WSK
POLSKIE Motocykle WSK
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum WSK Strona Główna
->
Kosz
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
PRZECZYTAJ
Przedstaw się :)
USPRAWNIENIA WSK 125
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
USPRAWNIENIA WSK 175
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
NAPRAWA WSK 125
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Naprawa WSK 175
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Elektryka
----------------
WSK125
WSK175
Informacje o WSK
----------------
O WSK-ach
MODELE WSK
Galeria
Inne
----------------
Maszyny polskie
Maszyny świata
Konstrukcje własne
Zloty motocyklowe
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
O wszystkim
----------------
O wszystkim
Kosz
----------------
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
joggi
Wysłany: Sob 19:29, 02 Cze 2007
Temat postu:
Do normalnego silnika WFM (takiego, który miał okrągły cylinder) cylinder od WSK 125 wsadzasz bez problemu, ale w karterach WFM są mniejsze kanały płuczące więc byś je musiał poszerzyć na rozmiar tych z cylindra WSK. A jak chodzi o silnik S34 to nie da rady, bo mam taki silnik i wiem. Otóż w WSK czy tych wspomnianych na początku WFM-kach mamy ta tuleje cylindra wystającą od dołu, a w S34 tujeja jest na płasko z cylindrem.
mundy
Wysłany: Pon 21:57, 07 Sie 2006
Temat postu:
Ale mi chodiz o to że w każdej seri silników S01 masz takie same mocowania cylindrów itd. Powiedziałem ogólnie , bo wiadomo ze wszystkie cylindrr S01 są zamienne miedzy sobą , nie bede sie przecież zastanawiał czy kolega chce zaołzyć od SO1Z3 A LUX , czy od Z2 , a moze Z1 >co za róznica i tak nie pasuje . No chyba ,ze chce sie bawić wprzeróbki cylindra to jesli am odpowiednie narzędzia i wiedze to czemu nie. Ale Ty Michał90 powinieneś też coś wiecej o tym powiedzieć w końcu miałeś takie moto z tym silnikiem
MICHAŁ90
Wysłany: Pon 21:02, 07 Sie 2006
Temat postu:
Cytat:
Bez przeróbek nie da rady .... Cylinder od
S01
w miejscu styku z karterem "
kolega pytał o s34
a co w związku z s01??
mundy
Wysłany: Pon 20:53, 07 Sie 2006
Temat postu:
Bez przeróbek nie da rady .... Cylinder od S01 w miejscu styku z karterem "jest cieńszy", ponadto szpile są wiekszej średnicy w S-34 . Gabarytowo cylinder w S-34 wyglada jak od 175 ccm a ma 125 , WIec ciężko zamienić aby to miało ręce i nogi...
dankowal
Wysłany: Pon 20:22, 07 Sie 2006
Temat postu:
Powiedzcie lepiej czy można zainstalowac cylinder od WSK-i 125 do WFM-ki z silnikiem S34?
mundy
Wysłany: Pon 16:43, 05 Cze 2006
Temat postu:
Panowie , wszystko zależy od modelu WFM
. Bo np. w wfm S01-Z1 był niemal ientyczny króciec > wiec co za problem . Jedynie w tych najstarszych wefemkach ( które miały okragły cylinder i swiece jeszcze wkręcaną pod katem) , była śr, 16 mm i gaźnik G-16 . Kolega Michał ma tą samą pojemniosć co każdy motocykl -W-F-M- czyli 125 .
CZYLI WIEMY ZE NAPEWNO SIĘ DA
A teraz co to da
......Wstawienie dodatkowo króćca powoduje zwiekzenie długoiści dolotu . To z kolei ma wpływ na zakrez doładowania silnika . Czyli zakres obrotów w którym silnik ma najwiekszą sprawnosć ( ma najwieksza moc przy stosunkowo niewielim zużyciu paliwa) . To wszystko podlega wyliczeniom > wtedy mozemy sobie podnieść moc silnika w zakresie obr, jakie chcemy . Bo tak na "ślepo" to bywa róznie a w skrajnych przypadkach moze być tak ze silnik nie bedzie w stanie wygenerować obrotów przy których mial by najwiekszą sprawnoisc i klapa
. Ale nie dumając długo ( korzystając z mysli inzynierów
) , mozemy spokojnie załozyć króciec bez wiekszych strat ( przy odpowiedniej regulacji gaźnika) . Ta modyfikacja m.in wpłynęła na zwiękzenie mocy w silnikach S01 z 6,5 KM( S01-Z1) na 7,3 KM (S01 Z3 A luX) , tylko nie zapominajmy , ze i dysze główne sie zmieniały 130>140 (stary typ) >dlatego wspominałem wczśniej o regulacji odpowiedniej
. Tak gwoli ścisości powiem ze wydłużenie ukł. ssanie w wfm/wsk 125 poprzez założenie np. króćca powoduje zwiekszenie momentu na niskich obrotach , a na maksymalnych nieznaczny spadek >zależy od stanu technicznego silnika . Aha , długośc ukł dolotowego liczy się od wejscia filtra powietrza ( takze radze uważać z filtrami
) do końca kanału w cylindrze .
PoZdRo !!!
Militarny
Wysłany: Pon 15:21, 05 Cze 2006
Temat postu:
A jaką masz poj. skok. ??
MICHAŁ90
Wysłany: Nie 20:43, 04 Cze 2006
Temat postu:
Cytat:
Nie podniesie mocy, tylko zwiększy ciąg, a poza tym to nie wstawisz krućca, ponieważ ma on średnice gardzieli 20mm, a wyjście cylindra 125 ma 16mm więc jest to raczej nie możliwe, ale próbować zawsze można.
no co ty>?
z kąd wiesz? wyobraź sobie że akurat dzisiaj to zrobiłem hahah
zwiększył sie zakres mocy na niskich obrotach
na wysokich nie wiem bo wogóle mam przestawiony zapłon więc nie wjechałem na obroty..
nie miałem czasu dzisiaj dokańczać..
czekam na ZNACZĄCĄ opinię mundego czy się da heh
Militarny
Wysłany: Nie 19:08, 04 Cze 2006
Temat postu:
Nie podniesie mocy, tylko zwiększy ciąg, a poza tym to nie wstawisz krućca, ponieważ ma on średnice gardzieli 20mm, a wyjście cylindra 125 ma 16mm więc jest to raczej nie możliwe, ale próbować zawsze można.
MICHAŁ90
Wysłany: Nie 23:22, 07 Maj 2006
Temat postu: dolot-gaźnik
proponuje wstawić cały gaźnik z króćcem ssącym od wsk lub sam krócieć ssący.. powinno podnieść moc
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin