57, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
DO zalatwienia , w wydziale komuniakcjo powinni to przełknac , powiesz ze dowod sie poprostu zgubil. A ponowna rejestracja przysluguje a jak masz stara rej to tymbardzije prosta spr na biale tablice teraz. ...
ALe ciekawi mnie tablica plastikowa ?? dawali takie w PL :> |
|
 |
wafelson |
Wysłany: Pon 17:37, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
Mam starą tablicę rejestracyjną (plastikowa ;]), ale nie mam dowodu rejestracyjnego i wiem, że jest ona wyrejestrowana. I się zastanawiam czy uporządkować dokumenty z tą ramą czy kupić jakąś inną wskę z już wyjaśnionymi dokumentami... |
|
 |
mundy |
Wysłany: Pon 16:48, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
Jesli masz tablice to masz nowe biale rejestracje, jesli nie masz to dostajesz zołte za dodatkow oplata jesli pojazd zabytkowy (a zapewne tak), chyba ze jest jeszcze jakas opcja ze też masz biale i ktorej niewiem  |
|
 |
marcin90-70 |
Wysłany: Pon 16:41, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
tak dobrze pojąłeś.tylko musisz mieć tablicę rejestracyjną o ile się nie myle:P |
|
 |
wafelson |
Wysłany: Pon 16:39, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
Chwilkę dobrze zrozumiałem??
Mam tylko ramę która została wyrejestrowana przed '97 rokiem i mam ojca na którego ta wsk była zarejestrowana. To składam tylko na jej bazie porządną wskę, robię jej przegląd, idę do WK i mam już w pełni zarejestrowaną wskę?? |
|
 |
soldyy |
Wysłany: Pon 16:04, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
Po prostu nie ma możliwości zarejestrowania. Koniec i tyle. Moim zdaniem bez sensu. Dozbieraj kasy i kup takie Suzuki albo Yamaszke. Przeróbki przy wstawianiu tego silnika są na tyle znaczące, że na prawdę trudno to zrobić we własnym zakresie. Począwszy od kompletej elektryki poprzez zmiany w ustawieniu koła kończąc na mocowaniach tego silnika. Jest takie powiedzenie: z gówna bata nie ukręcisz. Przemyśl to, bo moim zdaniem nie ma sensu. |
|
 |
jackie_19 |
Wysłany: Pon 15:34, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
A jeżeli została wyrejestrowana po 1997?? Są jakieś problemy?
jeśli chodzi o silnik to myślałem o silniku z Suzuki GN 125 albo Yamahy SR 125. Ogólnie od japońca. |
|
 |
soldyy |
Wysłany: Pon 15:26, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
Po kolei:
1. W nowych dowodach nie ma numeru silnika, ale musisz zgłosić na stacji obsługi wszelkie zmiany parametrów, żeby wpisali moc itp nowego silnika.
2. Zauważ, że w tych silnikach łańcuch idzie po lewej stronie a w WSK po prawej.
3. Jaki jest sens tej przeróbki? Przecież dobrze zrobiony silnik WSK polata więcej niż ten chiński shit.
4. Kiedy motor został wyrejestrowany? Jeśli przed 1997 to nie ma problemu z ponowna rejestracją. Po prostu idziesz do WK po wtórnik dowodu. Musisz mieć aktualny przegląd. Nie masz dowodu, to nic, lecisz na stację obsługi i tak wydają ci dokument identyfiakcyjny pojazdu i robią przegląd. Dostaniesz dowód tymaczasowy, lecisz po OC i za misiąc masz już normalny dowodzik. |
|
 |
jackie_19 |
Wysłany: Nie 23:06, 08 Mar 2009 Temat postu: Czterosuwowa WSK |
|
Witajcie. Z racji z tego że nie posiadam za wiele funduszy na nowy motocykl, postanowiłem że do mojej WSK-i wmontuje silnik czterosuwowy 125ccm. Tu mam pytanie: jakbym miał nowy dowód(białe tablice) to czy w nim są wpisane numery silnika?? Czy nie będzie żadnych problemów prawnych i technicznych, np. za szeroki rozstaw zębatki tylnej względem zębatki przy silniku, jak wsadzę ten czterosuw w WSK-ę??
I jeszcze jedno jedno. WSK została wyrejestrowana tzn. został obcięty dowód, ale został przez przypadek spalony, a tablice zostały przy motorze. No i czy można by było ją na nowo zarejestrować?? Jakbyście mogli to odpowiedzcie po kolei na pytania:) Dzięki z góry. |
|
 |